• Ik las net een verhaal, vond het echt spannend enzo, goed bedacht. Blijkt dat het idee niet zelf bedacht is maar gewoon de geschreven versie van een film -.- Ja, zo kan ik het ook..


    Destiny is what you're supposed to do. Fate is what kicks you in the ass to make you do it.

    Escritura schreef:
    (...)

    :'D Dat arme mens wordt gek van alle pb'tjes maar.. mag ik de url ook?


    Nu wil ik 'm stiekum ook...
    Maar goed.

    Dat is dan écht plagiaat en volgens mij doe je het dan alleen maar omdat je wilt dat mensen iets van je lezen en niet omdat je het leuk vind, maar het is nu niet mijn bedoeling om de user af te vallen...

    Inspiratie halen uit een boek, film, muziek of wat dan ook, mag natuurlijk wel, want dat kan heeeeel anders zijn.


    Zaldrizes buzdari iksos daor. Maester > Zaldrizes

    Okay wait, het klopt niet helemaal wat Struggle zegt. Ik heb dit verhaal al eens eerder gelezen. Ja, het is eerst bijna helemaal hetzelfde zoals in de film, maar ze heeft er een ander einde bij geschreven, een einde dat zij er beter bij vond passen. Dus het is niet helemaal hetzelfde.

    Apophis schreef:
    Okay wait, het klopt niet helemaal wat Struggle zegt. Ik heb dit verhaal al eens eerder gelezen. Ja, het is eerst bijna helemaal hetzelfde zoals in de film, maar ze heeft er een ander einde bij geschreven, een einde dat zij er beter bij vond passen. Dus het is niet helemaal hetzelfde.


    Nee, maar het grootste deel is gewoon niet zelf verzonnen.. Maar ik wil niet dat zij nu gestalkt wordt met berichten over plagiaat enzo eigenlijk door mijn schuld :3

    [ bericht aangepast op 29 juli 2011 - 15:17 ]


    Destiny is what you're supposed to do. Fate is what kicks you in the ass to make you do it.