• Ik had honger en dacht: Ik ga pasta maken. Dus ik doe water in een kookpot, wat veel te veel was, en het loopt over, het hele aanrecht zat onder het water. Maar ja, ik gooi de pasta erbij, FOUT 1. Ik haal de pasta er met een zeef uit en zet het water te koken. Later gooi ik de pasta erbij, en maar wachten en maar wachten. Is de hele onderkant van de pasta plus de kookpot aangebrand, dus ik gooi de pasta in de prullenbak, waar nu een walm rook uit komt, godver. Daar ging mijn avondeten, plus nu heb ik weer allemaal afwas, gezellig. Ik kan hier zo slecht tegen omdat nu mijn lekkere pasta is verneukt, wat ik dacht zelf wel te kunnen maken, nee dus. Goh, nog meer volwassen mensen die niet kunnen koken? voel ik me niet zo alleen.

    [ bericht aangepast op 29 juli 2011 - 15:14 ]


    “It does not do to dwell on dreams and forget to live.”

    ik heb soms mijn dagen ik had een keer brownies gemaakt ze waren hard geworden:( de oorzaak weet ik nog steeds niet
    ik kan ook pizza maken alle ingredienten en de deeg, broodje gezond xD, ei bakken hmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmm


    Ha! I invent the word impossible. That's why I am the champ. Whether I like it or not.

    maar dat was 1 keer van die brownie daarvoor kon ik het welxD ik had het een paar keer gedaan
    en cake kan ook makenxD


    Ha! I invent the word impossible. That's why I am the champ. Whether I like it or not.

    ik liet biefstuk -best duur vlees- helemaal verbranden een keer ;s
    was me moeder niet zo blij mee ^.^


    | Reality is for people that lack imagination |

    Ik kan goed koken (: Ik ook ook vaak zelf, 5 dagen per week als ik bij m'n moeder woon.


    Aye, brother! 4 8 15 16 23 42

    Ik kan wel redelijk koken.. Pas had ik voor de eerste keer Lasagne gemaakt, met alleen maar de bereidingswijze van het doosje, en het was prima gelukt, haha!


    Forever.

    Ecanus schreef:
    (...)

    Ik weet niet waar jij vandaan komt, maar wij noemen de eerste een koekenpan en de tweede gewoon een pan 8D

    In ieder geval kan ik trots zeggen dat ik kan koken :Y) Alleen het verschil tussen de oven en magnetron is soms nog moeilijk.

    Dan ben jij duidelijk van Nederland want in België is het zo!


    You don't run, not when you're with us. You stand your ground and fight.

    Daarom kijk ik altijd eerst hoe ik iets moet maken voordat ik het daadwerkelijk ga doen.. =P


    ars moriendi

    Oké, dat is een van de makkelijkste dingen ooit.