• Het gaat echt snel!

    Maar goed, ze zijn geweldig!

    5 boys. 1 band. 1 dream. One Direction!




    [ topic verplaatst door een moderator ]

    Jullie gaan veel te snel ;o
    Nouja ik ga ook slapen.
    Slaap lekker iedereeen (: xoxo


    Cause there'll be no sunlight if I lose you, baby.

    ik ga ook naar bedjee, heb niet de hele tijd gelezen, heb met vriendin gepraat op msn haha.

    truste directioners<'3


    It's like I'm finally awake - One Direction.

    en was weer vroeg wakker :Y)

    ik was om half 5 ofzo ook wakkeer geworden omdat er licht op de gang aanstond en iemand dat uit ging zetten, om 7 uur werd ik wakker van mijn pa die uit bed kwam om te werken, en om 8 uur werd ik gewoon wakker en kon ik niet meer slapen haha. oeh en ik droomde over 1D :Y)


    If you spread your wings, you can fly away with me.

    riverdale schreef:
    en was weer vroeg wakker :Y)

    ik was om half 5 ofzo ook wakkeer geworden omdat er licht op de gang aanstond en iemand dat uit ging zetten, om 7 uur werd ik wakker van mijn pa die uit bed kwam om te werken, en om 8 uur werd ik gewoon wakker en kon ik niet meer slapen haha. oeh en ik droomde over 1D :Y)

    Ik droomde over een vent die me neer wou steken en een tijdje later over een feestje en toen BAM waren we in mijn kamer en toen vloog alles in de fik S:


    Cause there'll be no sunlight if I lose you, baby.

    ik ga straks misschien naar mijn nicht in barendrecht dus ik ben dan misschien weg :Y)


    If you spread your wings, you can fly away with me.

    oke ik ga over kwartiertje ongeveer naar barendrecht en ben rond 6 uur thuis, byeeee xxxxx


    If you spread your wings, you can fly away with me.

    Okee. Byee xxxxx(:


    Cause there'll be no sunlight if I lose you, baby.

    Ik moet eventjes wat melden: mijn vriendin is in Londen en heeft de TeenNow voor mij gekocht aaaaah, zo lief van haar <3


    JDN.

    Joszie schreef:
    Ik moet eventjes wat melden: mijn vriendin is in Londen en heeft de TeenNow voor mij gekocht aaaaah, zo lief van haar <3
    Aahh dat id echt lief haha :3


    Cause there'll be no sunlight if I lose you, baby.

    ik heb vannacht over 1D gedroomd (':


    He says: "Live fast and die young, forget the past and move on. What's done is done."

    Joszie schreef:
    Ik moet eventjes wat melden: mijn vriendin is in Londen en heeft de TeenNow voor mij gekocht aaaaah, zo lief van haar <3



    aah wat lieff,

    ik wil hem oook xd


    It's like I'm finally awake - One Direction.

    West schreef:
    ik heb vannacht over 1D gedroomd (':


    ik ook, ik had het er over met iemand dat ze zo leuk waren en dat ze echt naar nl moesten komen, verder was er niks xD


    It's like I'm finally awake - One Direction.

    Waarom droom ik alleen maar over mannen die me dood willen steken en mijn kamer die in de fik vliegt D:


    Cause there'll be no sunlight if I lose you, baby.

    robiinnx schreef:
    (...)

    ik ook, ik had het er over met iemand dat ze zo leuk waren en dat ze echt naar nl moesten komen, verder was er niks xD

    ik was samen met mijn nicht met hen op restaurant, en de tafels moesten gesplitst worden, en ik was boos op mijn nicht omdat zij met Niall, Louis & Harry aan tafel zat, en ik met Zayn & Liam. (no offence) Zayn & Liam waren constant met elkaar in gesprek en het leek alsof ik er niet bij was, en aan de andere tafel hadden ze zoveel lol.
    En dan kwam Harry naast me zitten, lol. Ik superblij & hij was constant aan het flirten met me (':


    He says: "Live fast and die young, forget the past and move on. What's done is done."

    lol daarna had ik nog een andere droom, en ze speelden er weer in mee, maar die was echt té vreemd (':

    [ bericht aangepast op 3 aug 2011 - 11:47 ]


    He says: "Live fast and die young, forget the past and move on. What's done is done."