• Think before you talk shit.

    [ bericht aangepast op 31 juli 2011 - 8:34 ]


    cupcake unicorns

    Kitchener schreef:
    (...)

    idd, dan heb je echt geen leven nee. Ik zelf heb nooit haatberichten gestuurd.


    Ikwel (ik laat me meeslepen)

    En daar heb ik nu spijt van.

    Ja die ken ik allemaal, en daar krijg je echt een kippenvel-attack van. Ik snap sws niet dat die haters zich zo verlagen op een niveau en een meisje pijn doen die gewoon verliefd is, dat doe je toch niet als je een klein beetje menselijk bent? Je doet gevoelens pijn, het is geen spel waar je mee speelt.


    And remember that, in a world of ordinary mortals, you are a Wonder Woman.

    Ben blij dat die filmpjes er zijn.
    Ik heb Justin nooit gehaat. Vond alleen zijn liedjes niet zo leuk, maar ik vond Jelena altijd zo cute samen. :p

    ianthomas4ev schreef:
    Ze wouw altijd al beroemd worden,
    nu ze het is moet ze er wel alles bijnemen,
    bij alle artiesten zijn er haters


    Moet "beroemd zijn" dan meteen betekenen dat je die haatberichten zomaar kunt negeren? ^^

    [ bericht aangepast op 31 juli 2011 - 18:25 ]


    Take me to wonderland

    Ik kan er niet tegen als mensen iemand haten als ze diegene niet eens kennen.
    Ik heb respect voor hun allebei en ik vind ze onwijs schattig samen.


    They were never in fact homeless

    Ik vind ze alle bij niet geweldig, maar ik schenk er geen aandacht aan. Ik vind het onnodig om iemand haat reacties te sturen.
    Ookal heb ik een tijd gedacht ik heb een hekel aan BieberZoiets zit gewoon tussen je oren -zeg maar dan-. Ik gun hun het geluk gewoon.


    Only those who listen can hear

    Ik vond Selena Gomez altijd al geweldig, vooral in Wizards of Waverly Place. Ik vind alleen Justin Bieber niets, maar ik zou nóóit haatberichtjes sturen. Nooit. Ik ben blij voor ze (:
    Al was het wel een shock toen ik het hoorde.


    Destroy what destroys you.

    Kind, denk je nu echt dat je de enige bent met haters?
    En op het einde zat er gewoon iets in zijn oog, lol!


    You don't run, not when you're with us. You stand your ground and fight.

    We hebben zo onze fckers in de wereld. Serieus, al haat je een persoon zo erg, je kunt die dingen die in het filmpje voorbij kwamen gewoon niet zeggen. Seriously dat is triest gewoon. Ik heb lots of love voor Justin en Selena. Ik wens ze enorm veel geluk, wat andere helaas verafschuwen.


    Smile and live.

    Ik vind hen beide niet leuk, maar om nu haat berichten te sturen moet je gewoon al erg levenloos en zielig zijn. Het zijn ook maar mensen en de fans zouden blij moeten zijn voor hen en niet jaloers.


    You've got to realize: you're the Devil as much as you're God.

    Ik haat Selena in de verste verte niet. Het kon me geen moer schelen wat ze in haar persoonlijke leven doet en wet wie ze omgaat. Haar films en tv-shows zijn goed en haar muziek is geweldig! that's all that matters, right?


    Destruction is always loyal to chaos.

    Ik haat hen niet. Ik ben best een fan van Selena, ook al is ze in het echt niet zo heel fantastisch, maar haar liedjes zijn goed dus ik zeg niets. Ik ben ook geen Justin Bieber fan (meer), maar ik weet zeker dat ik nooit zoiets zielig zou doen als Selena haten. Die Twitterberichten zijn echt zielig.

    Rum schreef:
    Ik heb Selena Gomez eigenlijk nooit gehaat, ik vond haar altijd al mooi en ik vond haar liedjes eigenlijk wel oké, maar Justin Bieber. Ik heb het niet zo op hem, ik vind zijn liedjes niet leuk en ik vind hem een beetje een aansteller. Maar, maar ik vind dat soort haatberichtjes niet nodig. Ik vind Jelena schattig. (:


    But I still have this faith in the truth of my dreams.

    Dat is echt zielig van die fans en het ergste is dat er op Quizlet zijn die ook zo reageerden in het begin. Ik noch voor justin, noch voor selena, maar boeie dat ze samen zijn. Laat ze toch lekker, ze doen toch geen vlieg kwaad.


    Mirror, mirror on the wall, will there be glory if I fall?

    Al vind ik dit zeer erg en kreeg ik een krop in mijn keel door dit filmpje, haters gonna hate en dat zal niet snel veranderen...

    [ bericht aangepast op 31 juli 2011 - 21:11 ]


    None but ourselves can free our minds.

    Okay, ik zeg eerlijk dat ik Justin Bieber niet mag en dat ik Selena ook niet echt, maar haar liedjes zijn wel leuk. Die berichten die ze naar en over 'Jelena' (Selena) sturen, slaan echt helemaal nergens op -- die haters die de berichtjes sturen zijn echt laag, ik kan er echt boos om worden.


    Quiet the mind, and the soul will speak.