• Think before you talk shit.

    [ bericht aangepast op 31 juli 2011 - 8:34 ]


    cupcake unicorns

    Ik vind het er echt over dat ze haar dood willen enzo..


    Stop wishing, Start doing..

    selena heb ik altijd lief gevonden. ze bleef weten waar ze vandaan kwam.. dat is niet bij justin het geval. ondanks dat is het toch een schattig stel.


    I'm a hero, and I'm super. I guess I'm a SUPERHERO

    I don't like her. Ik respecteer haar. That's it. Maar ik zal nooit haatberichtjes sturen


    Cause there'll be no sunlight if I lose you, baby.

    Ugh, ik voel de tranen opkomen. Ik vind haar wel leuk, heb niks tegen Jelena, maar dit.. why are people acting so heartless? Waarom willen ze haar dood hebben? Dit is écht een mooi filmpje. <3


    It's time to be happy again.

    Mijn berichtejs gingen niet verder dan -hate-. Maar nu pas besef ik dat dat haar ook pijn kan hebben gedaan.

    God...

    Nah, ik haat Selena nog steeds ;p
    ook lang voor dat ze met Justin ging.
    Maar ik doe niet aan haatberichten sturen, naar wie dan ook.


    It's not the same without you.

    Ik weet eigenlijk niet eens wie de fuck dat is en what the fuck ze doet, ik ken haar alleen van naam en dat ze met Bieber date.


    I live for the applause, you will die for it.

    I steun Selena, Justin & Jelena, zolang ze gelukkig zijn, is het goed voor mij.

    [ bericht aangepast op 31 juli 2011 - 23:27 ]


    He says: "Live fast and die young, forget the past and move on. What's done is done."

    Ik hou niet van Selena en al helemaal niet van Justin, maar ik vind het natuurlijk wel erg voor hen. Ik vind dat je, als je een echte goeie fan bent van iemand, die persoon z'n geluk moet kunnen gunnen. Met wie dan ook. En vooral niet extreem jaloers en direct kwaad moet zijn op die persoon, aangezien je realistisch moet blijven en dus moet beseffen dat Justin (of wie dan ook) je niet eens kent en de kans dat jullie een relatie krijgen ... quasi niet bestaat.
    En haatmails zijn altijd laag.


    Have you ever had sex with a piece of fruit? Was it a melon? [Nathan Young]

    Ik haatte Selena nooit.
    Die mensen die die haatberichtjes hebben gestuurd moeten erbij nadenken dat zij Justin gelukkig maakt en dat zij ook maar een mens is met gevoelens en zouden hun het leuk vinden als mensen dat zouden zeggen tegen hun?
    Ja ehh Hale ik neem jou niks kwalijk maar ik heb geen haatberichten gestuurd ik vind hun juist schattig.


    Don't cry over someone,who wouldn't cry over you~Lauren Conrad

    Kitchener schreef:
    Dit filmpje heb ik net gevonden.


    hiervan ga je echt nadenken. :3 , en ik vind hen eerlijk gezegd alsmaar leuker samen. Ik vind al die haatberichten echt belachelijk. Ik bedoel, je kan een meisje toch niet haten omdat ze verliefd is op een jongen die voor jou eigenlijk onbereikbaar is? okay, ik was op het begin jaloers, maar ik haatte haar niet. En die doodsbedrijgingen vind ik echt erg. En er zijn zoveel beliebers hier die story's schrijven over Justin, maar als ze selena haten, moeten ze het meisje in hun story toch ook haten? Ik vind ze gewoon leuk samen. En als ze hem gelukkig maakt, heb je toch geen enkele reden om haar te haten ?

    [ bericht aangepast op 2 aug 2011 - 15:13 ]


    Save me from myself.

    BellaBlack schreef:
    Ik haatte Selena nooit.
    Die mensen die die haatberichtjes hebben gestuurd moeten erbij nadenken dat zij Justin gelukkig maakt en dat zij ook maar een mens is met gevoelens en zouden hun het leuk vinden als mensen dat zouden zeggen tegen hun?
    Ja ehh Hale ik neem jou niks kwalijk maar ik heb geen haatberichten gestuurd ik vind hun juist schattig.
    ik heb er een nacht over geslapen en heb besloten dat ik ze nu ook ga steunen.

    Ik steun Selena altijd waarom doen mensen dat? Als je echt fan van iemand bent dan gun je hem/haar toch geluk ookal is ht met een ander.


    Don't cry over someone,who wouldn't cry over you~Lauren Conrad

    Het is zo erg voor Selena, maar ook voor Justin. Ik hoop dat alle mensen die stupid doen eindelijk hun verstand eens krijgen! Laat ze gewoon gelukkig samen zijn. Respect!


    ever since i turned my feelings for Damon have become more intense