• En weer doe ik het compleet verkeerd... Gisteren hadden ik en Nikki een heel zwaar gesprek en ik zou dus naar bed gaan. Ik dus naar beneden omkleden, tandenpoetsen gewoon dat hele gebeuren. Maar ik wou nog niet naar bed, niet voordat ik haar nog een keer heel duidelijk had gemaakt dat ik van haar hou, dus ik kwam weer terug op MSN en vertelde haar dat nog een keer heel duidelijk. Ja, ze was er heel blij mee. Maar toen gingen mensen tegen mij praten en zo netjes als ik ben ging ik terug praten waardoor Nikki weer het gevoel krijgt dat ze niet speciaal voor me is en dat ik te druk bezig ben voor haar... Maar dat wil ik helemaal niet, zo bedoelde ik het helemaal niet (huil). Ik kwam voor haar terug... Niet voor de anderen... Ik kan mezelf voor dit soort dingen zo erg haten, ik wil iets goed doen maar zelfs dan doe ik het fout...

    Dat was het voor nu...


    I hope you drown in all the cum you fucking swallow, to get yourself to the top.

    Aahh, ik heb het andere topic ook gelezen. Wel zielig voor jou; maar ondertussen zal ze wel niet meer boos/droevig zijn? (:


    The first step to getting the things you want out of life is this: Decide what you want. ~ Ben Stein

    No reactions needed anymore, everything is fine after all.
    Thanks everybody <3


    I hope you drown in all the cum you fucking swallow, to get yourself to the top.

    geen reactie meer nodig zie ik.

    [ bericht aangepast op 2 aug 2011 - 16:32 ]


    And remember that, in a world of ordinary mortals, you are a Wonder Woman.

    Als je volgende keer weer speciaal voor haar terug komt,kan je je eerst weergeven als offline
    Dan zien de mensen niet dat je online komt (:


    Il vaut mieux vivre avec des remords qu'avec des regrets.

    OH GOD /enorme facepalm.
    Ik wist 'gewoon alweer', dat het 'gewoon alweer' een topic zou worden over jou en Nikki en jullie 'probleempjes'

    [ bericht aangepast op 2 aug 2011 - 23:46 ]

    MoonWarrior schreef:
    (...)
    Oookaaaaaay, weet jij uberhaupt wat er tussen ons is en waarom we dat zware gesprek hadden? Nee? Dan bek dicht (bloos) want aan zo'n reactie heb ik dus echt helemaal niks

    Dude, chill O;


    Me so good.

    Waarom openen jullie allebei over hetzelfde een topic?
    Communiceer met elkaar op msn, zal een stuk 'specialer' voelen dan dit lijkt me toch.

    [Suggestie] Een Nikki&Mitchell sub-forum. Hmm?


    We're all mad here.

    Eponine schreef:
    Is dit een soort van antwoord topic, op, die gene die dus jou vriendin is, die gisteravond hier een topic over maken?

    Ik kreeg ook al die indruk.


    Life begins at the end of your comfort zone

    Eerlijk gezegt vindt ik dat nikki zich dan aan stelt.

    En als zij hier gisteren al een topic over heeft aangemaakt kun je dit toch ook in dat topic tegen dr zeggen of praat met dr op msn en plaats van dit topic aan te maken.

    [ bericht aangepast op 2 aug 2011 - 23:55 ]


    (Be)lieve in (you)rself

    Liefdesperikelen... Wat ben ik blij dat ik daar geen last van heb! No boyfriend, no worries.


    "Well, well. Look who we've got here!"

    Romeo schreef:
    [Suggestie] Een Nikki&Mitchell sub-forum. Hmm?

    True.:W

    Dudies, het is msn.. Bel elkaar dan op. Maar doe het alsjeblieft niet zo over Quizlet.. We hoeven niet allemaal mee te genieten.


    ars moriendi

    Romeo schreef:
    [Suggestie] Een Nikki&Mitchell sub-forum. Hmm?

    En toen lag ik op de grond te rollen.
    True.


    “It does not do to dwell on dreams and forget to live.”

    Romeo schreef:
    [Suggestie] Een Nikki&Mitchell sub-forum. Hmm?

    NOU-HOU, dat dacht ik ook al, maar jij vertelde die grap eerder dan mij (huil)


    Let it come and let it be