• Gosh.

    okééééééé...

    D'r is een jongen, en ik hou hield van hem. Ik vond hem echt leuk. Maar hij was best popu en nu het vakantie is ben ik hem vergeten. Naja, bijna. Ik heb hem, laten we hem N noemen, proberen te vergeten door een andere jongen, laten we hem M noemen, leuk prberen te vinden. Dat is dus gelukt. Ik vind M leuk. Écht leuk, niet nep om N te vergeten. (En ik wist dat hij mij leuk vind).

    Nu heeft hij toegegeven dat hij me leuk vind, en ik hem. Donderdag avond ben ik dr achtergekomen, toen kwamen mn ouders op een verkeerd moment binnenvallen, dus de dag daarna heb ik da wel gezegd. (We waren allebei op hetzelfde 'evenement').

    Het enige is dat zijn zusje de hele tijd om ons heen hangt, en zij weet dus niet dat wij bijna iets hebben. En ik weet dus ook niet of we iets hebben, en jaaa, om dat nu al te vragen. Maar wanneer, ik bedoel, wanneer kun je iemand je vriendje noemen? of vriendin dan, haha. Maar ik snap het ff niet meer. En ik kan jullie echt niet alle details vertellen, want ja, dat zou ook zo lekker zijn, maar please help?!?

    Ik heb het idee, dat ík degene ben die, naja, alles moet 'doen'. Alsof ík degene ben die moet vragen of 'ie mijn vriendje wil zijn. Alsof ík degene ben die, weet ik veel. Ik snap wel dat het niet zo is als in films, maar ja. Ik weet gewoon niet wat ik mis, en misschien is het wel te vroeg... just help?!?

    i really love him. He is nice, sweet, handsome (:


    “A reader lives a thousand lifes before he dies. The man who never reads lives only one.” - George R.R. Martin

    Heb je het nou over M of over N? o.o

    Tja... Bij sommige mensen gaat het gewoon in elkaar over.
    In mijn geval kwam hij naar me toe en vroeg "Zou je alsfjeblieft verkering met me willen?"
    Dus ja. Da's duidelijk.
    Maar misschien moet je het er dan toch met hem over hebben.


    Zaldrizes buzdari iksos daor. Maester > Zaldrizes

    Hirasawa schreef:
    Heb je het nou over M of over N? o.o


    Over M , haha.


    “A reader lives a thousand lifes before he dies. The man who never reads lives only one.” - George R.R. Martin

    Ah. :3. Misschien is die verlegen en durftie het niet te vragen? Dat zou wel heel cute zijn. (krul)

    Stuur je zusje gewoon weg en zeg tegen m dat je hem echt leuk vind en verkering wilt. Simpel.
    Hoezo moet je alles doen? Één iemand moet het doen, dus waarom jij niet?


    Hey you, don't tell me there's no hope at all. Together we stand, divided we fall

    Hirasawa schreef:
    Ah. :3. Misschien is die verlegen en durftie het niet te vragen? Dat zou wel heel cute zijn. (krul)


    Hihi, eigenlijk wel hè.

    Naja, ik ga met hem naar het strand, (m'n moeder moet mee ö), en daarna ga ik met hem en z'n zusje en z'n moeder naar de Harry Potter film, die ik niet eens leuk vind, en waarschijnlijk 3 nachten van wakker lig. Naja, hij woont in belgie, net over de grens, ik in Nederland, dus ja............... I just want to see him, no matter what :x
    Iemand een idee hoe ik het onderwerp 'verkering' een beetje kan hinten?! Ik ben 13, en naja, misschien maakt het me niet zo veel uit, maar het is niet echt 'romantisch' om "wil je verkering met me?" te horen ;$ .


    “A reader lives a thousand lifes before he dies. The man who never reads lives only one.” - George R.R. Martin

    Btw, ik ben een jaar ouder, en eerlijk gezegd; i don't give a fuck.


    “A reader lives a thousand lifes before he dies. The man who never reads lives only one.” - George R.R. Martin

    MrsLovett schreef:
    Stuur je zusje gewoon weg en zeg tegen m dat je hem echt leuk vind en verkering wilt. Simpel.
    Hoezo moet je alles doen? Één iemand moet het doen, dus waarom jij niet?


    Het is zijn zusje, en naja, zoveel lef heb ik nou ook wee niet, denk ik.......
    En ik snap wel dat je zegt dat iemand het moet doen, maar... alles?


    “A reader lives a thousand lifes before he dies. The man who never reads lives only one.” - George R.R. Martin

    En hij is te lief om z'n zusje weg te sturen.
    But thats just why i love him, 'cuz he's sweet <3


    “A reader lives a thousand lifes before he dies. The man who never reads lives only one.” - George R.R. Martin

    xLiamPayne schreef:
    (...)

    Het is zijn zusje, en naja, zoveel lef heb ik nou ook wee niet, denk ik.......
    En ik snap wel dat je zegt dat iemand het moet doen, maar... alles?

    Oh sorry verkeert begrepen.
    Hoezo alles, wat moet je dan doen? Want hoe het op mij over komt durven jullie alle 2 het gewoon niet te bevestigen.


    Hey you, don't tell me there's no hope at all. Together we stand, divided we fall

    MrsLovett schreef:
    (...)
    Oh sorry verkeert begrepen.
    Hoezo alles, wat moet je dan doen? Want hoe het op mij over komt durven jullie alle 2 het gewoon niet te bevestigen.


    kan ook wel. Ik ben denk ik gewoon hartstikke onzeker. En ik weet dat het met zijn vorige vriendin is uit gegaan door mij ö , en ik weet dat 'ie me leuk vind... maar ga maar is voor een jongen staan waarvan je weet dat ie je leuk vind om hem vervolgens 'verkering' te vragen. thehe, ik vertrouw hem enzo, maar toch... ;$ (wat is verkering eigenlijk een gek woord, zo basisschool achtig, haha)


    “A reader lives a thousand lifes before he dies. The man who never reads lives only one.” - George R.R. Martin

    xLiamPayne schreef:
    (...)

    kan ook wel. Ik ben denk ik gewoon hartstikke onzeker. En ik weet dat het met zijn vorige vriendin is uit gegaan door mij ö , en ik weet dat 'ie me leuk vind... maar ga maar is voor een jongen staan waarvan je weet dat ie je leuk vind om hem vervolgens 'verkering' te vragen. thehe, ik vertrouw hem enzo, maar toch... ;$ (wat is verkering eigenlijk een gek woord, zo basisschool achtig, haha)

    Ach mijn zus heeft het zo ongeveer gedaan (ok ze vroeg niet letterlijk verkering maar het was duidelijk) en ze zijn nu anderhalf jaar samen. Gewoon doen, anders komt der nooit wat van.


    Hey you, don't tell me there's no hope at all. Together we stand, divided we fall

    MrsLovett schreef:
    (...)
    Ach mijn zus heeft het zo ongeveer gedaan (ok ze vroeg niet letterlijk verkering maar het was duidelijk) en ze zijn nu anderhalf jaar samen. Gewoon doen, anders komt der nooit wat van.


    ach, daar heb je gelijk in, maar is het niet te vroeg? ik weet pas vanaf vrijdag donderdag dat we elkaar leuk vinden......


    “A reader lives a thousand lifes before he dies. The man who never reads lives only one.” - George R.R. Martin

    Ik snap er eerlijk gezegt niks van xD


    Ivar Oosterloo.

    JEZUS CHRISTUS.
    Wat een liefde zeg.


    Ik ben gemeen xoxo