• er kruipt een mega langpoot over m'n bed, over mijn dekbed en nu is die ineens weg misschien zit hij nu onder mijn dekbed, O my gosh ik heb een hartaanval gekregen hij was 10 centimeter bij me vandaan. Ik haat spinnen ja, damn wat ben ik nu bang dat hij zomaar voor m'n neus opduikt.

    Weetje wat ik ga verkassen naar beneden.


    “It does not do to dwell on dreams and forget to live.”

    Of je laat mij 'm weghalen (krul).
    Ik ben dus niet bang voor spinnen, lolol.


    No growth of the heart is ever a waste

    Ik zou al lang weg zijn :'D


    Stop being afraid of what could go wrong and start being positive about what could go right

    C18 schreef:
    Of je laat mij 'm weghalen (krul).
    Ik ben dus niet bang voor spinnen, lolol.


    Only those who listen can hear

    C18 schreef:
    Of je laat mij 'm weghalen (krul).
    Ik ben dus niet bang voor spinnen, lolol.

    Kom je me even redden?

    Ik ben alleen thuis deze week dus ik kan niemand roepen, niet dat ze ook verwachten dat een volwassen jongen bang is voor spinnen, maar oké, who cares.


    “It does not do to dwell on dreams and forget to live.”

    Maar je bent een jongen? Ik dacht dat alleen vrouwen bang waren voor spinnen. Maar ik kom eraan! TA-TA-TA-TAAAAA.


    And remember that, in a world of ordinary mortals, you are a Wonder Woman.

    Raveleijn schreef:
    (...)
    Kom je me even redden?

    Ik ben alleen thuis deze week dus ik kan niemand roepen, niet dat ze ook verwachten dat een volwassen jongen bang is voor spinnen, maar oké, who cares.


    Ik vind het best schattig :3
    OT: Kunnen we samen bibberen, want er zit een spin op het toilet en ik moet naar het toilet maar ik durf niet ;-;


    Let it come and let it be

    I hate spiders. Ook al zijn ze nog zo klein, ik ga dan altijd op afstand iets naar ze gooien in de hoop dat ze geplet worden. :')

    Ik ben totaal niet bang voor die beesten
    Ik heb ook een langpootmug boven mijn bed
    Ik noem hem langpootmuggie


    L.S.H.I.F.O.M.D.W.I.D.H.O. Laughing so hard I fell off my dinosaur, wait, I don't have one

    Uneventful schreef:
    Maar je bent een jongen? Ik dacht dat alleen vrouwen bang waren voor spinnen. Maar ik kom eraan! TA-TA-TA-TAAAAA.

    Bwahaha, dacht het dus even niet.

    Countmein, great! gooi iets naar het beest!
    Prim, ew.


    “It does not do to dwell on dreams and forget to live.”

    Ik vermoord geen spinnetjes meer, dat vind ik zielig. Meestal zet ik ze op een papiertje en leg dat papiertje ergens waar ik niet vaak kom :3


    It probably had more to do with the hurled bombs, thrown down by humans hiding in the clouds...

    Oh, er zat ook een keer een spin op mijn bed. Ik ging keihard gillen en ik gil nooit, alleen in achtbanen. Ga maar verkassen naar beneden, had ik ook gedaan toen. (krul)


    wth.

    Oh, ik veeg ze meestal van mijn bed af.
    Het is vies om ze daarop dood te slaan(A)


    Food.