• Ik ben bezig met een nieuwe story die ik eigenlijk wil activeren als mijn andere klaar is. Want ik weet dat als ik hem activeer, ik mijn andere story te veel laat links liggen en dat wil ik niet. Ik wil hem echt graag activeren, maar ik dwingh mezelf om het niet te doen. ^^

    Heeft iemand anders ook wel eens zoiets?

    Dat had ik altijd ;p nu schrijf ik niet meer, (voorlopig)/. Dus heb ik dat probleem niet.


    Life begins at the end of your comfort zone

    Georgina schreef:
    Dat had ik altijd ;p nu schrijf ik niet meer, (voorlopig)/. Dus heb ik dat probleem niet.


    I´m nothing special.

    Ik had dat altijd. Ik heb één verhaal online staan, maar ik ben in word echt de hele tijd met andere ideeën bezig en ik krijg ook alleen maar meer inspiratie voor deze. Waardoor ik mijn verhaal op Q links laat liggen


    Stop being afraid of what could go wrong and start being positive about what could go right

    Ik heb twee lopende stories nu, en de ene schrijf ik altijd eerst in een schrift en typ ik dan pas in Quizlet en de andere typ ik altijd meteen in Quizlet. Dat werkt opzich ook wel (:


    "No one is born in this world to be alone."~ (Saul, One Piece.)

    dat heb ik ook *zucht diep*


    Soms ben ik het sterkste wijf ter wereld en soms ben ik een kwartelei.

    Jup, maar ik had dan juist dat ik na 2 hoofdstukjes mijn niéuwe story weer offline zet omdat ik op mijn 'hoofdstory' heel veel abo's heb & heel veel lieve comments, dus die wil ik niet verwaarlozen, hihi.


    It's time to be happy again.

    Astarte schreef:
    dat heb ik ook *zucht diep*


    Her heart was a secret garden and the walls were very high.

    Tranquillity schreef:
    Ik had dat altijd. Ik heb één verhaal online staan, maar ik ben in word echt de hele tijd met andere ideeën bezig en ik krijg ook alleen maar meer inspiratie voor deze. Waardoor ik mijn verhaal op Q links laat liggen


    "You'll stay with me?" "Until the very end."