• Ik heb zon kinderachtige kop. Daarom denken veel mensen dat ik rond de 12 ben terwijl ik 14 ben. Niet leuk!

    But yeah, het moet weer eens beter weer worden! Wie is het met me eens?

    Vanaf morgen wordt het stralend weer. *O*


    ''i appreciate the masterpiece that is you because your existence alone is art''

    Wat heeft het weer te maken met een kinderachtige kop? xD


    Stop wishing, Start doing..

    Ik hoop dat eht beter weer wordt =_= ik ben verdomme VERKOUDEN in de fucking ZOMER =_=

    What the hell is wrong with the world?


    Welcome to Night Vale. All Hail the Glow Cloud. All Hail Perfect, Beautiful Carlos.

    ik ben het helemaal met je eens!!!


    “If I had someone like that in my life, I’d be very happy indeed.” - Bradley James

    Serophina schreef:
    Wat heeft het weer te maken met een kinderachtige kop? xD


    Niks maar omdat sommige me wel eens ermee plagen/pesten, moest ik het gewoon even zeggen. Maar het gaat gewoon over het weer.

    Escritura schreef:
    Ik hoop dat eht beter weer wordt =_= ik ben verdomme VERKOUDEN in de fucking ZOMER =_=

    What the hell is wrong with the world?


    Ik ben ook verkouden!

    Zo erg vind ik het niet, dit is fijn weer om te werken.Te warm is echt niets. Zolang het maar niet regent


    Hey you, don't tell me there's no hope at all. Together we stand, divided we fall

    Escritura schreef:
    Ik hoop dat eht beter weer wordt =_= ik ben verdomme VERKOUDEN in de fucking ZOMER =_=

    What the hell is wrong with the world?


    Goed, ik vind stortregen enz fijn.
    Maar ik ben 'dorie oooook verkouden!


    You could be great, you know, it’s all here in your head, and Slytherin will help you on the way to greatness, no doubt

    Glue schreef:
    (...)

    Ik ben ook verkouden!


    het is gewoon f*cking belachelijk!!!
    [/jah ik ben pissig op het weer :'D]


    Welcome to Night Vale. All Hail the Glow Cloud. All Hail Perfect, Beautiful Carlos.

    Ik ben 19 en word nog vaak rond de 15/16 geschat. Het kan dus erger :Y) Toen ik 14 was dachten velen dat ik 9 was, ondanks mijn lengte.

    En het weer hier was vandaag lekker x'D

    [ bericht aangepast op 31 juli 2011 - 22:34 ]


    If you don't stand for something, you'll fall for anything.

    ik ben 14 en bij mij denken mensen dat ik 16/17 wel eens ben dat is ook niet altijd leuk bij jongens 1 keer probeerde 2 jongens met mij te flirten toen ik er voor bij kwam fietsen o.O
    OT:
    ik wil beter weer O.O


    Shoganai i ne~

    Nog 1 nachtje slapen en het weer wordt beterrr*O**O*


    Aye, brother! 4 8 15 16 23 42

    Ik ben het er mee eens. Dan ben ik op vakantie en dan regent 't en als 't niet regent is 't koud. Gelukkig zou 't hier morgen wel mooi weer worden..

    En ach, denk maar zo, als iedereen later 40 is en 50 lijkt, ben jij 40 en lijk je nog 30 ^^


    “Love is a contradiction.”

    Darren schreef:
    Vanaf morgen wordt het stralend weer. *O*

    En Woensdag donderdag weer slecht D: warm en regen

    [ bericht aangepast op 31 juli 2011 - 22:48 ]


    “You want weapons? We’re in a library! Books! The best weapons in the world!” ~The Doctor

    100%.. wat is dit voor zomer zeg.


    I'm a hero, and I'm super. I guess I'm a SUPERHERO