• Haaii ^^

    Annelies weer een idee hebben maar deze Quiz komt nog niet meteen! Hijkomt pas als mijn andere nieuwe erop staat. What ever, ik heb dus rollen nodig maar eerst waarover het verhaal gaat.

    Het gaat over een meisje genaamd Feliciti Hope die de Beste vriendin van de zangeres P!nk is. P!nk en Feliciti zijn onafscheidelijk en je ziet ze overal. Als de man van P!nk het gedaan maakt zit ze in een dipje en helpt Feliciti haar. Na een tijd is ze uit haar dipje en maakt ze het nieuwe liedje So What dat dus over haar ex gaat waar ze wél nog een goede band mee heeft. Soit, als P!nk op een dag naar een soort van MTV awards ofzo moet, enfin en award uitreiking, dan komen ze ToHo tegen. Feliciti besteed geen aandacht aan hun maar kijkt soms wel een keer naar die ene jongen. Ze voelt er niets voor maar wil gewoon wat flirten. Maar algauw loopt dat flirten uit tot een hevige ruziemet zijn vriendin. Wat nu?

    Okay, annelies gaat weer met verrassing werken maar wees gerust, het zijn allemaal goede rollen en ook veel rollen.

    Verrassing1;
    Verrassing2; BEZET By; BillxSilke
    Verrassing3; BEZET By; SWEETxQUEEN.
    Verrassing4; BEZET By; KimFootball
    Verrassing5; BEZET By; KimxGeorg
    Verrassing6; BEZET By; JOYCESTAR
    Verrassing7; BEZET By; LOLLIPOPx
    Verrassing8; BEZET By; TomSexx
    Verrassing9; BEZET By; xSchwarz
    Verrassing10;
    Verrassing11; BEZET By; TOMSDICK
    Verrassing12; BEZET By; CandyQueenx3
    Verrassing13;
    Verrassing14; BEZET By; TomAdoratie


    Als jullie lieverds dit nog ff zouden invullen komen jullie in aanmerking voor de rol.

    Rol;
    Plaatje;
    Tekstje;


    KissEz <3

    Nee, ik pak wel voor de andere Kim een andere naam Bijvoorbeel Kimmy ofzo :P Of Kimberley

    rol:verassing 14
    plaatje:http://farm3.static.flickr.com/2302/1522020886_2e18fd58eb.jpg
    tekstje:Hii mensen,



    Ik ben Lynn.Ik ben 17 jaar en zit in mijn laatste jaar school.Ik zit al van mijn 5de op ballet en vind het nog altijd een prachtige sport.Mensen vinden me soms een beetje telief maar ik kan nu eenmaal niet echt gemeen doen.Dat is ook 1 van de redenen waarom ik soms gepest word.Als iemand iets gemeens zegt kan ik nooit iets terug zeggen.Ik meestal eerlijk en ben verzot op kleine kindjes.Ik had een vriendje maar die is er met mijn bf vandoor.Dus eigenlijk is ze nu mijn bf niet meer.Een slechte eigenschap van me is ,dat ik me alles erg aantrek.Als iemand zegt, je bent niet zo mooi kan ik me er dagen slecht bij voelen.Ik heb ook een hekel aan spinnen.


    The soul needs autumn.

    Niet weer hé
    Zitten er weer 2 Kim's in >.<


    wil je daar nu mee ophouden ik word daar erg onzeker door en ga ik me niet gewenst voelen:( (huil)

    NOG 3 ROLLEN <3


    Lalalalalalalala.

    YAY^^
    Annelies al bekend gaan maken welke rollen jullie hebebn en erbij gaat zeggen dat er nog 3 rollen zijn!

    JAAAAAAAAAAAA =D


    Lalalalalalalala.

    JAAAAAAAAAAAA =D


    Lalalalalalalala.

    ikke wille wete wa de verassinge zijn !! (A)

    THNX!!!!

    Je bent een sgat !!! maar dat wist je zeker al


    ChachaCore

    THX dat ik erbij zit.<3
    Ik ben benieuwd (:


    The soul needs autumn.

    IK WIL WETEN LIEF


    Lalalalalalalala.