• Mijn vakantie was echt awesome!:9~
    Ik ben maar een midweek weggeweest, maar dat heeft het niet minder leuk gemaakt! Ik ben naar Assen, kamp Westerbork, noorderdierenpark Emmen, Meppen&Nordhorn (Duitsland) geweest. Oh, en ons vakantieparkhuisjeding was ook best wel vet:9~
    Iemand ook een leuke vakantie gehad? (:


    Opgeven is geen optie.

    Nee, ik ben hele vakantie thuis gebleven (:

    Ik moet nog gaan. XD
    Lekker 3 weken naar de Côte d'Azur. (zuidoost frankrijk)
    Volgens de weervoorspellingen is het daar rond de 30 graden als we daar aankomen. (lol)


    Nullum magnum ingenium sine mixtura dementiae fuit. - Seneca

    Saepe schreef:
    Ik moet nog gaan. XD
    Lekker 3 weken naar de Côte d'Azur. (zuidoost frankrijk)
    Volgens de weervoorspellingen is het daar rond de 30 graden als we daar aankomen. (lol)


    Oeehh, sounds nice! (:


    Opgeven is geen optie.

    ik ben al naar egypte geweest, en dat was echt super leuk, en over iets meer dan 2 weken ga ik naar turkije (:


    If you spread your wings, you can fly away with me.

    Ik moet nog gaan.


    You could be great, you know, it’s all here in your head, and Slytherin will help you on the way to greatness, no doubt

    Leuk (: Ik was de eerste tien dagen naar Spanje met vrienden. Voor de rest heb ik nog niet veel gedaan.


    Life begins at the end of your comfort zone

    ik ben net terug van 2 weken Kenia met mijn ouders. Was echt super :'D
    en de rest van de vakantie ga ik werken...


    Music on, word off

    Nee (: Ik ben al drie weken doodziek. Maar opzich het buitenland was wel leuk ;D Zwitserland is een mooi land, en Loire-streek in Frankrijk is prachtig.


    Destroy what destroys you.

    Ik ben naar Marokko gegaan, maar dat was saai.

    Haha ik woon dichtbij Emmen :')
    Wanneer was je in Noorderdierenpark dan? Heb je tijger gezien? Die is cool :9~


    Not all those who wander are lost.

    Addiscombe schreef:
    Haha ik woon dichtbij Emmen :')
    Wanneer was je in Noorderdierenpark dan? Heb je tijger gezien? Die is cool :9~


    Woensdag geloof ik. ;D
    Ja die heb ik gezien ;P hij lag alleen heel lui op de grond. xd


    Opgeven is geen optie.

    Gisteravond teruggekomen uit Dubai & Sri Lanka, had the time of my life. En volgende week naar Renesse met wat vriendinnetjes.. en misschien daarna nog naar Sevilla.


    It's time to be happy again.

    ik ben al sinds de 27ste weer terug vanaf de 30ste was ik in amerika wsa alles boven de 30 graden en 2 plaatsten zoals death valley en las vegas was het ongeveer wel 50 graden
    en toen ik thuis kwam hoorden we wel wat slecht nieuws
    er probeerden mensen in te breken in ons huis maar dat lukte niet dankzij de buurman die ze zag en daarna gelijk de politie gebeld maar ja er is wel een fikse schade aan glas want wij hebben een serre
    blijkt er ook IETS HEEL ergs in noorwegen gebeurt te zijn:O en in canad:S


    Ha! I invent the word impossible. That's why I am the champ. Whether I like it or not.

    Italië, baby!


    You don't run, not when you're with us. You stand your ground and fight.

    C2 schreef:
    ik ben al sinds de 27ste weer terug vanaf de 30ste was ik in amerika wsa alles boven de 30 graden en 2 plaatsten zoals death valley en las vegas was het ongeveer wel 50 graden
    en toen ik thuis kwam hoorden we wel wat slecht nieuws
    er probeerden mensen in te breken in ons huis maar dat lukte niet dankzij de buurman die ze zag en daarna gelijk de politie gebeld maar ja er is wel een fikse schade aan glas want wij hebben een serre
    blijkt er ook IETS HEEL ergs in noorwegen gebeurt te zijn:O en in canad:S


    Aii, das wel wat minder ja..


    Opgeven is geen optie.