• Titanic kijken?

    Ik wel met een paar van mijn beste vrienden. We hebben al heel lang niets meer gedaan sinds ik in een rolstoel zit dus dit is onze kans om weer eens met zijn alle samen te zijn.

    En ik moet elke keer weer huilen bij die film ookal heb ik hem al ikweetniet hoeveel keer gezien.

    Wie nog meer?

    Ik!
    Ik wil hem al zolang zien


    L.S.H.I.F.O.M.D.W.I.D.H.O. Laughing so hard I fell off my dinosaur, wait, I don't have one

    Ik heb hem nog nooit gezien *shame*
    Misschien dat ik hem dan vanavond ook wel ga kijken, behalve als mijn vader weer eens sport moet zien...


    there is a certain beauty in setting the world on fire and watching from the center of the flames.

    Nee, m'n zus en ik vinden hem te lang duren op de tv en we hebben een andere leuke film gevonden die we niet op DVD hebben. Dus, wij gaan hem waarschijnlijk een andere keer kijken, gewoon op de computer ofzo.

    Ik heb 'm al gezien. Dus waarschijnlijk ga ik 'm niet kijken.

    Ik ga hem vanavond niet kijken, omdat ik moet werken. Maar ik heb de laatste tijd wel de neiging om hem in de dvdspeler te pluggen.


    La credenza è una medicina contro il timore

    Apophis schreef:
    Nee, m'n zus en ik vinden hem te lang duren op de tv en we hebben een andere leuke film gevonden die we niet op DVD hebben. Dus, wij gaan hem waarschijnlijk een andere keer kijken, gewoon op de computer ofzo.


    Ja,daar hebben juilie een punt er komt altijd om de vijf minuten reclame.

    :S

    [ bericht aangepast op 27 juli 2011 - 10:01 ]

    Ik heb die film op video en dvd. En ik zit in Duitsland, ik heb die zender wel. Maar er zijn hier andere mensen die iets anders willen kijken. -_-'

    Ik niet :l
    Ben ik meteen depressief :']
    Ik heb hem een paar weken nog half gezien in Londen trouwens n_n


    Caution first, always.

    ME!


    Here & Now

    Ik niet, ik ben bij mijn vriend en die haat die film :'D


    'I would rather fight with you, than make love to anyone else.'

    Ik heb hem nog nooit gezien, maar aangezien mijn zusje vandaag jarig is zullen er vanavond waarschijnlijk gasten zijn. Ik ga hem dus opnemen. (:


    "Just words." "But good words. That's where ideas begin." - Star Trek, The Wrath of Khan

    Gelukkig moet ik werken vanavond :Y)


    "I shut my eyes in order to see.'

    Hale schreef:
    (...)

    Ja,daar hebben juilie een punt er komt altijd om de vijf minuten reclame.

    :S


    In totaal zit er zo ongeveer een uur reclame in die hele film.

    Na 3 keer besef ik dat ik het stukje dat het zinken begint het leukste is. De rest is te sloom.

    Ben ik trouwens de enige die de man van Rose in het begin, knap vindt?


    Here & Now