• Ik heb vandaag zo'n foto van een oude man gezien, met de quote (ongeveer) "Today I saw an old man sitting on a bench, he said. I've been in love with the same woman for 50 years. Ik was touched, untill he said I wish she knew." erboven. Nu vraag ik aan jullie, kennen jullie die foto of willen jullie een variant daarop maken? Want ik heb nog een cover nodig voor mijn nieuwe story.

    # De titel is: She said we were the perfect two.
    # En het liefst zou ik en dan ook nog een tekstje bij hebben.
    Deze: She said we were the perfect two, that we were meant to be.
    She wished us luck in our future life and walked away. I've never seen her since that day. I wanted her to know that I've always loved her.
    I have been in love with the same woman for 50 years. I wish she knew.


    Als een cover voor me wilt maken ben je lief en krijg je een koekje, speciaal gestolen van koekiemonster. Met gevaar voor eigen leven!
    (flower)

    [ bericht aangepast op 2 aug 2011 - 0:47 ]


    Are you lost?

    Ik wil er wel 1 maken, maar heb je foto's?


    Everyone wants happiness without any pain, but you can’t have a rainbow without a little rain.

    Vida schreef:
    Ik wil er wel 1 maken, maar heb je foto's?


    Die heb ik juist niet, daarom maak ik dit topic xd. Maar als je gewoon een oude man pakt (die er niet als een halve gare Dumblegore uitziet) en de titel en het tekstje erbij plakt met wat mooie effecten is dat voor mij voldoende. Ik kan dat zelf niet doen omdat ik serieus GEEN programma's op deze laptop heb staan.


    Are you lost?

    Crusher schreef:
    (...)

    Die heb ik juist niet, daarom maak ik dit topic xd. Maar als je gewoon een oude man pakt (die er niet als een halve gare Dumblegore uitziet) en de titel en het tekstje erbij plakt met wat mooie effecten is dat voor mij voldoende. Ik kan dat zelf niet doen omdat ik serieus GEEN programma's op deze laptop heb staan.

    En moet je het gezicht goed zien, helemaal niet, half of anders? Zittend/staand? Baard/geen baard? :'3 Kaal?
    Ik zoek wel wat.(krul)


    Everyone wants happiness without any pain, but you can’t have a rainbow without a little rain.

    Vida schreef:
    (...)
    En moet je het gezicht goed zien, helemaal niet, half of anders? Zittend/staand? Baard/geen baard? :'3 Kaal?
    Ik zoek wel wat.(krul)


    Ehm... het gezicht het liefst wel ziichtbaar, maar het hoeft geen close-up te zijn. Zittend, en geen baard, wel haar. Ik heb best wel eisen (A).


    Are you lost?

    Done

    [ bericht aangepast op 2 aug 2011 - 1:18 ]


    Everyone wants happiness without any pain, but you can’t have a rainbow without a little rain.

    Vida schreef:
    Done



    Die is echt awesome, ik ga hem echt wel gebruiken :9~.

    [ bericht aangepast op 2 aug 2011 - 1:21 ]


    Are you lost?


    zoiets?


    None but ourselves can free our minds.

    Lovefaker schreef:


    zoiets?


    Ja! Die is ook keimooi.


    Are you lost?

    Ik deze eventueel wel voor je:
    Link: http://i56.tinypic.com/30l32f4.jpg


    If you have the courage to love, you have the courage to suffer.



    Niet zelf gemaakt, maar gevonden op internet.

    [ bericht aangepast op 15 aug 2011 - 15:58 ]


    Life is all about having a good time.