• Ik zou 3 augustus met een goede vriendin en 2 vrienden van de vakantie van vorig jaar naar Walibi gaan. Nou had ik dat met die vrienden wel goed afgesproken enz, maar sms't mijn vriendin ineens: ik vind hun het eigenlijk niet waard om zoveel geld uit te geven.
    Dus nu mag ik ook niet meer van m'n ouders, omdat Walibi een teringeind weg is voor mij en ik dan 's avonds alleen met de trein moet. Ik ben nu mijn vader aan het overhalen om ook die dag te gaan met mijn broertje zodat hij me weg kan brengen, maar dan nog. Dit zuigt x_x om het topic nuttig te houden; wie is er vandaag nog meer chagerijnig samen met mij? ^^

    [ bericht aangepast op 27 juli 2011 - 12:40 ]


    Destiny is what you're supposed to do. Fate is what kicks you in the ass to make you do it.

    Ik niet. Ik ga straks terug naar zee, naar ons appartement en dan ga ik een optreden zien van Milow op het strand van Oostende. :9~


    All was well.

    Ik wil schrijven maar ik weet neit wat.
    En mijn vriendin is op vakantie en haar gratis internet op haar mobiel is op, EN IK MIS HAAR en ik wordt chaggie als ik niet met haar kan praten dus werk ik het op iedereen uit.

    .. dat voelt iets beter =3


    Welcome to Night Vale. All Hail the Glow Cloud. All Hail Perfect, Beautiful Carlos.

    Ahw that sucks, ik heb geen idee hoe je je vader dan moet overhalen. D:

    En ik ook, ik moet zo naar de tandarts om waarschijnlijk een gaatje te boren, wat geen probleem is, maar als ze de verdoving erbij halen dan ben ik weg! ik stel me niet aan hoor, die verdoving steken ze zo in je wang en laten ze 30 seconden zitten, dan tellen ze fucking sloom, en it hurts like hell! kuttandarts.


    “It does not do to dwell on dreams and forget to live.”

    IKKE!

    Zou meegesleept worden naar een kamer en heb daarvoor een afspraak met een vriendin afgezegd, en nou hoef ik weer niet mee omdat de kamer al weg is opeens maar is het te laat om nog naar de film te gaan nu :(

    Escritura schreef:
    Ik wil schrijven maar ik weet neit wat.
    En mijn vriendin is op vakantie en haar gratis internet op haar mobiel is op, EN IK MIS HAAR en ik wordt chaggie als ik niet met haar kan praten dus werk ik het op iedereen uit.

    .. dat voelt iets beter =3


    Ik heb geen vriendin! Voor wie is het erger? :P

    IKKE BEN ZIELIGER (huil)

    Moest ff :Y)

    [ bericht aangepast op 27 juli 2011 - 12:45 ]


    quidquid excusatio prandium pro

    Raveleijn schreef:
    Ahw that sucks, ik heb geen idee hoe je je vader dan moet overhalen. D:

    En ik ook, ik moet zo naar de tandarts om waarschijnlijk een gaatje te boren, wat geen probleem is, maar als ze de verdoving erbij halen dan ben ik weg! ik stel me niet aan hoor, die verdoving steken ze zo in je wang en laten ze 30 seconden zitten, dan tellen ze fucking sloom, en it hurts like hell! kuttandarts.


    Omg ja, dat ken ik. Maar gaatjes vullen zonder verdoving is ook niet heel chill geloof me (krul)


    Destiny is what you're supposed to do. Fate is what kicks you in the ass to make you do it.

    Escritura schreef:
    Ik wil schrijven maar ik weet neit wat.
    En mijn vriendin is op vakantie en haar gratis internet op haar mobiel is op, EN IK MIS HAAR en ik wordt chaggie als ik niet met haar kan praten dus werk ik het op iedereen uit.

    .. dat voelt iets beter =3


    Same here. O: Maar dan heeft ze geen bereik omdat ze ergens in Namibië zit waar geen zendmastdingen staan. O:


    "No one is born in this world to be alone."~ (Saul, One Piece.)

    Alwinasaurus schreef:
    IKKE!

    Zou meegesleept worden naar een kamer en heb daarvoor een afspraak met een vriendin afgezegd, en nou hoef ik weer niet mee omdat de kamer al weg is opeens maar is het te laat om nog naar de film te gaan nu :(


    Arme Alwin D:


    Welcome to Night Vale. All Hail the Glow Cloud. All Hail Perfect, Beautiful Carlos.

    FixYou schreef:
    (...)

    Same here. O: Maar dan heeft ze geen bereik omdat ze ergens in Namibië zit waar geen zendmastdingen staan. O:


    Is dat niet kut? D: Ik ben gewend elke dag met haar te praten: ze is weg sinds eergisteren EN IK WORDT GEK o.O


    Welcome to Night Vale. All Hail the Glow Cloud. All Hail Perfect, Beautiful Carlos.

    Struggle schreef:
    (...)

    Omg ja, dat ken ik. Maar gaatjes vullen zonder verdoving is ook niet heel chill geloof me (krul)

    Nou dit word en dilemma, zonder of met verdoving.. damn het is allebei pijnlijk, ik weet niet of ik dit wel ga overleven.


    “It does not do to dwell on dreams and forget to live.”

    Raveleijn schreef:
    Ahw that sucks, ik heb geen idee hoe je je vader dan moet overhalen. D:

    En ik ook, ik moet zo naar de tandarts om waarschijnlijk een gaatje te boren, wat geen probleem is, maar als ze de verdoving erbij halen dan ben ik weg! ik stel me niet aan hoor, die verdoving steken ze zo in je wang en laten ze 30 seconden zitten, dan tellen ze fucking sloom, en it hurts like hell! kuttandarts.


    Ik heb een keer met en een keer zonder verdoving een vulling gekregen. De tweede keer was zonder, en heb eigenlijk niks gevoeld...


    quidquid excusatio prandium pro

    Alwinasaurus schreef:
    (...)

    Ik heb een keer met en een keer zonder verdoving een vulling gekregen. De tweede keer was zonder, en heb eigenlijk niks gevoeld...


    Nou, bij mij deed zonder echt zieke pijn :|


    Destiny is what you're supposed to do. Fate is what kicks you in the ass to make you do it.

    IK!


    Stop being afraid of what could go wrong and start being positive about what could go right

    Struggle schreef:
    (...)

    Nou, bij mij deed zonder echt zieke pijn :|

    En met?


    “It does not do to dwell on dreams and forget to live.”

    Raveleijn schreef:
    (...)
    En met?


    Met heb ik nooit gehad, alleen voor kiezen trekken. Die verdovingen vielen wel mee, vind het alleen zo kut dat je mond dan een paar uur lang scheef hangt ;p


    Destiny is what you're supposed to do. Fate is what kicks you in the ass to make you do it.

    Ik
    Ik moet een tankini gaan kopen


    L.S.H.I.F.O.M.D.W.I.D.H.O. Laughing so hard I fell off my dinosaur, wait, I don't have one