• Hallo! Ik vroeg me af wie er nu ook de Titanic aan het kijken is (:
    Dit is de eerste keer dat ik 'm zie :3


    I hope heaven needs you more than I do now.

    Ik heb Ever After: A Cinderella Story gekeken. En die is een stuk leuker dan Titanic.

    Tulsa schreef:
    (...)

    Haha, omg :'DD
    In mijn wereld kan alles (cat)

    'Laat me niet achter,' vroeg ze terwijl het ritme van haar ademhaling toe nam.
    'Dat moet wel.' Hij hield haar stevig vast en keek haar diep in de ogen. Zij wachtte even en keek toen niets-begrijpend van hem weg.
    'Waarom,' zei ze in een luide snik.
    'De boot gaat zingen!' Zijn greep verzwakte, hij wist dat het nu zou gebeuren.
    'Sjallalie sjallala, sjallalie sjallala,' klonk er uit het binneste van de boot. Ze werden ze door het vreselijke geluid van de boot ieder een andere kant op gesmeten. De klap tegen de reling voelde ze echter niet, het was te laat. Het verschrikkelijke lied van de boot, had zijn tol geëist.

    Zo ging het toch, he?

    [ bericht aangepast op 28 juli 2011 - 10:22 ]


    Let it come and let it be

    Ik keek, ik wou hem al zolang zien
    Eigenlijk mocht ik maar tot half 11 kijken omdat ik morgen op vakantie ga, maar mijn moeder zei "Kom maar , dan mag je hem afkijken
    Ik moest huilen toen Jack dood ging
    Ik heb nog nooit zo een geweldige, mooie, goeie, zielige film gezien


    L.S.H.I.F.O.M.D.W.I.D.H.O. Laughing so hard I fell off my dinosaur, wait, I don't have one

    Alecto schreef:
    Ik heb hem gekeken, dit was mijn tweede keer en ik moest nu opeens huilen. Ik vond vooral het stukje dat twee kinderen in zo'n derder klas bedje lagen en hun moeder voorlas, heel zielig.

    Dat was inderdaad zo zielig


    L.S.H.I.F.O.M.D.W.I.D.H.O. Laughing so hard I fell off my dinosaur, wait, I don't have one

    Ik heb hem voor de 6e of 7e keer gezien en ik moet áltijd huilen op het einde. Vooral toen Rose op die deur ofzo lag en Jack wilde dat ze beloofde nooit los te laten.


    Aye, brother! 4 8 15 16 23 42

    Ik moest btw gelijk aan dit liedje denken toen ik die film ging kijken


    L.S.H.I.F.O.M.D.W.I.D.H.O. Laughing so hard I fell off my dinosaur, wait, I don't have one

    Ik, ik kijk hem elke week (: Ik kan niet zonder. Het is de mooiste film die ik ooit heb gezien.

    [ bericht aangepast op 28 juli 2011 - 12:49 ]


    I´m nothing special.

    CountMeIn schreef:
    (...)
    'Laat me niet achter,' vroeg ze terwijl het ritme van haar ademhaling toe nam.
    'Dat moet wel.' Hij hield haar stevig vast en keek haar diep in de ogen. Zij wachtte even en keek toen niets-begrijpend van hem weg.
    'Waarom,' zei ze in een luide snik.
    'De boot gaat zingen!' Zijn greep verzwakte, hij wist dat het nu zou gebeuren.
    'Sjallalie sjallala, sjallalie sjallala,' klonk er uit het binneste van de boot. Ze werden ze door het vreselijke geluid van de boot ieder een andere kant op gesmeten. De klap tegen de reling voelde ze echter niet, het was te laat. Het verschrikkelijke lied van de boot, had zijn tol geëist.

    Zo ging het toch, he?


    Nee, ik moet je teleurstellen, het ging niet zo.


    I´m nothing special.

    Ik heb hem gisteren ook weer gekeken :'D Ik heb die film echt al 8 keer gezien ofzo, als het niet meer is.


    Everything is quiet, except for all the voices in my head that say your name.

    Ik heb deze film al zo vaak gezien en elke keer huil ik als een gek. (alien)


    To infinity and beyond •

    Ik vind hem lang en ik kan na iets (nog) niet meer tegen romantische dingen.


    Food.

    Alecto schreef:
    Ik heb hem gekeken, dit was mijn tweede keer en ik moest nu opeens huilen. Ik vond vooral het stukje dat twee kinderen in zo'n derder klas bedje lagen en hun moeder voorlas, heel zielig.

    Jaaaaaa!! Dat stukje is zo erg! Toen moest ik janken. En dat stukje ervoor dat die oude mensen in dat bed gingen liggen en het opgaven. Ze wilde samen sterven. En ik heb natuurlijk gehuild bij het stuk dat Jack in de zee zonk... Ik wil ook een Jack! (huil)


    Here & Now

    Ik heb hem op dvd en heb enkele clips op mijn computer. Maar ik heb hem echt zovaak gezien. Maar ik blijf hem mooi vinden.

    Prim schreef:
    (...)
    Dat was inderdaad zo zielig

    Er waren ook twee oude mensen die tegen elkaar aanglagen en zegmaar lagen te wachten op hun dood.

    Ik was rond die tijd Sherlock aan het kijken. Maar Titanic is echt een mooie film :3


    As travars