• Pottermore is een project van J.K. Rowling dat gebaseerd is rond de boeken van Harry Potter, hier zal ik updates en 'geruchten' rond de site blijven posten.

Ook Lize bedankt voor het helpen met zoeken naar informatie over de site ^^

Ik heb voor het gemak een story gemaakt, ander wordt deze post zo lang dat je er niet goed van wordt xD

Het begin
    De presentatie van Pottermore
    F.A.Q.
    Uitleg pottermore na presentatie, geschreven door Jess Adrienne
    F.A.Q over de Magic Quill
    Registratie
    De Mail
    Gefeliciteerd
    One In A Million

OKAY, MENSEN LEES DIT EERST!

F.A.Q van Q users:
    1: Ik heb mijn e-mail adres in juni al achter gelaten, heb ik nu een account?
    -Nee, zoals je had gelezen kon je je email adres achterlaten om een notificatie te krijgen wanneer de site open ging, die mail krijg je waarschijnlijk in September.
    2: wanneer krijg ik de welkomsmail?
    -Deze krijg je hoogstwaarschijnlijk pas na de wedstrijd. Op de site staat dat je de mail van 31 juli tot 30 september kan verwachten, er is dus met geen mogelijkheid te zeggen wanneer je deze krijgt, gewoon afwachten.
    3: Ik heb het volgende bericht: Congratulations!
    You’ve successfully validated your early access Pottermore account. You will be one of the lucky few to shape the experience before the site opens to all in October.
    Betekend dit dat ik één van de miljoen mensen ben die er vroeger op mag?
    - Dat is niet zeker. Het ziet ernaar uit dat iedereen dat bericht ziet. Het is pas zeker dat je een van de miljoen mensen bent op moment dat je ook daadwerkelijk de welkomsmail hebt ontvangen, eerder dan dat kun je er nog niet van uit gaan dat je erbij zit.
    4: Mijn vraag staat hier niet tussen, wat nu?
    -kijk eerst in de F.A.Q's die hierboven in de story staan, lees ook eerst de rest van de story door, want de meeste vragen worden dan al beantwoord. Staat je vraag er niet tussen, stel hem dan gerust.

Let op:
    -Als je vragen hebt, kijk eerst even in de F.A.Q.'s die er gemaakt zijn, staat de vraag er niet tussen, dan kun je hem rustig stellen.
    -gelieve niet het topic vol te spammen met berichtjes over het feit dat je de welkomsmail wil hebben, die willen we tenslotte allemaal.

-Als je de mail hebt gehad en in Pottermore kan, post dan geen screenshots of links naar foto's van Pottermore, op die manier kan iedereen voor zichzelf uitvinden wat ze moeten doen en blijft het voor iedereen leuk/nieuw. Hou er ook rekening mee dat als je het wel doet, je strafbaar bent zolang de site in bèta stadium is en je ook nog aangeklaagd kan worden.

[ bericht aangepast op 17 aug 2011 - 20:43 ]

Cam schreef:
    Demn, door dit topic wil ik die mail alleen nog maar liever. Kent iemand van jullie iemand die binnen is?

Me neither. Ik hoooop dat ik mijn mail vandaag krijg, want er werden er blijkbaar nog geen verzonden?

All was well.

Gringotts schreef:
    (...)
    Me neither. Ik hoooop dat ik mijn mail vandaag krijg, want er werden er blijkbaar nog geen verzonden?

Hoe weet je dat?

It probably had more to do with the hurled bombs, thrown down by humans hiding in the clouds...

Pottermore
    I registered in the first day. I spent hours waiting for the clue to be out and then, I solved it and I waited a couple of hours for my fisrt e-mail.

One day before my birthday, I received the second e-mail. I was thrilled.

Now, I heard that the very first batch of e-mails was being sent out. I was excited.

I din’t recieve it. Yet.

But, meanwhile, I see people writing things like:

•I wanted to be sorted into Gryffindor
    •Its is just brewing potions and shit
    •My wand is ugly
    I don’t care, where I’m sorted. I’d love to brew a potion. I’d adore to be chosen by a wand.

But I’m not that lucky.

I purely and simply think this is unfair.

I would give everything to be in Pottermore this precise second.

I know this won’t do it, but still, I think you should know my opinion.

Carlota

SO TRUE.

Her heart was a secret garden and the walls were very high.

Amen, to you Carlota. Amen.

Welcome to Night Vale. All Hail the Glow Cloud. All Hail Perfect, Beautiful Carlos.

Dat is precies wat ik nu denk...

It probably had more to do with the hurled bombs, thrown down by humans hiding in the clouds...

Gringotts schreef:
    (...)

Waar heb je dat gelezen/gehoord?

Zelfs de kleinste ster schittert in het donker

Fortune schreef:
    (...)

Waar heb je dat gelezen/gehoord?

Als je op tumblr naar de Pottermore tag zoekt, zie je geen enkel bericht van mensen die hun mail hebben gekregen, terwijl gisteren en eergisteren het daar vol mee stond. Waaruit ik dus concludeer dat er nog geen werden verzonden vandaag? Volgens mij kan dat wel. (krul)

All was well.

Gringotts schreef:
    (...)
    Als je op tumblr naar de Pottermore tag zoekt, zie je geen enkel bericht van mensen die hun mail hebben gekregen, terwijl gisteren en eergisteren het daar vol mee stond. Waaruit ik dus concludeer dat er nog geen werden verzonden vandaag? Volgens mij kan dat wel. (krul)

_O_ *hoopt*

Every word written is a victory against death | Michel Butor

Gringotts schreef:
    (...)

Dan is er nog hoop om die mail vandaag te krijgen.

Zelfs de kleinste ster schittert in het donker

Basilisk schreef:
    (...)

_O_ *hoopt*

*hoopt ook*

Deze las ik op Twitter, so true: NO #POTTERMORE WELCOME LETTER YET...MY FATHER WILL HEAR ABOUT THIS

[ bericht aangepast op 17 aug 2011 - 17:41 ]

Er zijn ook mensen die blijkbaar al heel het eerste boek hebben uitgespeeld op 2 dagen tijd? Maar dat komt waarschijnlijk gewoon omdat ze al de dingen die je kan lezen als extra informatie niet bekijken. :Y)

All was well.

Nu stop ik echt met spammen, sorry!

@Gringotts: Hm, als ik erop kon, zou ik ook niks anders doen. Dan gaat het snel lijkt me?

Weet iemand trouwens of je vaker dan 1 keer boek 1 kan spelen, of kan het maar één keertje?

[ bericht aangepast op 17 aug 2011 - 17:43 ]

O.M.G ik kom er net achter dat mijn pa zich ook heeft geregistreerd :8

Doubt your doubts before you doubt your beliefs.

Gringotts schreef:
    Er zijn ook mensen die blijkbaar al heel het eerste boek hebben uitgespeeld op 2 dagen tijd? Maar dat komt waarschijnlijk gewoon omdat ze al de dingen die je kan lezen als extra informatie niet bekijken. :Y)

Dat is ook zonde. Als Rowling ooit nog besluit die welkomsmail in mijn box te droppen, ga ik het heel langzaam doen en alles lezen wat er te lezen valt.
    :9~

To love is to destroy.

Neela schreef:
    O.M.G ik kom er net achter dat mijn pa zich ook heeft geregistreerd :8

O.O

Every word written is a victory against death | Michel Butor