• Over een leraar die een relatie krijgt met een leerling? Mij lijkt het wel leuk om zo'n verhaal te lezen dus vroeg ik me af bestaat er zo'n bOek?
    Zoja kunnen jullie dan even de schrijver+titel melden of alleen titel als je de schrijver niet kent(: dankjewelll<333

    [ bericht aangepast op 27 juli 2011 - 11:30 ]


    Enjoy the little things of life, one day you look back and realize they were the big thing

    Jiles schreef:
    Ik heb een boek voor Duits moeten lezen waarin dat zo was volgens mij.
    Had hem niet echt gelezen, alleen maar een samenvatting opgezocht :$
    Maar ja ik neem aan dat je geen Duits boek wilt of wel?


    haha neej;P


    Enjoy the little things of life, one day you look back and realize they were the big thing

    Prophecy schreef:
    (...)

    Volgens mij bedoeld ze relatie.

    oeps jaa inderdaad;P

    [ bericht aangepast op 27 juli 2011 - 11:31 ]


    Enjoy the little things of life, one day you look back and realize they were the big thing

    Aawhm, ik kende er wel één waarin een meisje aangerand werd door een docent, ahahha :'D Sproetenliefde was dat volgens mij. Die docent ziet dat kind wel zitten, maar dat kind vind zo'n gozer leuk ofzo. Heel vaag allemaal.


    In the end the only person we love is ourselves, that's why we choose to love someone who can please us the most.

    Everdeen schreef:
    In Pretty Little Liars komt het voor, maar dat is niet de hoofdlijn van het verhaal.


    En Sproetenliefde.. Nee wacht, daar is ze alleen verliefd op de leraar. I sdat ook goed? xd


    Forever.

    Endure schreef:
    Aawhm, ik kende er wel één waarin een meisje aangerand werd door een docent, ahahha :'D Sproetenliefde was dat volgens mij. Die docent ziet dat kind wel zitten, maar dat kind vind zo'n gozer leuk ofzo. Heel vaag allemaal.

    Nee, het meisje is juist verliefd op de leraar in Sproetenliefde (;


    Forever.

    Roswell schreef:
    (...)

    En Sproetenliefde.. Nee wacht, daar is ze alleen verliefd op de leraar. I sdat ook goed? xd


    Werd ze niet aangerand door die docent? :'D En vond ze juist een gewone leerling leuk? :p

    Edit; Oh, dan was dat weer een ander boek :']

    [ bericht aangepast op 27 juli 2011 - 12:02 ]


    In the end the only person we love is ourselves, that's why we choose to love someone who can please us the most.

    Pretty Little Liars.
    In 4 Vriendinnen en 1 spijkerbroek kwam ook een beetje in voor.


    Ivar Oosterloo.

    nou in de verkozen-serie krijgt ze wel met een leraar... uiteindelijk...

    In het boek 'verliefd op je leraar' word ze verliefd p haar leraar, maar ze krijgen wel niets...

    Oh dat weet ik niet, sorry.(krul)


    Noem mezelf baas, want ze weten wie ik ben.

    Het rookoffer door Tessa de Loo
    geloof ik, maar ik weet het niet zeker O.o
    als ik het fout heb mag je me slaan xD


    I’m either gone in an instant or here 'til the bitter end

    Ja, die ene van Maren Stoffels.
    Sproetenliefde volgens mij.


    Food.

    0adorable0 schreef:
    Pretty little liars
    Echt een superserie ;D
    Maar het draait daar niet voledig over.
    Toch een leuke serie om te lezen ;D

    Dat wilde ik ook zeggen!! (H) prety little liars, heb alleen deel 5 en 6 nog niet gevonden :( er is volgens een vriendin van mij ook al een deel verfilmd ofzo, in elk geval zat zij het te kijken


    And that's the way a cookie crumbles :)

    Verliefd op een leraar - Caja Cazemier


    If the compass breaks then follow your heart and I hope it leads you right back into my arms.