• Ik wil al lang leren tekenen. Ik hoorde van iemand dat hij het geleerd heeft via internet, dat hij vooral de theorie doornam en dat het tekenen tweede kwam. Waar kan ik zulke tekentheorie vinden?
    Ik doel dan met tekenen niet op de Japanse dingen, niet mijn stijl zeg maar.

    Google.


    Noem mezelf baas, want ze weten wie ik ben.

    Gewoon een potlood, een gum en een vel papier pakken en het eens uitproberen. Het is af te raden om met een scherp potlood te beginnen.
    Ik zelf teken meestal met Faber Castell, op dik papier met een fijne korrel, misschien kun je beginnen met mensfiguren??
    Als je vragen hebt hoor ik het wel.


    Bananen zijn lekker, toch? Zet dit ook in je signature als je ook van bananaaaas houdt!

    Zo heb ik ook leren tekenen :3. Gewoon technieken zoeken op google en verschilde dingen na tekenen zoals Appels.


    “You want weapons? We’re in a library! Books! The best weapons in the world!” ~The Doctor

    Meh.
    Tekenen kun je niet echt leren vind ik, ofja, deels niet. Je moet er ook het talent zelf voor hebben.
    Anyway, je kunt ook gewoon oefenen om dingen na te tekenen. NIET overtrekken.
    En anders zoek je op DeviantArt of Youtube tutorials.

    Wat wil je leren dan?

    [ bericht aangepast op 27 juli 2011 - 21:01 ]


    I live for the applause, you will die for it.

    deviantart.com < daar staan veel tuts


    In the end the only person we love is ourselves, that's why we choose to love someone who can please us the most.

    euhm, google? xd

    Google, YouTube...


    Food.

    Ik heb begin/midden december 2010 plaatjes op google nagetekend, en nu teken ik... uhm, ik weet niet hoe ik het moet uitleggen...
    http://www.catama.deviantart.com/


    A punk rock song won't ever change the world, but I can name a couple that changed me.

    Van internet leren tekenen? ¬.¬
    Yeah right.

    Ik zou zeggen pak een potlood, en vel papier en een gummetje en kijk wat je kan. Met veel geduld en heel, heel veel tekenen kom je er wel. Iedereen kan tekenen om mooi te kunnen tekenen moet je creatief zijn, veel geduld hebben en vooral doorzetten.

    Peace.


    Feel the fire, but do not succumb to it.

    Ik leer heel veel van plaatjes over te tekenen. Zoek een mooi plaatje op het internet en maak het na?
    Anders kan je ook tekenboeken kopen, dat is nog gemakkelijker.. ^^


    Let the Night embrace you

    anders ga je naar de bieb?
    genoeg boeken daarover, ik ben juist geïnteresseerd in anime haha x]
    maar uhm.. tja, het ligt eraan wat je wilt tekenen. kijk eens om je heen en probeer dat na te tekenen. of zoals hier al staat, plaatjes op internet


    I'm like Coca Cola, I can open happiness too.