• komt mijn moeder weer eens mijn kamer instormen met haar gebruikelijke ochtend groeting; "RUIM JE KAMER OP"
    maar daar doe ik niet aan want ik ben lui. mijn kamer is mijn kledingkast, bureau, make-up tafel en schilderplaats in 1. dus ja, een beetje rommelig is het wel ^^'.
    mijn moeder vindt dit raar, maar zij heeft een dwangmatig opruim probleem dus ik neem haar niet echt serieus (bloos). ik zie het als een geheime manier van dingen opbergen. alleen ik, kan nog dingen terug vinden in het labyrint van de rotzooi ;D. met mijn abstracte manier van denken zie ik er orde in. het is een manier van je bezittingen in een persoonlijk opbergsysteem uiten. het is kunst.
    mijn moeder noemt het gewoon rotzooi. achja, niet iedereen heeft het kunst-gevoel. maar wanneer mijn moeder het opgeeft en zelf mijn kamer opruimt (victory (wbw) ), kan ik nooit meer iets terug vinden :/
    hebben jullie ook een kunstzinnige kamer? *O*


    i put the fun in funeral

    Nee, maar je uitleg is wel heel erg grappig :'D
    Yay voor kunst *O*


    Welcome to Night Vale. All Hail the Glow Cloud. All Hail Perfect, Beautiful Carlos.

    Ik had een kunstzinnige kamer, maar toen ruimde ik hem na 100 keer zeggen nog niet op en heeft mijn pa het voor me gedaan. :']

    Mijn kamer representeert de chaotische denkwijze van een geniale geest :Y)


    If you don't stand for something, you'll fall for anything.

    Grote rommel dus ja:Y)


    “You want weapons? We’re in a library! Books! The best weapons in the world!” ~The Doctor

    Ecanus schreef:
    Mijn kamer representeert de chaotische denkwijze van een geniale geest :Y)


    dieeeep


    i put the fun in funeral

    Mijn bureau is flooded met alles wat ook maar kleur heeft - verf, potloden en papier. Mijn vloer is mijn horizontale klerenkast, en mijn bed is mijn huis, maar dan versie twee punt nul.

    Deze uiting van creativiteit wordt nooit gewaardeerd door mijn voogden en/of vrienden. Jammerlijk, nu ben ik mijn garderobe weer in mijn kast aan het verplaatsen, die eerst diende als opzetstuk voor mijn kopjes koffie.


    "Stay beautiful. Keep it ugly."

    ík ben ook te lui om te opruimen :4 daarom is nu me bureau ook zo'n rommeltje maar ik moet het vandaag wel opruimen want morgen komen me opa en oma


    Shoganai i ne~

    Scum schreef:
    Mijn bureau is flooded met alles wat ook maar kleur heeft - verf, potloden en papier. Mijn vloer is mijn horizontale klerenkast, en mijn bed is mijn huis, maar dan versie twee punt nul.

    Deze uiting van creativiteit wordt nooit gewaardeerd door mijn voogden en/of vrienden. Jammerlijk, nu ben ik mijn garderobe weer in mijn kast aan het verplaatsen, die eerst diende als opzetstuk voor mijn kopjes koffie.


    mijn kast diende eerst als koelkast. maar toen ik iets onaangenaams begon te ruiken en een aantal dubieuze schimmels ontdekte heb ik toch maar besloten om voedsel voortaan in de koelkast te bewaren.


    i put the fun in funeral

    Mijn kamer is vrijdag opgeruimd... weekend pa dan weer terug naar ma, en dan na 5 dagen [dan is het weer vrijdag] is het een puinzooi D; weet niet hoe ik dat voor elkaar krijg. Maar, meestal vind ik niks terug.. Dan denk ik dat het daar ligt maar ligt het ergens anders ;D

    Meestal als ik het zelf opruim weet ik het alsnog niet waar het ligt..


    Always though that I might be bad. Now I'm sure that it's true, cause I think you're so good & I'm nothing like you

    Nee mijn kamer is gewoon vol rommel (cat)


    -

    "maar daar doe ik niet aan want ik ben lui." hahahahahaha! Herkenbaar. In de zomervakantie valt het bij mij nog mee, maar als ik allemaal boeken, schriften en andere schoolspullen in mijn kamer heb liggen is het zo'n zwijnenstal.


    Here & Now

    Zo wat het wel een beetje... maar na lang, lang, lang zeuren van m'n moeder ben ik een week geleden begonnen en nu is het haast griezelig netjes.
    En inderdaad, nu moet ik steeds heel lang nadenken en/of zoeken als ik iets moet hebben =(

    Swanepoel schreef:
    "maar daar doe ik niet aan want ik ben lui." hahahahahaha! Herkenbaar. In de zomervakantie valt het bij mij nog mee, maar als ik allemaal boeken, schriften en andere schoolspullen in mijn kamer heb liggen is het zo'n zwijnenstal.


    Bij mij dan ook. dan ligt de ene vak onder me bureau de ander onder me verwarming en de ander bij me kleren kast en de ander half onder me bed


    Always though that I might be bad. Now I'm sure that it's true, cause I think you're so good & I'm nothing like you

    Fellatio schreef:
    (...)

    Bij mij dan ook. dan ligt de ene vak onder me bureau de ander onder me verwarming en de ander bij me kleren kast en de ander half onder me bed


    ik moest aan het einde van dit schooljaar heeel lang zoeken om al mijn boeken terug te vinden :'). ze lagen OVERAL. uiteindelijk alsnog 10 euro schade :/


    i put the fun in funeral

    Nu wel, want mijn bureau en tafeltje (zo'n Lacktafeltje van IKEA ;D) zijn weg, en álles ligt op de grond. ;D ik krijg volgende week een nieuw bureau en lacktafeltje, dus ik heb dit weekend nog een creatieve kamer.


    Destroy what destroys you.