• [ bericht aangepast op 2 nov 2020 - 19:53 ]

    Ja heel vaak, voor mijn sport en omdat ik al eens iets gewonnen had met zo'n dierenkeuring XD


    Today is the oldest you have ever been, and the youngest you'll ever be.

    Een keer met school, maar niet met naambenoeming of mij persoonlijk.

    Ehm, heel lang terug met dansen van een workshop, met reclame lenen.nl, met dansen achter Floortje (idols) in Almere, Flashmob Almere.


    "Het Ajax-gevoel? Dat is dat je voelt dat je nummer één bent, ook al is dat niet altijd zo." - Gregory van der Wiel

    Zovaak.


    -

    Ja. In een of andere vage rubriek waarin ze kinderen gingen ondervragen over hun hobbies. :W


    ''i appreciate the masterpiece that is you because your existence alone is art''

    Ben zelfs op TV geweest (aa')


    Zaldrizes buzdari iksos daor. Maester > Zaldrizes

    al een paar keer toen we nieuwe shirts kregen met de voetbal, paar keer toen we kampioen zijn geworden met de voetbal. schoolvoetbaltoernooien, toen we de voetbalkooi bij ons in het dorp aan het maken waren, een keer een hele voorschutte foto met één of andere dag van school, toen ik een keer samen met een vriendin een wedstrijd had gewonnen op school en ons eigen ontworpen verkeersbord toen werd opgehangen, met de verjaardag van mijn oma met een hele grote familie, een keer toen ik klein was met koninginnendag was ik 3e geworden met de mooist versierde fiets, en ik denk nog wel een paar keer hahaha

    [ bericht aangepast op 31 juli 2011 - 20:24 ]


    If you spread your wings, you can fly away with me.

    Eh... Ja. Met het koor. :'D - steekt haar hoofd in de grond -


    "Well, well. Look who we've got here!"

    2 keer.
    Een keertje toen in m'n buurt een comité de huisnummers veranderde met foto's met de nummer bij en ik was daarbij.
    En dan es met mn klas, we hadden een filmavond georganiseerd ten voordele voor de aardbeving in Haïti.


    Harmonia nectere passus.

    1 of 2x met school & nog een keer op ons schoolplein in groep 5, toen er voor het eerst dat jaar sneeuw lag en wij een sneeuwpopje hadden gemaakt (:


    Cause there'll be no sunlight if I lose you, baby.

    Ja, met een actie van school.
    En toen ik slaagde voor school stond me naam ook in de krant :P

    In de plaatselijke krant toen ze over het weer (sneeuw) schreven, toen stond ik er spelend in de sneeuw in met wat vrienden, nou ja, die foto dan. Toen was ik nog 6 jaar ofzo.
    En 3 jaar geleden stond onze sportvereniging in de plaatselijke krant, dat ging over een demonstratie, en toen stond ik er met een vriendin in. Een foto van de oefening die we deden.
    En zo'n 5 keer over een wedstrijd van onze vereniging. Maar dat is zo'n inieminie stukje dat niemand leest en daar stond ik dan niet alleen in:Y)

    Niet heel bijzonder dus, maar ik stond erin:Y)


    To live would be an awfully big adventure

    Ja, ik ben op tv geweest omdat ik op een zwarte school zat, ik heb er een keer ingestaan omdat ik toen in de schouwburg moest optreden, ik heb zelf bij de wijkkrant gewerkt dus daar stond ik ook elke maand in.


    "Longbottom, if brains were gold, you'd be poorer than Weasley, and that's saying something." - Draco Malfoy

    Ja, mijn naam toen ik mijn HAVO-diploma heb behaald haha.


    Best way not to get your heart broken, is to pretend you don't have one.

    Telt al artikels voor een krant(je) geschreven hebben ook mee? (:


    Normality is a paved road: it's comfortable to walk, but no flowers grow on it.