• Als je je ergens ontzettend op verheugt en het gaat plotseling niet meer door?


    Ik ben gemeen xoxo

    Aarshaar schreef:
    Ik zou morgen met een vriendin gaan chillen die ik al superlang niet meer gezien of gesproken heb, maar ze kan ineens niet meer..

    Ow, das kut. :S


    Ik wil een tuin vol egels

    Genius schreef:
    Ja.


    "I didn’t trip, I was just testing the gravity, and it still works"

    Genius schreef:
    Ja.

    EMIN3M schreef:
    (...)Ehm, geen idee eigenlijk :'D Wat was er dan op het nieuws?

    Dat je kon boeken via een of andere site voor een luxevilla in spanje volgens mij, maar achteraf bleek dat het huis niet eens bestond. Er waren heel veel mensen opgelicht..


    Ik ben gemeen xoxo

    Struggle schreef:
    (...)

    Ook zoiets. Dat heb ik ook gezien (krul)

    Er is ook een programma over mensen die opgelicht met hun vakantie werden. Het heet Stressvakantie. xD In de brochures zag het er dan mooi uit of stonden er dingen in die er niet waren... Of gewoon een heel slechte huis. ;O

    [ bericht aangepast op 2 aug 2011 - 21:39 ]


    Ik wil een tuin vol egels

    Aarshaar schreef:
    (...)
    Dat je kon boeken via een of andere site voor een luxevilla in spanje volgens mij, maar achteraf bleek dat het huis niet eens bestond. Er waren heel veel mensen opgelicht..
    JA! In spanje. Dat was een site met particulieren die villa's in Spanje verhuurde. Libercasa.be of .nl was de site. Daar zijn wij ook mee opgelicht.


    Rainbows on my staircase ~

    EMIN3M schreef:
    (...)JA! In spanje. Dat was een site met particulieren die villa's in Spanje verhuurde. Libercasa.be of .nl was de site. Daar zijn wij ook mee opgelicht.

    Die naam komt me wel bekend voor, dus dan zal dat het wel geweest zijn.. Sommige mensen sporen gewoon niet om mensen zo op te lichten.


    Ik ben gemeen xoxo

    EMIN3M schreef:
    (...)JA! In spanje. Dat was een site met particulieren die villa's in Spanje verhuurde. Libercasa.be of .nl was de site. Daar zijn wij ook mee opgelicht.

    o.O Heb je nog wel je geld kunne terugkrijgen ofzo? :S


    Ik wil een tuin vol egels

    AngelFox schreef:
    (...)
    o.O Heb je nog wel je geld kunne terugkrijgen ofzo? :S
    Nee, 700 euro aanbetaald, allemaal weg. Die idioten zeiden dat we het alleen terugkregen met toestemming van degene die het geld nu had *slaat zichzelf voor hoofd* Waar gaat dat over? o.o


    Rainbows on my staircase ~

    Genius schreef:
    Ja.


    Save me from myself.

    Genius schreef:
    Ja.


    Normality is a paved road: it's comfortable to walk, but no flowers grow on it.

    EMIN3M schreef:
    (...)Nee, 700 euro aanbetaald, allemaal weg. Die idioten zeiden dat we het alleen terugkregen met toestemming van degene die het geld nu had *slaat zichzelf voor hoofd* Waar gaat dat over? o.o

    Dat bewijst maar weer dat Nederland een ontzettend maffe regeren heeft.


    Ik ben gemeen xoxo

    EMIN3M schreef:
    (...)Nee, 700 euro aanbetaald, allemaal weg. Die idioten zeiden dat we het alleen terugkregen met toestemming van degene die het geld nu had *slaat zichzelf voor hoofd* Waar gaat dat over? o.o

    Omg, stel klootzakken. D: Normaal kun je die mensen aanklagen. ;S

    Ik ga in de toekomst ook maar beter opletten op welke sites ik vakanties ga boeken...


    Ik wil een tuin vol egels

    Ik ken dat heel goed --'


    Il vaut mieux vivre avec des remords qu'avec des regrets.

    Ik bereid me er altijd op voor, want ik heb zoiets van "het is te mooi om mij te overkomen".


    Life begins at the end of your comfort zone