• Ik laat mijn gedachtes als ik wil slapen op de vrije loop, en zoek een leuke zorgeloze droom uit om in te leven.
    Nu heb ik zo dus dat ik niets kan bedenken om over te dromen, en als ik mijn ogen sluit maar éen persoon voor de geest kan halen. Voor de duidelijkheid ik ben níet verliefd.
    Maar nu wil ik gewoon rustig kunnen dromen, zonder die persoon continu terug te moeten zien vannacht.

    Het klinkt misschien raar, maar ik ben echt radeloos:
    Weet iemand iets om over te dromen buiten Celeberty's, liefde of vriendschap in de hoofdrol?
    Reacties als 'Ga gewoon schaapjes tellen' worden niet echt gewaardeerd. Ik weet dat dit topic moeilijk serieus te nemen is, maar als ik niet snel iets vind raak ik nóg meer in de war.


    Let it come and let it be

    uhm ik ga mijn dromen niet vertellen want die zijn niet leuk om te dromen.


    je kan anders dromen dat je in een groot kasteel bent, een enorm groot kasteel... en op het einde is een enorm groot buffet met al je lievelingseten. Alleen moet je hilarische dingen doen om daar te raken zoals bv nyan cat nadoen ofzow.


    Maybe we should doubt our fears instead our dreams.

    Grizzly schreef:
    uhm ik ga mijn dromen niet vertellen want die zijn niet leuk om te dromen.


    je kan anders dromen dat je in een groot kasteel bent, een enorm groot kasteel... en op het einde is een enorm groot buffet met al je lievelingseten. Alleen moet je hilarische dingen doen om daar te raken zoals bv nyan cat nadoen ofzow.

    Dat is niet eens zo'n slecht idee! Bedankt!
    Als ik er zo over nadenk, klink ik met de minuut wanhopiger... :'D


    Let it come and let it be

    Denk aan een enorme berg met koekjes/snoepjes/taart/drop. :Y)


    "Well, well. Look who we've got here!"

    Zing het my little pony lied de hele tijd in je hoofd. Helpt bij mij.


    If you don't stand for something, you'll fall for anything.

    Droom dat je een enorme wereldreis maakt en allerlei avontuurlijke dingen moet doen. Zoals ; een berg beklimmen, kanoën , fikkie stoken, dat soort dingen !!


    A kiss is the beginning of cannibalism - Georges Bataille

    Droom dat je een leerkracht bent en voor het eerst les moet geven aan een groep mensen.
    Klinkt mss wel wat idioot, maar als je er goed over nadenkt kan je er best leuke dingen uithalen en dan daarover verder fantaseren.


    Have you ever had sex with a piece of fruit? Was it a melon? [Nathan Young]

    Eten!
    Maar dan moet je wel genoeg gegeten hebben anders krijg je honger.


    Food.

    Ik heb het al dágen benauwd _O_

    Jij bepaalt zélf waar je uit droomt? .___.

    Denk aan je lievelingsfilm, dat jij een personage erin bent en zelf bepaalt wat je doet enzo :3


    Aye, brother! 4 8 15 16 23 42

    Ik droom vaak over films en boeken
    Zo heb ik vannacht over de titanic gedroomd omdat ik hem eindelijk had gezien


    L.S.H.I.F.O.M.D.W.I.D.H.O. Laughing so hard I fell off my dinosaur, wait, I don't have one

    Illuminati schreef:
    Jij bepaalt zélf waar je uit droomt? .___.

    Denk aan je lievelingsfilm, dat jij een personage erin bent en zelf bepaalt wat je doet enzo :3

    Ja, grootendeels wel. Ik ben mijn dromen prima de baas, ik weet wanneer ik droom. Van tevoren bedenk ik wat ik wil dromen. Ik ben mijn onbewustzijn duidelijk te baas, maar die persoon die steeds mijn gedachtes vult, ben ik níét de baas. Alsof de macht plots uit mijn handen word gerukt, nu doe ik dus het laatste wat ik kan. Afleiding zoeken. Zelfs overdag ben ik de macht over mijn gedachtes even kwijt. Het kan door de vermoeidheid zijn, of iets anders. Ik weet niet of ik het wíl weten. De laatste tijd gaat gewoon álles in mijn hoofd fout.
    Hoewel ik jaren heb gevochten voor de macht over mijn eigen gedachtes.


    Let it come and let it be