• Ik las net een verhaal, vond het echt spannend enzo, goed bedacht. Blijkt dat het idee niet zelf bedacht is maar gewoon de geschreven versie van een film -.- Ja, zo kan ik het ook..


    Destiny is what you're supposed to do. Fate is what kicks you in the ass to make you do it.

    Dan had ik al veel verhalen op die manier.


    "In the end, everything will be okay. If it’s not okay, it’s not the end"

    En dat valt onder plagiaat, als je dat letterlijk zo doet..


    If you don't stand for something, you'll fall for anything.

    Meestal halen users - denk ik toch - inspiratie uit een film of liedje.

    Glue schreef:
    Meestal halen users - denk ik toch - inspiratie uit een film of liedje.


    Ja, maar dit was gewoon letterlijk hetzelfde verhaal, including alle namen..


    Destiny is what you're supposed to do. Fate is what kicks you in the ass to make you do it.

    Struggle schreef:
    (...)

    Ja, maar dit was gewoon letterlijk hetzelfde verhaal, including alle namen..


    Kun je misschien PBen welk verhaal?

    Dat is toch plagiaat?


    “You want weapons? We’re in a library! Books! The best weapons in the world!” ~The Doctor

    Struggle schreef:
    (...)

    Ja, maar dit was gewoon letterlijk hetzelfde verhaal, including alle namen..


    Dan is het zeker plagiaat als echt alles hetzelfde is. ;s

    Glue schreef:
    (...)

    Kun je misschien PBen welk verhaal?


    Gedaan (:


    Destiny is what you're supposed to do. Fate is what kicks you in the ass to make you do it.

    Aguamenti schreef:
    Dat is toch plagiaat?


    Tenzij diegene toestemming heeft van de maker of bedenker van de film (ik weet even niet meer welke), wat me erg onwaarscchijnlijk lijkt.

    En hoezo, ik schrijf niet omdat ik het leuk vind maar omdat ik wil dat mensen me goed vinden.

    Struggle schreef:
    (...)

    Gedaan (:


    Wil je misschien mij ook pb-en, want nou ben ik ook wel nieuwsgierig... xD

    Tja, sommige mensen doen dat.


    "No one is born in this world to be alone."~ (Saul, One Piece.)

    Wil je mij misschien ook pben welke? Ik ben dan eigenlijk wel benieuwd of ik hem wel eens gelezen heb.


    "Longbottom, if brains were gold, you'd be poorer than Weasley, and that's saying something." - Draco Malfoy

    FreeHouseElf schreef:
    Wil je mij misschien ook pben welke? Ik ben dan eigenlijk wel benieuwd of ik hem wel eens gelezen heb.


    :'D Dat arme mens wordt gek van alle pb'tjes maar.. mag ik de url ook?


    Welcome to Night Vale. All Hail the Glow Cloud. All Hail Perfect, Beautiful Carlos.

    Apophis schreef:
    (...)

    Wil je misschien mij ook pb-en, want nou ben ik ook wel nieuwsgierig... xD

    Nu ben ik ook nieuwsgierig:Y)


    “You want weapons? We’re in a library! Books! The best weapons in the world!” ~The Doctor

    Oké, sorry dat ik dit zeg,

    mag ik de url ook? : D

    maar wel irritant, ik maak nu een fanfic maar zet gewoon credits neer van wie alles is.


    “It does not do to dwell on dreams and forget to live.”