• voor het eerst na lange tijd weer waterpijp gedaan. (tuurlijk mijn favo smaakje Cola) Samen met mijn vader mijn moeder en mijn vriend. Hebben juilie het ook eens gedaan en welke smaak had je toen? Of was het met wiet? Ik zelf heb het 2 keer met wiet gedaan.

    En juilie?


    Edit:mijn stiefmoeder zat tuurlijk weer met een kwaad gezicht op de bank omdat ze het niet bepaald leuk vond. AHAHA lkkr voor der!

    [ bericht aangepast op 30 juli 2011 - 20:45 ]

    Hale schreef:
    (...)

    O ok....


    Ik dacht dat mensen wel wisten wat daar mee bedoeld werd, blijkbaar niet dus. :')


    No man is just a soldier. Every soldier is a hero.

    Captain schreef:
    (...)
    Inderdaad ja! Vergooi je leven maar voor sigaretten, drank en drugs. Net zoals Amy Winehouse. : D


    Ga niet zo beginnen. Ik zal nooit harddrugs gebruiken.

    Ik en mijn ouders genieten gewoon van ons leven.


    EINDE DISSUSIE!

    Release schreef:
    (...)

    Ik dacht dat mensen wel wisten wat daar mee bedoeld werd, blijkbaar niet dus. :')


    nee.

    [ bericht aangepast op 30 juli 2011 - 21:53 ]

    Release schreef:
    (...)

    Ja fiets.
    Ken je dat niet?
    Ik gebruik die zin als ik iets snap, dan zeg ik; op die fiets..

    x'D
    Die vind ik leuk!


    Where there is a sea there are pirates...

    riverdale schreef:
    wij hadden een waterpijp in egypte geocht, 60 euro ofzo. willen we die voor het eerst gaan gebruiken, pakt mijn zus hem aan die stang vast zeg maar, pleurt die pot naar beneden en is tie kapot, nu zitten we nog met alle tabak en kooltjes, maar we willen nog steeds een nieuwe halen haha


    HAHAHAH dat is best wel lomp.

    Zonde van die pijp.

    Haha, zalig. Ik heb eens aardbei gedaan, chocolade, champagne. Maar er is bij ons een winkel en die verkoopt echt àlle smaken. 'k wil er snel heen (:


    Life begins at the end of your comfort zone

    Captain schreef:
    (...)
    Inderdaad ja! Vergooi je leven maar voor sigaretten, drank en drugs. Net zoals Amy Winehouse. : D


    Daar moet je niet mee spotten! Het is btw nog niet eens vastgesteld! En je mag toch zelf weten wat je doet, voor reuma patiënten wordt juist wiet voorgeschreven zodat ze minder pijn hebben... en zo heb je nog veel andere dingen die zeggen dat ze slecht zijn maar voor andere mensen juist een goede uitkomst is en voor de lol is het ook gewoon fun hoor

    [ bericht aangepast op 30 juli 2011 - 22:25 ]


    Sex, Drugs, Rock 'n Roll, Speed, Weed, Lose Control. Peace, Pot, Tequila Shot, Jesus loves us stoned or not. .

    Ik snap het nut niet lol? xd


    your eyes are like stars in the night.

    OhMyGowd schreef:
    (...)

    Daar moet je niet mee spotten! Het is btw nog niet eens vastgesteld! En je mag toch zelf weten wat je doet, voor reuma patiënten wordt juist wiet voorgeschreven zodat ze minder pijn hebben... en zo heb je nog veel andere dingen die zeggen dat ze slecht zijn maar voor andere mensen juist een goede uitkomst is en voor de lol is het ook gewoon fun hoor

    Ik vind niks lol aan iemand die wiet smoort of drinkt om andere dan gezondheidsredenen, hoor. (:
    De vader van mijn zus was een godvergeten alcoholverslaafde, en dat heeft haar jeugd tot en met verpest. (:
    En de mijne ook.


    Where there is a sea there are pirates...

    Captain schreef:
    (...)
    Ik vind niks lol aan iemand die wiet smoort of drinkt om andere dan gezondheidsredenen, hoor. (:
    De vader van mijn zus was een godvergeten alcoholverslaafde, en dat heeft haar jeugd tot en met verpest. (:
    En de mijne ook.


    even voor de goede orde. Ik ben niet verslaafd. Noch aan waterpijp noch aan alcohol noch aan siggareten. Ik ben wel een lange tijd verslaafd geweest aan siggareten maar ik ben geminderd. Puur en alleen omdat mijn punten bij gym gewoon te slecht waren. Ik heb trouwens niets met alcohol,Ik vind het gewoon niet lekker. Alleen drink ik zo afentoe een biertje of een breezer.

    Sterkte trouwens met de vader van je zus(flower)

    [ bericht aangepast op 31 juli 2011 - 9:25 ]

    Ik ga dat waarschijnlijk nooit doen, als ik er nu aan denk vind ik het maar stom.


    <3

    Ik kan niet tegen rook, daar word ik hartstikke ziek van. Dus ik ga het niet doen.


    Best way not to get your heart broken, is to pretend you don't have one.

    ik mag het nog niet van mijn ouders,
    zal binnen een paar jaar wel veranderen (A)

    oh god dat wil ik echt een keer proberen :'D


    I'm like Coca Cola, I can open happiness too.