• Wie gaat me helpen Stephanie (Astarte) op te vrolijken?
    Ze ligt sinds gisterenmiddag in het ziekenhuis omdat haar ziekte nu volledig uitgebroken is. Voor degene die al wisten dat haar pols ontstoken was, dat was dus het eerste symptoom en ze is met spoed opgenomen.

Haar eerste reactie: "Gelukkig is er vrije wi-fi in Sint-Lucas" Ik had écht zin om haar te slaan.

Maar goed ze is dus helemaal down en haar vakantie is verpest dus heb ik mensen nodig om haar op te vrolijken. Wie helpt me?

(voor degene die niets over haar ziekte wisten: kijk even in dit topic)

voor de mensen die niet goed weten wat dat betekent (ook met de uitleg) Ze is zo ongeveer aan het sterven van de pijn want ze mag maar om de drie uur pijnstillers, ik denk dat ze ondertussen al 4 dokters heeft uitgescholden (en mij omdat ik lachte toen ze die ene dokter ging uitschelden) Ah, zo kennen we haar weer. _O_

have no envy, no fear

Ik ga helpen :3

"Delaying death is one of my favourite hobbies."

Ze heeft het nu dus ook in haar rug en zo?
    Ik kom haar wel helpen met dokters uitschelden. :Y)

Ik ben gemeen xoxo

Btw mogen we dan ook dokters slaan want dat lijkt me zo leuk :3
    Hmm ik ga haar gewoon een digitale Draco sturen :3
    En koekjes
    Like duhh she like cookies :3

Ohhhhh wat erg ö

Smile and live.

Jeetje, ik dacht dat het over A van Pretty Little Liars was :x
    St Lucas waar, want wij hebben hier ook een St. Lucas :'D

Maar hopelijk wordt het snel beter met haar.

seriously? Dit meen je nu toch niet?
    Jasper, ik doe je wat

@Aarshaar vooral in mijn pols dat het nu volledig uitgebroken is. Morgen weet ik meer over mijn rug.
    @Pantalaimon Ja je mag dokters slaan (ik deed het net ook, niet dat ik er veel aan kon doen hij deed me pijn en mijn hand vloog in een reflex uit), like doh natuurlijk hou ik van koekjes en die digitale Draco is ook altijd welkom (wbw)
    @Halestorm St. Lucas in Gent.
    @everyone thanks.

Soms ben ik het sterkste wijf ter wereld en soms ben ik een kwartelei.

Wow, kut voor haar.
    Beterschap (:

You've got to realize: you're the Devil as much as you're God.

out >.< beterschap (flower)
    stomme infecties toch ¬¬

Shoganai i ne~

I've no idea of the future, but I can see the past quite well. And the present, if the weather's clear.

Ooohhh wat erg voor haar D; Beterschap! <3

The first step to getting the things you want out of life is this: Decide what you want. ~ Ben Stein

schatze:O
    heel Q denk aan ja
    xxxxxxxxxx
    cheer up

Ha! I invent the word impossible. That's why I am the champ. Whether I like it or not.

Astarte schreef:
    Jasper, ik doe je wat

@Aarshaar vooral in mijn pols dat het nu volledig uitgebroken is. Morgen weet ik meer over mijn rug.
    @Pantalaimon Ja je mag dokters slaan (ik deed het net ook, niet dat ik er veel aan kon doen hij deed me pijn en mijn hand vloog in een reflex uit), like doh natuurlijk hou ik van koekjes en die digitale Draco is ook altijd welkom (wbw)
    @everyone thanks.

Like duhh
    I new you would like Draco :3 even if it's cyber :3
    Stiekem moet ik nog eens naar Gent voor Christel dus dan kom ik even een koekje geven oké :3
    tenminste ik hoop dat je dan al weg bent maar alsnog 0.o

Astarte schreef:
    Jasper, ik doe je wat

@everyone thanks.

Heel veek sterkte morgen <3

Ik ben gemeen xoxo

Heel veel sterkte en beterschap! (flower)

Be yourself, life is too short, to be somebody else...