• voor het eerst na lange tijd weer waterpijp gedaan. (tuurlijk mijn favo smaakje Cola) Samen met mijn vader mijn moeder en mijn vriend. Hebben juilie het ook eens gedaan en welke smaak had je toen? Of was het met wiet? Ik zelf heb het 2 keer met wiet gedaan.

    En juilie?


    Edit:mijn stiefmoeder zat tuurlijk weer met een kwaad gezicht op de bank omdat ze het niet bepaald leuk vond. AHAHA lkkr voor der!

    [ bericht aangepast op 30 juli 2011 - 20:45 ]

    Wij doen meestal appel, of meloen.
    Ik heb het voor het eerst gedaan, zo'n 7 jaar geleden, in Egypte (:


    But I still have this faith in the truth of my dreams.

    ik heb zo het idee dat als ik daar nog maar aan denk mijn moeder me in een klooster opsluit. ze is nogal... (hoe druk je dit aardig uit) overbezorgd enzo.


    Soms ben ik het sterkste wijf ter wereld en soms ben ik een kwartelei.

    Jij doet dat met je ouders? o.0
    Nog niet gedaan, misschien komt dat er ooit nog wel van. ^^


    I know there's a way so I promise: 'I'm gonna clean up the mess I made'

    Met wiet en whisky, that's how me likes it. _O_


    Numbers.

    Thunderwitch schreef:
    Jij doet dat met je ouders? o.0
    Nog niet gedaan, misschien komt dat er ooit nog wel van. ^^


    Ja mijn ouders zijn van het chille type.

    Astarte schreef:
    ik heb zo het idee dat als ik daar nog maar aan denk mijn moeder me in een klooster opsluit. ze is nogal... (hoe druk je dit aardig uit) overbezorgd enzo.


    "Haters will say what they want, but their hate will never stop you from chasing your dream" — Justin Bieber

    Ik heb het nog nooit gedaan en dat hou ik zo :P


    If the compass breaks then follow your heart and I hope it leads you right back into my arms.

    appel & drop, en mijn vrienden hebben het ook al met wiet gedaan, maar ik deed niet mee.


    He says: "Live fast and die young, forget the past and move on. What's done is done."

    Ik ben daar zwaar tegen, no offence tegenover jou, maar 1/2uur waterpijp is gelijk aan 100 sigaretten, ofzoiets...


    So here's a heart to heart on the back of postcards sent from California

    Postcards schreef:
    Ik ben daar zwaar tegen, no offence tegenover jou, maar 1/2uur waterpijp is gelijk aan 100 sigaretten, ofzoiets...


    Nee dat is niet waar.

    Waterpijp is juist gezonder dan sigaretten.

    Somethnholic schreef:
    Met wiet en whisky, that's how me likes it. _O_


    AGREE!

    Ik ga het vaker met wiet doen denk ik.

    Dat vind ik niet bepaald aardig tov van je stiefmoeder? Waarschijnlijk wist ze gewoon dat het ongezond was en dat het niet bepaald iets is om je kinderen aan te leren. (:
    Maar dat is mijn mening.
    Anyway, ik heb nog nooit waterpijp gedaan en heb er ook niet echt behoefte aan.


    Where there is a sea there are pirates...

    Captain schreef:
    Dat vind ik niet bepaald aardig tov van je stiefmoeder? Waarschijnlijk wist ze gewoon dat het ongezond was en dat het niet bepaald iets is om je kinderen aan te leren. (:
    Maar dat is mijn mening.
    Anyway, ik heb nog nooit waterpijp gedaan en heb er ook niet echt behoefte aan.


    Luister mijn stiefmoeder is echt zo gezondsheidsgek.
    Totaal geen leven in dat mens.....
    En mijn ouders zijn gewoon wat losser in die dingen.
    Ze willen me niet verstikken.

    [ bericht aangepast op 30 juli 2011 - 21:25 ]

    Hale schreef:
    (...)

    Luister mijn stiefmoeder is echt zo gezondsheidsgek.
    Totaal geen leven in dat mens.....
    En mijn ouders zijn gewoon wat losser in die dingen.
    Ze willen me niet verstikken.

    Mijn moeder is ook heel los, maar ze wil niet dat ik rook en dat ik mijn gezondheid verpest, zoals zij. (:
    Ik ben het eens met jouw stiefmoeder, als je gezond leeft dan leef je langer.


    Where there is a sea there are pirates...

    Vraagje, ik heb het zeg maar nog nooit gedaan, maar hoe gaat dat in zijn werk?? $:


    Sex, Drugs, Rock 'n Roll, Speed, Weed, Lose Control. Peace, Pot, Tequila Shot, Jesus loves us stoned or not. .