• Mensen die alles illegaal van het internet halen, zoals films en muziek en series. Ik snap dat je niet voor alles wilt/kunt betalen, maar dan moet je maar wachten tot dat wel zo is. Er zijn mensen die heel hard aan die dingen hebben gewerkt en die willen betaald worden voor hun werk en dat gaat niet als iedereen alles illegaal download. Trouwens het is stelen. (cat)

    Jullie zijn allemaal dievegges. :Y)

    [ bericht aangepast op 27 juli 2011 - 14:43 ]


    All was well.

    En toch doe ik het.
    PIRRRRATE.


    I live for the applause, you will die for it.

    En dus?
    Ik ga echt niet wachten op een serie als ik hem ook op internet kan kijken? (cat)


    You could be great, you know, it’s all here in your head, and Slytherin will help you on the way to greatness, no doubt

    snap ik, maar niet iedereen heeft geld voor dure dvd's :')


    Welcome to Night Vale. All Hail the Glow Cloud. All Hail Perfect, Beautiful Carlos.

    ik kijk / download op internet, maar ik koop ook heel veel in winkels.


    If you spread your wings, you can fly away with me.

    Escritura schreef:
    snap ik, maar niet iedereen heeft geld voor dure dvd's :')


    Ja, en je kijkt ze toch m aar ene keer, en dan liggen ze er voor niets.
    En als ze er niets aan verdiende, zouden ze het ook niet maken. (cat)


    You could be great, you know, it’s all here in your head, and Slytherin will help you on the way to greatness, no doubt

    Ik zou hier echt een hele preek kunnen gaan geven. Ik betaal proper voor alles en sommige dingen zijn het ook waard om voor te betalen. EN NEE, IK LEEF NIET IN EEN DOOS DOOR GELDTEKORT.


    All was well.

    ik snap je punt maar één niet iedereen heeft er geld voor en twee ik ga dus echt niet wachten om een film te zien tot hij uit is op dvd als ik hem gewoon kan downloaden, sorry hoor.


    Soms ben ik het sterkste wijf ter wereld en soms ben ik een kwartelei.

    Oké, ik geef toe, ik download muziek, maar albums zoals die van Lady GaGa of andere artiesten waar ik fan van ben, daar koop ik wel het album/de muziek van. En ik download films, maar als ik ze gekeken heb en ik vind ze goed, koop ik de dvd :Y).


    Every word written is a victory against death | Michel Butor

    Gringotts schreef:
    Ik zou hier echt een hele preek kunnen gaan geven. Ik betaal proper voor alles en sommige dingen zijn het ook waard om voor te betalen. EN NEE, IK LEEF NIET IN EEN DOOS DOOR GELDTEKORT.


    sommige dingen wel, maar als je een film koopt die je helemaal niets vind dan heb je wel net zo even 10 euro de vuilbak ingekieperd en hem halen in de bib eerst kost ook geld.


    Soms ben ik het sterkste wijf ter wereld en soms ben ik een kwartelei.

    Ik ga geen CD kopen voor 1 nummer of een DVD-box als ik niet weet of ik het leuk vind. Ik koop de CD's/DVD's van de mensen die ik echt heel goed vind. Ik kan het niet betalen, het is gewoonweg te duur.


    Best way not to get your heart broken, is to pretend you don't have one.

    twizzle schreef:
    ik kijk / download op internet, maar ik koop ook heel veel in winkels.


    Save me from myself.

    Astarte schreef:
    ik snap je punt maar één niet iedereen heeft er geld voor en twee ik ga dus echt niet wachten om een film te zien tot hij uit is op dvd als ik hem gewoon kan downloaden, sorry hoor.

    Ga. Hem. Dan. In. De. Bios. Zien.

    [ bericht aangepast op 27 juli 2011 - 14:44 ]


    All was well.

    Ik vind het freakin' handig.


    Big girls cry when their hearts are breaking

    "Jullie zijn allemaal dievegges. :Y)"

    Weet ik. :Y)


    You could be great, you know, it’s all here in your head, and Slytherin will help you on the way to greatness, no doubt

    Shockwave schreef:
    En toch doe ik het.
    PIRRRRATE.


    (Be)lieve in (you)rself