• Haha, dit tweete een meisje uit mijn lijst net;

Ohhh, ik wil appelbomen met groene appels op mijn balkon en dan #johnnydepp die ze plukt en er #jillz van maakt, dat is alles wat ik wens:)

Wat dat betreft ben ik het 100% met haar eens. :9~

Wie mag er bij jou wel eens appels komen plukken? :9~

[ bericht aangepast op 30 juli 2011 - 23:39 ]

ars moriendi

Raveleijn schreef:
    (...)
    Dat is Bas! van een parkshow in de efteling.. heb heel lang research gedaan maar uiteindelijk heb ik zó veel informatie over hem gevonden. ghehe.

hahaha echt? xD Wow hoe ben je uberhaubt achter die naam gekomen dan? :'D Freakin Sherlock. 8)

ars moriendi

Tortuga schreef:
    (...)
    hahaha echt? xD Wow hoe ben je uberhaubt achter die naam gekomen dan? :'D Freakin Sherlock. 8)

Yes, really!
    Ach, ik heb zo mijn bronnen..

“It does not do to dwell on dreams and forget to live.”

Raveleijn schreef:
    (...)
    Yes, really!
    Ach, ik heb zo mijn bronnen..

haha had je em zo gezien bij die show dat je gelijk weg van em was ofzo? Of heb je hem ook nog gesproken of iets?

ars moriendi

Tortuga schreef:
    (...)
    haha had je em zo gezien bij die show dat je gelijk weg van em was ofzo? Of heb je hem ook nog gesproken of iets?

Nou ik was gelijk al weg van 'm! maar ik ga volgende week weer naar de Efteling, fucking 6 uur 's ochtends met de trein, 3 uren in de trein, dan nog met de bus. Allemaal om hem weer te zien (grotendeels) want er is dit keer een meet en greet met hem. (na de show staan ze dan buiten en kan je met ze op de foto enzo, even praten weet ik het)

[ bericht aangepast op 30 juli 2011 - 23:52 ]

Raveleijn schreef:
    (...)
    Nou ik was gelijk al weg van 'm! maar ik ga volgende week weer naar de Efteling, fucking 6 uur 's ochtends met de trein, 3 uren in de trein, dan nog met de bus. Allemaal om hem weer te zien (grotendeels) want er is dit keer een meet en greet met hem. (na de show staan ze dan buiten en kan je met ze op de foto enzo, even praten weet ik het)

Echt waar? Wow jeetje, hoe kom je zo in love met em dan? Hou oud issie? En wow dude dan woon je ver van de Efteling af =O

ars moriendi

Tortuga schreef:
    (...)
    Echt waar? Wow jeetje, hoe kom je zo in love met em dan? Hou oud issie? En wow dude dan woon je ver van de Efteling af =O

Haha, I don't knooww! ik vond hem gewoon al leuk toen ik hem zag. :') hij is 28, en heeft een vriendin, hahaha.

ik woon met de auto 2 en een half uur rijden van de Efteling af, ik woon in het noordelijkste puntje van Friesland.

Raveleijn schreef:
    (...)
    Haha, I don't knooww! ik vond hem gewoon al leuk toen ik hem zag. :') hij is 28, en heeft een vriendin, hahaha.

ik woon met de auto 2 en een half uur rijden van de Efteling af, ik woon in het noordelijkste puntje van Friesland.

hahaha oké dan ;DD Voor mij is de Efteling niet zo ver, woon in Brabant.:Y)

ars moriendi

Tortuga schreef:
    (...)
    hahaha oké dan ;DD Voor mij is de Efteling niet zo ver, woon in Brabant.:Y)

Woh! nu ben ik jaloers! woonde ik maar in Brabant.. ik wil dat accent hebben, want ik probeer de hele tijd iets te zeggen maar het klinkt echt naar niks als je het zonder Brabants accent zegt..

Raveleijn schreef:
    (...)
    Woh! nu ben ik jaloers! woonde ik maar in Brabant.. ik wil dat accent hebben, want ik probeer de hele tijd iets te zeggen maar het klinkt echt naar niks als je het zonder Brabants accent zegt..

hahaha ja ik hou van het accent dat wij hier hebben in Brabant :'D . Heel veel vinden het boers klinken, maar ik vind het juist echt vet gezellig :'D Spreek jij ook Fries dan? =33

ars moriendi

Tortuga schreef:
    (...)
    hahaha ja ik hou van het accent dat wij hier hebben in Brabant :'D . Heel veel vinden het boers klinken, maar ik vind het juist echt vet gezellig :'D Spreek jij ook Fries dan? =33

Ik vind het aan 1 kant wel leuk klinken, want als ik nu mijn signature uitspreek klinkt het zo plat en niet kloppend.. het is Brabants bedoelt. :'D En ik kan wel een BEETJE Fries, ik kan goedemorgen zeggen en hoe is het. Verder niet. x'D

Raveleijn schreef:
    (...)
    Ik vind het aan 1 kant wel leuk klinken, want als ik nu mijn signature uitspreek klinkt het zo plat en niet kloppend.. het is Brabants bedoelt. :'D En ik kan wel een BEETJE Fries, ik kan goedemorgen zeggen en hoe is het. Verder niet. x'D

Ahahaha ik zie je signature nu pas xD Lekker carnavalesk, daar houden we hier wel van in Brabant :') Blije kutprovincie is het ook <33 :')

ars moriendi

Tortuga schreef:
    (...)
    Ahahaha ik zie je signature nu pas xD Lekker carnavalesk, daar houden we hier wel van in Brabant :') Blije kutprovincie is het ook <33 :')

Hahaha precies, bijna elke Brabander die ik ken -van hyves ofzo-, die foto's die hij/zij op zijn/haar hyves heeft zijn meestal carnaval, festival, of feest foto's, gezellige mensen!

Jared Leto mag het wel bij mij komen doen :9~

Ennnee natuurlijk mijn eigen vriend.. :9~:9~

Leef de dag, zoals je nooit hebt geleefd.