• Door zo'n topic (kan ik nu effe niet vinden) waarin je moet kiezen tussen twee dingen, begon ik me af te vragen wat jullie zouden kiezen.

    Dus - als je moest kiezen - zou je dan liever blind of doof zijn? En vooral waarom...

    Ik ben gaan tellen ^^
    Blind : ||||||||||
    Doof : ||||||||||||||||||||

    [ bericht aangepast op 11 aug 2011 - 15:41 ]


    Zaldrizes buzdari iksos daor. Maester > Zaldrizes

    Blind, omdat muziek een belangrijk deel in mijn leven is en ik dat heel erg graag zou blijven horen.


    "You move me, Kurt." ~ Blaine Anderson

    Doof. Ik was tot mijn vijfde doof, dus ik ben eraan gewend. (bloos)


    "Well, well. Look who we've got here!"

    Nou ik zou dan echt niet kiezen, want ik word gwn vaak knetter gek van stilte..
    en met blind al helemaal, vooral omdat ik een goeie vriend heb die aan andere kant van Nederland woont die ik dus dan niet via msn kan spreken als ik blind ben,


    Always though that I might be bad. Now I'm sure that it's true, cause I think you're so good & I'm nothing like you

    Blind, ik wil graag muziek kunnen blijven luisteren. En horen lijkt me eigenlijk handiger.


    We can't spend our lives waiting to live.

    Liever doof. Ik kan het me echt niet voor stellen om niets te zien.


    I'm a hero, and I'm super. I guess I'm a SUPERHERO

    Blind. Ik zou totaal niet zonder geluid kunnen, waarschijnlijk word ik dan gek van mezelf. Plus, slechte ogen heb ik toch al. :Y)

    Fellatio schreef:
    Nou ik zou dan echt niet kiezen, want ik word gwn vaak knetter gek van stilte..
    en met blind al helemaal, vooral omdat ik een goeie vriend heb die aan andere kant van Nederland woont die ik dus dan niet via msn kan spreken als ik blind ben,


    Huh... Waarom zou je niet meer kunnen msn'en? Dat vat ik niet x'D.


    Zaldrizes buzdari iksos daor. Maester > Zaldrizes

    CowardlyLion schreef:
    (...)

    Huh... Waarom zou je niet meer kunnen msn'en? Dat vat ik niet x'D.


    Omdat ik dan niet meer kan lezen wat hij zegt als ik blind ben D:


    Always though that I might be bad. Now I'm sure that it's true, cause I think you're so good & I'm nothing like you

    Doof dan toch...
    Ik zou liever de dingen nog zien..


    Stop wishing, Start doing..

    Doof

    Fellatio schreef:
    (...)

    Omdat ik dan niet meer kan lezen wat hij zegt als ik blind ben D:


    Dan heb je braille n___n Ook voor op de pc. (Ik zeg dit trouwens niet omdat ik je wil ompraten, hoor ^^)


    Zaldrizes buzdari iksos daor. Maester > Zaldrizes

    Niet meer kunnen zien.


    If we had not a soul, music would have created it.

    Liever doof


    *klop klop* Penny! *klop klop* Penny! * klop klop* Penny!

    CowardlyLion schreef:
    (...)

    Dan heb je braille n___n Ook voor op de pc. (Ik zeg dit trouwens niet omdat ik je wil ompraten, hoor ^^)


    HEa wut wacht hoe wil ik dan kunnen lezen wat hij zegt ? d: en dat braille voel ik dan niet als hij wat zegt ?

    -Misschien wat jij zegt helemaal duidelijk is maar mijn hersens zijn aangebrand-


    Always though that I might be bad. Now I'm sure that it's true, cause I think you're so good & I'm nothing like you

    doof ik kan me geen leven voorstellen waarin ik niks zie en je hebt altijd nog gehoor apparaten :)


    When your path is clear, follow it all the way and go for it.