• Hallo! Ik vroeg me af wie er nu ook de Titanic aan het kijken is (:
    Dit is de eerste keer dat ik 'm zie :3


    I hope heaven needs you more than I do now.

    Vida schreef:
    Nee, ik kijk 'm niet. Ik vind 't een kutfilm.
    Ik kijk What Lies Beneath :Y)

    Ik ook! Die is echt leuk!


    Bananen zijn lekker, toch? Zet dit ook in je signature als je ook van bananaaaas houdt!

    Ik!

    grapefruit schreef:
    (...)
    Ik ook! Die is echt leuk!

    Oke!


    Everyone wants happiness without any pain, but you can’t have a rainbow without a little rain.

    HAHAHAHA. Ik ben vast en zeker de enige dipstick. Die naar harry potter 7.2 ging, zonder dat ik wist dat voldemort dood ging ;X


    To infinity and beyond •

    Barbiedoll schreef:
    HAHAHAHA. Ik ben vast en zeker de enige dipstick. Die naar harry potter 7.2 ging, zonder dat ik wist dat voldemort dood ging ;X


    Neehoor, mijn vader wist het ook niet...


    Bananen zijn lekker, toch? Zet dit ook in je signature als je ook van bananaaaas houdt!

    Ik heb hem gekeken, dit was mijn tweede keer en ik moest nu opeens huilen. Ik vond vooral het stukje dat twee kinderen in zo'n derder klas bedje lagen en hun moeder voorlas, heel zielig.


    Mutant and proud of it.

    Maar de film is zó mooi! Mijn favoriet.


    Mutant and proud of it.

    Ik heb Ever After gekeken, want ik heb Titanic al gezien. Heb bij Titanic zo gehuild omg. :')


    wth.

    Ik heb hem ook voor het eerst gezien en ik ben erachter gekomen dat ik niet kan tegen oude mensen die hun verhaal over vroeger vertellen. Bij mij kwamen de eerste tranen toen Rose als oude vrouw die ketting overboord gooide en daarna stierf. (A)


    Nullum magnum ingenium sine mixtura dementiae fuit. - Seneca

    Ik zit in Turkije, maar ik wil hem wel zien.


    And remember that, in a world of ordinary mortals, you are a Wonder Woman.

    Ja heurr, hou ik mezelf voor niet te gaan huilen, kan ik het toch niet laten bij die allerlaatste scene..
    My god, wat een mooie film, keer op keer weer.. <3


    ars moriendi

    Ja ik ook.

    Jonge leo met ontbloot bovenlijf....

    Ik snap echt niet wat iemand leuk kan vinden aan een dolverliefd paar dat op het einde uit elkaar wordt gescheurd omdat de boot zinkt. Ik heb een stukje gezien van die film met mijn vriendin en ik vond het slecht :Y) Dus ik ga hem nooit van mijn leven afkijken.

    [ bericht aangepast op 28 juli 2011 - 10:14 ]


    Olive

    Tulsa schreef:
    Ik snap echt niet wat iemand leuk kan vinden aan een dolverliefd paar dat op het einde uit elkaar wordt gescheurd omdat de boot zingt. Ik heb een stukje gezien van die film met mijn vriendin en ik vond het slecht :Y) Dus ik ga hem nooit van mijn leven afkijken.

    Kan een boot zingen dan? :3


    Let it come and let it be

    CountMeIn schreef:
    (...)
    Kan een boot zingen dan? :3


    Haha, omg :'DD
    In mijn wereld kan alles (cat)


    Olive