• dit is de mijne:



    Tahira (een van me bff's) en Sascha (mijn allerallerbeste vriend/tweelingbroertje ^^)


    Maybe we should doubt our fears instead our dreams.


    Life begins at the end of your comfort zone

    Tortuga schreef:
    (...)
    Jij hebt geen vriendin neem ik aan?


    Nee. De meeste meisjes kunnen mijn geweldige charmes helaas niet aan. Die betwijfelen of ik ze wel echt leuk vind, want ze kunnen niet geloven dat zo'n buitengewoon persoon als ik voor hun kiest! :O

    Escritura schreef:
    (...)

    Zeg, wees allemaal eens wat leiver voor Alwin! Alleen ik mag hem zo hard pesten XD


    Hey! Je moet meetrollen! Jij kan ook vertellen dat je een naakte vrouw als achtergrond hebt EN een vriendin hebt, kijken wat ze dan zeggen! xD

    [ bericht aangepast op 29 juli 2011 - 14:03 ]


    quidquid excusatio prandium pro

    Hoe maak je een foto van je bureaublad? x)
    Maar het zijn 9 weheartit-plaatjes, mooi in een 'vierkant', en de tekst 'one day, someone will walk into your life and make you see why it never worked out with anyone else' erover. (:

    [ bericht aangepast op 29 juli 2011 - 14:26 ]


    I know there's a way so I promise: 'I'm gonna clean up the mess I made'

    Thunderwitch schreef:
    Hoe maak je een foto van je bureaublad? x)
    Maar het zijn 9 weheartit-plaatjes, mooi in een 'vierkant', en de tekst 'one day, someone will walk into your life and make you see why it never worked out with anyone else' erover. (:



    Deze dus. :Y)


    I know there's a way so I promise: 'I'm gonna clean up the mess I made'



    angus & julia stone verslaving ;3


    He says: "Live fast and die young, forget the past and move on. What's done is done."



    <33


    “It does not do to dwell on dreams and forget to live.”

    De mijne is alweer veranderd 8D


    Ik heb er best veel op staan o.o

    [ bericht aangepast op 29 juli 2011 - 15:52 ]


    Everyone wants happiness without any pain, but you can’t have a rainbow without a little rain.