• Ik ga dus een nieuwe serie beginnen x], en heb rollen nodig, en net zoals vele andere ga ik ook met verassingen werken [a] En ik ga nog lekker niet zeggen waarover de serie gaat (puh)

    Verassing 1 = Bezet
    Verassing 2 = Bezet
    Verassing 3 = Bezet
    Verassing 4 = Bezet
    Verassing 5 = Bezet


    Wil weten;

    Naam;
    Leeftijd;
    Plaatje;
    Tekst[je];


    Het kan zijn dat ik je goed vind voor een rol, maar dat jezelf een andere verassing beter lijkt.. Maar ik geef gewoon de rol die het beste bij jou past!

    Ach, bijmij toch meestal wel niet dan?

    Ach, bijmij toch meestal wel niet dan?

    jha bij u wel.

    MENSEN KOM OP!


    Lalalalalalalala.

    AARGh!
    Ikke weten willen of ik een rol heb of niet :S

    MENSEN, KOMOP NOU!

    KOM OP MENSEN NOG 1 ROL<3


    Lalalalalalalala.

    anders pak je die rol zelf(A)


    Lalalalalalalala.

    verassing 5 als het nog kan! ^^


    Love,,Peace&&Icecream! ^^ Liefde aan een paar mensen...

    Naam; Say

    Leeftijd; 15

    Plaatje; http://images.starpulse.com/Photos/Previews/JoJo-db05.jpg

    Tekst[je];

    Yo!
    Vijftien jaar geleden sprong er een klein meisje uit de draagdoek van een ooievaar omdat ze vliegangst had, en ja, nu zit ze hier achter haar laptop zich voor te stellen!
    Nou ik ben dus Say, 15 jaar oud. Ik speel al 5 jaar gitaar en schrijf zelf liedjes. Ook teken ik en ben ik vaak op de skatebaan te vinden. Ik hou van mijn vrienden en muziek, en niet te vergeten lolly's! ;) Ik haat school, omdat ik niet geaccepteerd word door mijn stijl, maar voor die zielige mensen ga ik niet veranderen! Nou dat was het wel zo een beetje! ;) See you!
    x333 Say


    Love,,Peace&&Icecream! ^^ Liefde aan een paar mensen...

    En nu mensen mij allemaal bedanken om dat ik geprobeerd heb een rol te krijgen, en ervoor heb proberen te zorgen dat zij eerder hun rol weten! ;)


    Love,,Peace&&Icecream! ^^ Liefde aan een paar mensen...

    Naam; Say

    Leeftijd; 15

    Plaatje; http://images.starpulse.com/Photos/Previews/JoJo-db05.jpg

    Tekst[je];

    Yo!
    Vijftien jaar geleden sprong er een klein meisje uit de draagdoek van een ooievaar omdat ze vliegangst had, en ja, nu zit ze hier achter haar laptop zich voor te stellen!
    Nou ik ben dus Say, 15 jaar oud. Ik speel al 5 jaar gitaar en schrijf zelf liedjes. Ook teken ik en ben ik vaak op de skatebaan te vinden. Ik hou van mijn vrienden en muziek, en niet te vergeten lolly's! ;) Ik haat school, omdat ik niet geaccepteerd word door mijn stijl, maar voor die zielige mensen ga ik niet veranderen! Nou dat was het wel zo een beetje! ;) See you!
    x333 Say


    Schat<3 is het erg als ik jou plaatje verander?

    (...)

    Schat<3 is het erg als ik jou plaatje verander?


    Neeij hoor! ;)


    Love,,Peace&&Icecream! ^^ Liefde aan een paar mensen...

    JIJ NU VERHAAL MAKEN!
    OF STUUR MIJ PB WANT IK MOET ZO WEG EN IK WIL WETEN WELKE ROL IK HEB!