• Oké, ik ging net dus naar de site. En er staat dus: Sorry, Day 1 registration is now closed.
    Maar de dag is nog maar net begonnen, dus ik vroeg me dus eigenlijk af.. Zijn er maar een aantal uren wanneer die clue online staat?


    Forever.

    Ik vervloek het tijdsverschil in de wereld...


    Zaldrizes buzdari iksos daor. Maester > Zaldrizes

    CowardlyLion schreef:
    Ik vervloek het tijdsverschil in de wereld...

    Maar Amerika is tussen de 6-9 uur vroeger dan Nederland. Dus daar is het nog maar net 31 juli..


    Forever.

    Engeland verschilt maar een uur. Maar er zijn zoveel mensen op de wereld die dit willen, dat die plaatsen snel vol zijn.


    Take me to wonderland

    Ginevra schreef:
    Engeland verschilt maar een uur. Maar er zijn zoveel mensen op de wereld die dit willen, dat die plaatsen snel vol zijn.

    Dus wanneer de plaatsen vol zijn, dan kan je de clue niet meer vinden? Balen D:


    Forever.

    De site runt op Engelse tijd, wat betekend dat het daar nu 14:33 is. De clue staat inderdaad maar een paar minuten/uren op de site tot dat alle plaatsen vol zijn. Morgen kan je opnieuw proberen! Let wel: de clue zal niet persé op hetzelfde uur op de site verschijnen!


    All was well.

    Ik kwam rond half 12 mijn bed uit en toen was het ook al afgelopen, pfff.


    Her heart was a secret garden and the walls were very high.

    Gringotts schreef:
    De site runt op Engelse tijd, wat betekend dat het daar nu 14:33 is. De clue staat inderdaad maar een paar minuten/uren op de site tot dat alle plaatsen vol zijn. Morgen kan je opnieuw proberen! Let wel: de clue zal niet persé op hetzelfde uur op de site verschijnen!

    Met andere woorden: Die site moet gewoon dag en nacht aan staan om te zorgen dat ik me kan inschrijven.. Ghehe xd


    Forever.

    Roswell schreef:
    (...)
    Met andere woorden: Die site moet gewoon dag en nacht aan staan om te zorgen dat ik me kan inschrijven.. Ghehe xd


    Ja, daar kom het wel op neer (: