• We hadden vandaag een BBQ bij kennissen van ons en mijn moeder had ijsjes meegenomen, cornetto's voor iedereen en omdat ik ze niet lust -weet ze- had ze raketjes meegenomen. -.- Dus iedereen zat lekker een cornetto te eten, heb ik een vies waterijsje en als ik erover zeur word ze nog kwaad op mij ook.
    Blergh, soms kan ik haar echt niet uitstaan.


    Your make-up is terrible

    om eerlijk te zijn vind ik dat een beetje overdreven.
    ze heeft nog aan je gedacht door raketjes mee te nemen. je had ook niks kunnen hebben :]


    I'm like Coca Cola, I can open happiness too.

    GuitarsRock schreef:
    om eerlijk te zijn vind ik dat een beetje overdreven.
    ze heeft nog aan je gedacht door raketjes mee te nemen. je had ook niks kunnen hebben :]


    None but ourselves can free our minds.

    Ja, maar ze heeft er toch rekening mee gehouden dat je Cornetto's niet lust?

    Glue schreef:
    Ja, maar ze heeft er toch rekening mee gehouden dat je Cornetto's niet lust?


    If you had never come out of the blue, I would've stay

    GuitarsRock schreef:
    om eerlijk te zijn vind ik dat een beetje overdreven.
    ze heeft nog aan je gedacht door raketjes mee te nemen. je had ook niks kunnen hebben :]

    raketten zijn ook lekker hoor:9~


    *klop klop* Penny! *klop klop* Penny! * klop klop* Penny!

    Hoezo? Ze heeft dan toch aan jou gedacht omdat jij die cornetto's niet lust? O_O Das toch lief van haar?


    ars moriendi

    Glue schreef:
    Ja, maar ze heeft er toch rekening mee gehouden dat je Cornetto's niet lust?


    "Because I'm with you until the end of the line." - Stucky

    Raketjes zijn juist lekker :9~


    As travars

    GuitarsRock schreef:
    om eerlijk te zijn vind ik dat een beetje overdreven.
    ze heeft nog aan je gedacht door raketjes mee te nemen. je had ook niks kunnen hebben :]


    Opgeven is geen optie.

    GuitarsRock schreef:
    om eerlijk te zijn vind ik dat een beetje overdreven.
    ze heeft nog aan je gedacht door raketjes mee te nemen. je had ook niks kunnen hebben :]


    Let it come and let it be

    Geniet ervan, als de raket opstijgt ben jij in de ruimte en zij niet :3


    It probably had more to do with the hurled bombs, thrown down by humans hiding in the clouds...

    Tortuga schreef:
    Hoezo? Ze heeft dan toch aan jou gedacht omdat jij die cornetto's niet lust? O_O Das toch lief van haar?


    Frankly my dear, I don't give a damn.

    Glue schreef:
    Ja, maar ze heeft er toch rekening mee gehouden dat je Cornetto's niet lust?


    You better put a condom on, if you're gonna act like a dick you need to dress like one.

    Ik snap wat je bedoelt, maar toch is het lief van je moeder dat ze aan je gedacht heeft, daar moet je blij om zijn dat je nu tenminste iets anders dan cornetto's hebt, beter dan dat ze niks voor je had meegenomen.


    “It does not do to dwell on dreams and forget to live.”