• Jaa, gisteren met mijn soort van vriendje. Het was zo lief en schattig en ik kan niet stoppen met erover zwijmelen. We zagen elkaar weer naar die ruzie (geen commentaar verder daarover) en we konden elkaar niet meer loslaten. Ik moest natuurlijk weer janken, maar dat verpestte het moment gelukkig niet.
    Toen gingen we samen naar de rijn ergens zitten en het was gewoon zo lief. Ik voelde me echt het gelukkigste meisje op de wereld, hihi. Toen pakte hij mijn ketting met naamplaatje en de zijne en verwisselde hij de namen.
    WOEAAH IK VOND HET ZO LIEF EN SCHATTIG EN ROMANTISCH. Wat is jullie romantischte date ooit? :9~


    Ik ben gemeen xoxo

    Single-nog-nooit-een-vriendje-gehad persoon hier:Y)


    “You want weapons? We’re in a library! Books! The best weapons in the world!” ~The Doctor

    BeRavenclaw schreef:
    Single-nog-nooit-een-vriendje-gehad persoon hier:Y)


    He says: "Live fast and die young, forget the past and move on. What's done is done."

    BeRavenclaw schreef:
    Single-nog-nooit-een-vriendje-gehad persoon hier:Y)

    (no_chears) Same.


    You're a lover of the wild and a joker of the heart, but are you mine?

    Sweet.
    Een keer toen ik thuis kwam toen liep ik naar men zachte bed en daar lagen allemaal rozenblaadjes op het vormde een hartje en toen kwam men vriendje tevoorschijn en zoende we.

    En ehhm ja nog meer te veel...voor in de 1 maand dat ik wat heb met men vriendje.


    Don't cry over someone,who wouldn't cry over you~Lauren Conrad

    Aww,
    Ik weet het zo snel even niet.
    Maar ik vond het toch wel heel lief, dat ie me naar mijn huis bracht.
    Me toen een dikke knuffel gaf en in mijn oor fluisterde: Jij bent echt het leukste meisje dat ik ooit heb kent. En toen zoenden we (:
    Daarvoor ging hij nog heel seriues aan mij verellen dat wij echt goed bij elkaar passen.
    Sweeet :x


    Do things you don't dare. Dream things that are never done. And never let you stop.

    Mijn romantische date ooit, pfffff. Ik vond ze allemaal fantastisch, dus ik kan niet kiezen. Maar als ik dan al moet kiezen, kies ik voor 11'7. De dag waarop ik haar gevraagd heb. Gewoon om het feit dat we heerlijk samen waren en het echt een geweldige dag was. Maar al die andere keren waren ook fantastisch en eigenlijk kan ik niet kiezen en.... -zwijmelt weg-


    I hope you drown in all the cum you fucking swallow, to get yourself to the top.

    BeRavenclaw schreef:
    Single-nog-nooit-een-vriendje-gehad persoon hier:Y)


    same (;


    Interdum lacrimae pondera vocis habent

    Ik heb dat niet (cat) wel lief ;o


    You better put a condom on, if you're gonna act like a dick you need to dress like one.