3 keer met een kinderkoor toen ik klein was...
en een keer waar ik heel groot op stond vanwege een open dag van mijn middelbare school!
echt waar.. daar stond ik met een knal oranje jas aan en een helemaal wit gesminkte man op>__<
haha!
“If I had someone like that in my life, I’d be very happy indeed.” - Bradley James
Ik heb een keer in de krant gestaan met zo iets vets
Ik zit op een school die anders werkt dan andere scholen, en we hadden een vrij speciaal project met kunst, dat werd ook geëxposeerd enzo. En onze lerares was zó enthousiast over ons kunstproject, ze zei dat ze mensen kende van de kunstacademie die dit creatieve proces nog aan het leren waren en wij deden het gewoon even enzo. En ze had dus blijkbaar tegen iedereen op lopen te scheppen over ons en zo kregen wij een eigen alinea in de krant over ons project
Ja, in groep acht met mijn hele klas, toen daarna nog met een soort optreden en ook nog op tv verschenen doordat onze klas mee mocht doen met zo'n stom kinderprogramma. (':
Redelijk veel al. Vooral dan voor school. En 1 keer geinterviewed voor het nieuws omdat onze klas vragen mocht stellen aan Amerikaanse astronauten die op dat moment zich in de ruimte bevonden x'D
You better put a condom on, if you're gonna act like a dick you need to dress like one.
Met een voorstelling die ik in groep 2 had. Ik was een heks en moest rond een ketel rennen, vervolgens een kind met mijn bezem 'nep' meppen. Wat vond ik dat geweldig zeg.