• Ik heb dus een aantal series verwijderd omdat ik ze zelf beu werd en er geen inspiratie meer voor had.Maar er kome er wel 2 nieuwe in de plaats.Alleen heb ik nog 1 idee nodig,het ander heb ik zelf al bedacht.Dus,iemand een idee?Ze zijn welkom!x

    BELANGRIJK;

    Binnekort gaan er rolle verdelinge komen,uiteraard.Maar als je hier al zegt dat je een rol wilt krijg je er zowiezo geen

    Ikke denken voor mijn lieford


    *He's the one.

    God ik bn leeg ><


    *He's the one.

    *DENK*


    Lalalalalalalala.

    Bill loopt eenzaam door de straten. Zyn vriendin heeft hem net gedumpt en nu denkt hy dat hy nooit meer de ware zal vinden. 'Hey lul!Ga eens aan de kant'Roept een meisje op haar fiets. Bill gaat maar niet aan de kant en het meisje botst tegen hem aan. Samen vallen ze op de grond. Bill ziet het meisje en raakt op slag verliefd. Maar het meisje ziet hem niet zitten. Bill probeert achter de identiteit van het meisje te komen maar dat lukt hem niet. Nu is hy bang om het meisje nooit meer terug te zien

    &&&

    Bill doet mee aan een programma op MTV.

    Zyn eigen programma. 16 meiden en 16 boys die verliefd op hem zyn doen er aan mee. Iedere week stuurt Bill 1 meid en 1 boy weg. Uiteindelyk blyven er zo 1 boy en 1 meid. Maar Bill kan niet kiezen. Ondertussen heeft hy ook een leventje buiten dat programma. Hy loopt op straat en ziet by een winkeltje een mooie chick staan. Hy wordt smoor verliefd. En voor die meid gooit hy het hele MTV programma door elkaar. De jongen en meisje die byna gekozen werden hebben een plannetje bedacht om dat andere meisje te vermoorden. Zodat Bill tussen hun zal kiezen.




    Rose houdt van Renée&Benjamin . <3

    Ik weet niks sorry!<3
    O my gosh als de rollen worden verdeeld ebn ik vast weer telaat XD


    I do not hook up.

    Euhm ik heb een idee.Het is wel een beetje gebaseerd om mijn SA maarja (:
    Je bent de Bf van iemand van Th.Al heel je leven lang.Nooit heb je een woord gezegt over hoe erg je het vind dat de band altijd voor ging.Maar nu ben je het wel beu.Tijdens de VMA's was de bf van iemand anders dan th meegegaan en aan jou was zelfs nog niets gezegt.Wanneer hij terug thuis komt ontstaat er een ruzie.In alle boekjes komt het testaan.Er staat zelfs een intervieuw met jou in dat je helemaal niet hebt gegeven.Maar hij wil je niet geloven en niets meer met je te maken hebben.Nu probeer je alles eraan te doen om hem terug te winnen .En wanneer je op hem verliefd wordt wordt alles steeds ingewikkelder.


    The soul needs autumn.

    Het is niet echt een super idee,maar het is een idee (:


    The soul needs autumn.

    Het is niet echt een super idee,maar het is een idee (:

    jawel,das kei leuk =]
    als ik die zouw moge gebruike?

    x]


    Rose houdt van Renée&Benjamin . <3

    WHAHAHAAHAH IK HEB GEEN IDDE,IK BEN TE MELIG x]


    Lalalalalalalala.

    Ik vindt myn idee echt duf man -_-'


    Rose houdt van Renée&Benjamin . <3

    Nog ideê?
    kheb er echt wel een paar nodig =]

    (...)
    jawel,das kei leuk =]
    als ik die zouw moge gebruike?

    jha hoor (: anders zet ik hem hier niet


    The soul needs autumn.