• En weer doe ik het compleet verkeerd... Gisteren hadden ik en Nikki een heel zwaar gesprek en ik zou dus naar bed gaan. Ik dus naar beneden omkleden, tandenpoetsen gewoon dat hele gebeuren. Maar ik wou nog niet naar bed, niet voordat ik haar nog een keer heel duidelijk had gemaakt dat ik van haar hou, dus ik kwam weer terug op MSN en vertelde haar dat nog een keer heel duidelijk. Ja, ze was er heel blij mee. Maar toen gingen mensen tegen mij praten en zo netjes als ik ben ging ik terug praten waardoor Nikki weer het gevoel krijgt dat ze niet speciaal voor me is en dat ik te druk bezig ben voor haar... Maar dat wil ik helemaal niet, zo bedoelde ik het helemaal niet (huil). Ik kwam voor haar terug... Niet voor de anderen... Ik kan mezelf voor dit soort dingen zo erg haten, ik wil iets goed doen maar zelfs dan doe ik het fout...

    Dat was het voor nu...


    I hope you drown in all the cum you fucking swallow, to get yourself to the top.

    Uh, wil niet veel zeggen, maar daar kun je niks aan doen..
    Je doet niks fout. Of zie ík 't nu fout?
    Edit: Misschien je status op bezet zetten in zulke gevallen ;o

    [ bericht aangepast op 2 aug 2011 - 8:33 ]


    No growth of the heart is ever a waste

    C18 schreef:
    Uh, wil niet veel zeggen, maar daar kun je niks aan doen..
    Je doet niks fout. Of zie ík 't nu fout?

    Eerst laat ik haar speciaal voelen en dan praat ik amper nog tegen haar, omdat anderen weer eens mijn aandacht willen...


    I hope you drown in all the cum you fucking swallow, to get yourself to the top.

    Ahw, dat klinkt echt zo zielig. ;o


    I know there's a way so I promise: 'I'm gonna clean up the mess I made'

    Nou, je zou Nikki kunnen vertellen hoe het zit, i.p.v. ons/mij?


    Let it come and let it be

    CountMeIn schreef:
    Nou, je zou Nikki kunnen vertellen hoe het zit, i.p.v. ons/mij?

    Guess wat ik dus nu doe, maar ik moest het even kwijt.


    I hope you drown in all the cum you fucking swallow, to get yourself to the top.

    Volgens mij snapt die Nikki dan niet dat jij ook met anderen kan praten


    Today will be Girl's Day party with you~

    Yoseob schreef:
    Volgens mij snapt die Nikki dan niet dat jij ook met anderen kan praten

    Oookaaaaaay, weet jij uberhaupt wat er tussen ons is en waarom we dat zware gesprek hadden? Nee? Dan bek dicht (bloos) want aan zo'n reactie heb ik dus echt helemaal niks


    I hope you drown in all the cum you fucking swallow, to get yourself to the top.

    MoonWarrior schreef:
    (...)
    Oookaaaaaay, weet jij uberhaupt wat er tussen ons is en waarom we dat zware gesprek hadden? Nee? Dan bek dicht (bloos) want aan zo'n reactie heb ik dus echt helemaal niks

    Yo, heanig :] Als je wil dat mensen hun klep houden moet je geen topics openen..


    No growth of the heart is ever a waste

    MoonWarrior schreef:
    (...)
    Oookaaaaaay, weet jij uberhaupt wat er tussen ons is en waarom we dat zware gesprek hadden? Nee? Dan bek dicht (bloos) want aan zo'n reactie heb ik dus echt helemaal niks
    Nee, maar iemand kan toch wel snappen dat er meer mensen zijn waar men mee praat? En ik bedoelde het niet gemeen en ik snap dat jij dat ook niet bedoelt.


    Today will be Girl's Day party with you~

    C18 schreef:
    (...)
    Yo, heanig :] Als je wil dat mensen hun klep houden moet je geen topics openen..

    Ik opende een topic omdat ik een beetje steun wou, maar ik hoopte verkeerd zo te zien :W


    I hope you drown in all the cum you fucking swallow, to get yourself to the top.

    Awhh, het belangrijkste is wel dat ze weet dat je haar graag ziet ? Ik bedoel, ik heb het ook soms druk waardoor ik belangrijke mensen 'verwaarloos' maar dat betekent niet dat ik ze vergeten ben. Zolang je dit niet in real life doet zit het toch goed ? Want msn is wel bedoelt om meerdere gesprekken te hebben, tegelijkertijd.

    [ bericht aangepast op 2 aug 2011 - 10:32 ]


    None but ourselves can free our minds.

    Lovefaker schreef:
    Awhh, het belangrijkste is wel dat ze weet dat je haar graag ziet ? Ik bedoel, ik heb het ook soms druk waardoor ik belangrijke mensen 'verwaarloos' maar dat betekent niet dat ik ze vergeten ben. Zolang je dit niet in real life doet zit het toch goed ? Want msn is wel bedoelt om meerdere gesprekken te hebben, tegelijkertijd.


    Smile and live.

    MoonWarrior schreef:
    (...)
    Oookaaaaaay, weet jij uberhaupt wat er tussen ons is en waarom we dat zware gesprek hadden? Nee? Dan bek dicht (bloos) want aan zo'n reactie heb ik dus echt helemaal niks

    Voor mensen die niet precies waten wat er aan de hand is, kan dit topic verwarrend zijn. Daar moet je rekening mee houden als je een topic opend hea?


    Let it come and let it be

    Is dit een soort van antwoord topic, op, die gene die dus jou vriendin is, die gisteravond hier een topic over maken?


    I've never told a lie, and that makes me a liar.

    Eponine schreef:
    Is dit een soort van antwoord topic, op, die gene die dus jou vriendin is, die gisteravond hier een topic over maken?

    Ja eigenlijk wel :')


    -