• Ik ga morgen dus naar een vriendin toe, en ga dan zwemmen omdat het dan -eindelijk- lekker weer is.
    Alleen het probleem is, ik ben ongesteld en gebruik geen tampons. En toevallig is mijn maandverband bijna op en zijn de winkels dicht.
    wat ben ik toch weer blij dat ik een meisje ben (krul)
    dus, iemand tips? :3

    Edit: ik heb een paar oplossingen voor het maandverband probleempje -mede dankzij Ballad- (;

    [ bericht aangepast op 31 juli 2011 - 18:07 ]


    Only those who listen can hear

    Gebruik toch een tampon ?
    En anders leen je wat van je vriendin of iemand anders.


    Me so good.

    Hoe kan je bij je vriendin zwemmen als je je regels hebt en geen tampons gebruikt? ;x


    None but ourselves can free our minds.

    Ik zwem altijd met maandverband hahahaha.


    Smile and live.

    Lovefaker schreef:
    Hoe kan je bij je vriendin zwemmen als je je regels hebt en geen tampons gebruikt? ;x

    Omdat ik vandaag pas ongesteld ben geworden en die afspraak van zwemmen al langer stond (;


    Only those who listen can hear

    Zeg het eerlijk ;D eerlijkheid is belangrijk. Spreek voor een andere keer af.


    Destroy what destroys you.

    Als je geen tampon wil gebruiken, zal je niet kunnen gaan zwemmen hè. :x Of je nu maandverband hebt of niet. Gebruik voorlopig ff inlegkruisjes? Of desnoods wc papier. 8D Of trek steeds een nieuw onderbroek aan; ik weet het niet. ;D


    The first step to getting the things you want out of life is this: Decide what you want. ~ Ben Stein

    TheLegacy schreef:
    (...)
    Omdat ik vandaag pas ongesteld ben geworden en die afspraak van zwemmen al langer stond (;

    Oh, ik zou als ik jou was echt wel tampons gebruiken,dat is veel handiger & aangenamer. :3


    None but ourselves can free our minds.

    Casuelle schreef:
    Ik zwem altijd met maandverband hahahaha.


    echt? o.o hoe doe je dat? x]


    The first step to getting the things you want out of life is this: Decide what you want. ~ Ben Stein

    Kan je met maandverband zwemmen? 0.0 Hm, ik zou anders gewoon tampons proberen, of aan je vriendin vragen of zij maandverband/tampons voor je heeft om mee te zwemmen. Ze is immers ook een meisje en een goede vriendin vindt dat helemaal niet raar hoor, als je dat vraagt en wie weet heeft zij nog wat voor je ^^ En anders zal je de afspraak moeten verzetten, vrees ik. Het wordt heus nog wel eens mooi weer, toch? Good luck!

    [ bericht aangepast op 31 juli 2011 - 17:56 ]


    “Love is a contradiction.”

    Wat ben ik toch blij dat ik de pil heb ;3
    Mimi-Tampon? en toch blijven ze K*t


    “You want weapons? We’re in a library! Books! The best weapons in the world!” ~The Doctor

    Kom mijn doos maar stelen, haha. :Y)


    I know there's a way so I promise: 'I'm gonna clean up the mess I made'

    Chocolicious schreef:
    Als je geen tampon wil gebruiken, zal je niet kunnen gaan zwemmen hè. :x Of je nu maandverband hebt of niet. Gebruik voorlopig ff inlegkruisjes? Of desnoods wc papier. 8D Of trek steeds een nieuw onderbroek aan; ik weet het niet. ;D


    Lol, bedankt. Ik heb ergens nog een pak inlegkruisjes liggen.. Heb alleen geen idee waar x'D


    Only those who listen can hear

    Eerlijk gezegd bloed je niet veel in water.
    Het houdt het namelijk tegen.
    Ik heb het zelf al veel meegemaakt (:


    Life is all about having a good time.

    Schmidt schreef:
    Eerlijk gezegd bloed je niet veel in water.
    Het houdt het namelijk tegen.
    Ik heb het zelf al veel meegemaakt (:

    Inderdaad. Je bloed niet in het water.


    "No one asked your opinion, you filthy little Mudblood."

    Fullblood schreef:
    (...)
    Inderdaad. Je bloed niet in het water.

    Okay,
    Toch vertrouw ik het niet helemaal, maar ja :3


    Only those who listen can hear