• komt mijn moeder weer eens mijn kamer instormen met haar gebruikelijke ochtend groeting; "RUIM JE KAMER OP"
    maar daar doe ik niet aan want ik ben lui. mijn kamer is mijn kledingkast, bureau, make-up tafel en schilderplaats in 1. dus ja, een beetje rommelig is het wel ^^'.
    mijn moeder vindt dit raar, maar zij heeft een dwangmatig opruim probleem dus ik neem haar niet echt serieus (bloos). ik zie het als een geheime manier van dingen opbergen. alleen ik, kan nog dingen terug vinden in het labyrint van de rotzooi ;D. met mijn abstracte manier van denken zie ik er orde in. het is een manier van je bezittingen in een persoonlijk opbergsysteem uiten. het is kunst.
    mijn moeder noemt het gewoon rotzooi. achja, niet iedereen heeft het kunst-gevoel. maar wanneer mijn moeder het opgeeft en zelf mijn kamer opruimt (victory (wbw) ), kan ik nooit meer iets terug vinden :/
    hebben jullie ook een kunstzinnige kamer? *O*

i put the fun in funeral

Als ik mijn kamer niet opruim komt m'n pa aan met een vuilniszak en gooit hij alles wat op de grond/op m'n bed/op m'n bureau ligt, erin. Al kost hetgene wat hij weg gooit een miljoen, als de troep dan maar weg is.

Dus daarom doe ik het meestal op het laatste moment voordat de vuilniszak eraan komt.

“It does not do to dwell on dreams and forget to live.”

LuckyOne schreef:
    Nu wel, want mijn bureau en tafeltje (zo'n Lacktafeltje van IKEA ;D) zijn weg, en álles ligt op de grond. ;D ik krijg volgende week een nieuw bureau en lacktafeltje, dus ik heb dit weekend nog een creatieve kamer.

houden zo (bloos). laten we allen in protest komen tegen de kunsthatende ouders/voogden ;D

i put the fun in funeral

Raveleijn schreef:
    Als ik mijn kamer niet opruim komt m'n pa aan met een vuilniszak en gooit hij alles wat op de grond/op m'n bed/op m'n bureau ligt, erin. Al kost hetgene wat hij weg gooit een miljoen, als de troep dan maar weg is.

Dus daarom doe ik het meestal op het laatste moment voordat de vuilniszak eraan komt.

wat barbaars :/

i put the fun in funeral

Switched schreef:
    (...)

wat barbaars :/

Hhmm!

en ik vind je manier van kunst zien geweldig, laat ik dat maar eens vertellen aan m'n pa.

“It does not do to dwell on dreams and forget to live.”

Raveleijn schreef:

Zo is mijn vader ook, helaas.

Quiet the mind, and the soul will speak.

Raveleijn schreef:
    (...)
    Hhmm!

en ik vind je manier van kunst zien geweldig, laat ik dat maar eens vertellen aan m'n pa.

hahaa, misschien overtuig je 'm ;D
    niet gelukt bij mijn moeder helaas ^^'

i put the fun in funeral

Mijn kamer is best opgeruimd, maar wel op míjn manier :3 Dat kan m'n moeder ook niet waarderen, maar dat is haar probleem.
    Ik kan niet tegen rommel ergens, niet in m'n slaapkamer of ergens anders in huis :x

Aye, brother! 4 8 15 16 23 42

best griezelig netjes door het vervangen van mijn bed (van halfhoogslaper naar hoogslaper), het dumpen van mijn bureau (onder mijn bed geschroeft) en het kopen van 2 nieuwe boekenkasten kopen en een kast voor het stereo en tv spul...eerder was het ook een kunstzinnige kamer, tot mijn ouders hun ergernis...(A)

Don't fashion me into a maiden that needs saving from a dragon. I am the dragon, and I will eat you whole.

Ik houuud van netjes, want de perfectionist spreekt hier 8D Als iets scheef ligt.. oaaaaaa, *kriebelende handen*. Mijn slaapkamer moet wel Feng shui zijn.

[ bericht aangepast op 30 juli 2011 - 13:51 ]

"I shut my eyes in order to see.'

Mijn kamer is een en al kunstzinnig x'D
    Ja er ligt toch een enorme hoop zooi en mijn ouders zeuren ookal weken dat ik het moet opruimen x'D

dream, dare, fly!

Ik adoreer die uitleg, haha. :Y)
    Mijn kamer is volgens mijn beste vriendin altijd heel netjes, maar meestal vind ik hem zelf rommelig. =/

I know there's a way so I promise: 'I'm gonna clean up the mess I made'

Mijn kamer is lekker opgeruimd, vind ik zelf namelijk fijner. (:

Interdum lacrimae pondera vocis habent

Amen _O_
    Precies zoals ik het zou zeggen :3

"Delaying death is one of my favourite hobbies."

ik heb zeker zo een kamer, ik heb nu mijn moeder verboden om mijn kamer binnen te komen, tenzij ze iets wilt zeggen, vragen, of iets anders maar ze mag niks opruimen en ik stofzuig ok altijd mijn eigen kamer, niet dat ik dat doe, alleen als het moet...

Een beetje, maar ik ben aan het opruimen, en dat was flink nodig, want volgens mij ben ik nu ook een grote stofbal.

Food.