• Stel je voor je bent de vriendin van taylor lautner of justin bieber. (of een andere willekeurige ster)
    Juilie zijn al een paar jaartjes samen. En je vind het tijd voor de volgende stap. Jij wil de bruiloft graag bescheiden houden en in een klein kringentje van mensen die dicht bij juilie staan. Maar omdat hij beroemd is staat de pers te springen om een plaatje van juilie bruiloft te schieten.

    Wat zou jij dan doen?

    Ik zou zeggen dat ze wel mogen komen maar dat ze niet langer dan een uur mogen blijven. Hij is nu eenmaal beroemd en dat moet je erbij nemen.

    [ bericht aangepast op 1 aug 2011 - 19:44 ]

    Ik zou zelf zorgen voor één fotograaf die heel de avond kiekjes mag maken en die dat dan wel weer doorstuurt naar de pers. (:


    Her heart was a secret garden and the walls were very high.

    Vida schreef:
    Van mij mogen ze een paar foto's schieten, maar ze mogen dan niet langer dan een uur blijven.


    Heel even, of zelf een paar foto's vrijgeven.


    Food.

    Thunderwitch schreef:
    Ik zou waarschijnlijk de foto's verkopen en de opbrengst aan een goed doel geven ofzo. (krul)

    Die vind ik wel goed, ofwel zelf foto's vrijgeven...

    [ bericht aangepast op 1 aug 2011 - 20:12 ]


    All my life I've been waiting for something that never came.

    Jeetje, hoe kom je op zo'n vraag? ='D

    Voor mij zouden ze een uurtje mogen komen, en daarna verkassen Johnny Depp en ik we ergens anders heen.:Y)


    ars moriendi

    Ik zou hen een aparte fotoshoot/interview gunnen, nà de bruiloft


    Soms ben ik het sterkste wijf ter wereld en soms ben ik een kwartelei.

    Wanneer jij verkering hebt met een ster dan word je snel genoeg ook een beroemd persoon. En ik denk ook niet dat je met een ster trouwt als je niet houdt van aandacht en de pers etc. (krul)


    I'm a hero, and I'm super. I guess I'm a SUPERHERO

    Everdeen schreef:
    Ik zou zelf zorgen voor één fotograaf die heel de avond kiekjes mag maken en die dat dan wel weer doorstuurt naar de pers. (:


    "Stay beautiful. Keep it ugly."

    Ik zou het onder vrienden en familie houden maar wel een fotograaf erbij hebben, je kan dan later altijd nog zelf beslissen welke foto's je voor jullie wil houden en welke jullie willen delen met de rest van de wereld.


    Love? No. I prefer cats.

    Romanian schreef:
    Ze mogen wel wat foto's maken ja, maar daar blijft het ook bij. Het is mijn bruiloft, niet die van de hele wereld.


    Let it come and let it be

    dulcetly schreef:
    Ik zou nooit met een ster trouwen, enkel voor Tom Felton en Matthew Gray Gubler maak ik een uitzondering :Y)

    Precies dat, alleen voor die Matthew Gray Gubler maak ik ook geen uitzondering want heb geen idee wie het is. :$


    Be yourself, life is too short, to be somebody else...

    Ik zou een fotograaf laten huren en ze mogen 1 uurtje t/m 2 uurtjes foto maken en als een Extraatje een intervieuw /photoshoot na de bruiloft & Dat allemaal doordat ik getrouwd ben met ; - Troffel Troffel - ; Justin Bieber

    [ bericht aangepast op 1 aug 2011 - 20:49 ]


    No matter how talented you are, not everybody is going to like you. But that's life, just stay strong. - Justin Bieber

    Everdeen schreef:
    Ik zou zelf zorgen voor één fotograaf die heel de avond kiekjes mag maken en die dat dan wel weer doorstuurt naar de pers. (:


    Today is the oldest you have ever been, and the youngest you'll ever be.

    PinkyPromise schreef:
    Ik zou het onder vrienden en familie houden maar wel een fotograaf erbij hebben, je kan dan later altijd nog zelf beslissen welke foto's je voor jullie wil houden en welke jullie willen delen met de rest van de wereld.


    Ja die is ook goed.

    Denk één fotograaf voor bepaalde tijd die dan mag opzouten :]


    No growth of the heart is ever a waste

    Romanian schreef:
    Ze mogen wel wat foto's maken ja, maar daar blijft het ook bij. Het is mijn bruiloft, niet die van de hele wereld.


    comfort in c h a o s