• Gisteren kwam ik op de Kermis aan, klaar om te gaan werken. Komt iemand zo naar me toe. 'Zo'n jongen van gisteren, die vond jou leuk. Daarom vroegen we hoe oud je was.' Dus ik vraag of ik hem ken, wijst ze zo naar een of andere dude van blijkbaar 15, lijkt wel 25. Met zo'n falende baard. Ik dacht echt zo van: 'Wtf?!'
    Even later, komen ze terug. 'Hij vind jou niet meer leuk om je bril en omdat je 12 bent.' Ik stikte er in! Seriusly, die bril had ik gisteren ook op. Hij is gewoon teleurgestelt dat hij me niet zomaar z'n bed in kan loodsen, mijn bril is enkel een kutsmoesje om zichzxelf er onderuit te lullen. Sowieso, hij kent me niet, dus die gast is enkel op uiterlijkheden gestelt. Muh, zielig jongetje :3
    Even later, was 'ie weg en kwam 'ie niet meer terug :'D

But that guy made my fucking day!
    Hebben jullie ook wel eens dat je denk van: 'Zielig kind'? :'D

Let it come and let it be

jongen : heey meisje, wat is je naam ?
    ik : Waarom zou ik die geven
    hij : ik vind je leuk ( kwam hem voor de eerste keer tegen )
    ik : Ik jou niet, daag * loopt weg *
    hij: roep nog even na : ' Ik vind je toch niet leuk '

Dat had hij net gezegt O.o ( vorige week gebeurd ). (krul)

Ook eens in de stad.

hij : Heb je msn ?
    ik : ja
    hij : Mag ik hem ?
    ik : neen
    hij : slet !

ok vriendelijk --' (krul)

You better put a condom on, if you're gonna act like a dick you need to dress like one.

CountMeIn schreef:
    (...)
    Oké, dat is héél sneu :'D
    Zeker teveel op Habbo gezeten, dat kind :'D

Denk het XD

Always though that I might be bad. Now I'm sure that it's true, cause I think you're so good & I'm nothing like you

Jij bent toch geen 12 :P?

Life is hard and then we die

Struggle schreef:
    Hahaha, epic fail.

“If I had someone like that in my life, I’d be very happy indeed.” - Bradley James

PUKKELxDING schreef:
    Jij bent toch geen 12 :P?

Jawel lief, ik ben Sevda/EstrellaVida :3
    -Heeft vroeger vaak in mijn topics gestaan, totdat ik lui werd :3
    Dit was eerst zegmaar enkel mijn "schrijfaccount" omdat ik anoniem schrijven gewoon fijner vind, helemaal omdat ik mijn eigen gedachtes er in omzet en toen het schrijven vanzelf ging heb ik maar even gezegt, ik ben die klaar.

[ bericht aangepast op 1 aug 2011 - 22:46 ]

Let it come and let it be