• Wow, serieus; zòveel mensen zoeken stories om te lezen, er is serieus geen enkel écht interessant topic op het forum te vinden waar je gewoon in kan praten en geen reclame maken. (cat)
    Dus ja, dan maak ik er wel één haha. :'D
    Wat hebben jullie vandaag gedaan? Iets grappigs of iets triest meegemaakt? : D

    Ik heb vandaag echt lekker gegeten en ik heb op de training ook nog les gegeven, en aangezien ik echt superstreng bent daarin was iedereen gewoon tegen het einde supermoe. :'D
    Daar ben ik wel tevreden mee. :Y)

    Vertel maar grapjes, intriges, schokkend nieuws of iets wat jou enorm irriteert.
    (krul)


    Where there is a sea there are pirates...

    Vandaag like, voor 5 minuten mijn vriend gezien want hij kwam eventjes langs om hoi te zeggen en me een kusje te geven. En de rest van de dag bij een vriendin geweest wezen chillen ;D

    Ik heb gewerkt! Ik moest vandaag vroeg beginnen, terwijl ik gisteravond moest afsluiten. Zielig hè! Ik had alleen zo'n schattig jongetje in de winkel, ik wilde hem hebben! Hij zei dat hij vandaag naar Portugal ging, en dat hij bruin zou worden zodat mensen zouden denken dat hij Spaans was. En dat vond ie wel leuk, want dan kon hij eindelijk 'Holla' -zo sprak hij het uit- zeggen! En zo praatte hij steeds tegen me aan, zo lief! :9~

    Ik heb koekjes gebakken. :'D


    Be yourself, life is too short, to be somebody else...

    Dursley schreef:
    Ik heb gewerkt! Ik moest vandaag vroeg beginnen, terwijl ik gisteravond moest afsluiten. Zielig hè! Ik had alleen zo'n schattig jongetje in de winkel, ik wilde hem hebben! Hij zei dat hij vandaag naar Portugal ging, en dat hij bruin zou worden zodat mensen zouden denken dat hij Spaans was. En dat vond ie wel leuk, want dan kon hij eindelijk 'Holla' -zo sprak hij het uit- zeggen! En zo praatte hij steeds tegen me aan, zo lief! :9~

    Aww, haha! Je moest zeggen dat je beste vriendin deze week ook naar Portugal gaat vertrekken. :Y)


    Where there is a sea there are pirates...

    Captain schreef:
    (...)
    Aww, haha! Je moest zeggen dat je beste vriendin deze week ook naar Portugal gaat vertrekken. :Y)


    Misschien kom je hem wel tegen! Maar ik sneak mee in je koffer hè! Vergeet dat niet! *O*

    Dursley schreef:
    (...)

    Misschien kom je hem wel tegen! Maar ik sneak mee in je koffer hè! Vergeet dat niet! *O*

    Of course not, héhéhé. Heerlijk wordt dat <33333333
    Dan gaan we samen lekker doen alsof wij Engels zijn. (cool)


    Where there is a sea there are pirates...

    Captain schreef:
    (...)
    Of course not, héhéhé. Heerlijk wordt dat <33333333
    Dan gaan we samen lekker doen alsof wij Engels zijn. (cool)


    Hahaha, jaaa! Is voor jou niet moeilijk! Met je New-Jersey accent! _O_

    Dursley schreef:
    (...)

    Hahaha, jaaa! Is voor jou niet moeilijk! Met je New-Jersey accent! _O_

    En hahaha, jij gaat daar rondlopen met je ijs op het strand ahahha. :'D


    Where there is a sea there are pirates...

    Captain schreef:
    (...)
    En hahaha, jij gaat daar rondlopen met je ijs op het strand ahahha. :'D


    Hahahaha, ja, goed ideee! Sneak ik het mee naar Portugal! Alleen zal het dan wel gesmolten zijn.. Weetje! We hebben wel 48 smaken! Hoe vet is dat! -wilde ik even melden, haha!

    Dursley schreef:
    (...)

    Hahahaha, ja, goed ideee! Sneak ik het mee naar Portugal! Alleen zal het dan wel gesmolten zijn.. Weetje! We hebben wel 48 smaken! Hoe vet is dat! -wilde ik even melden, haha!

    Haha, aww! Mijn favoriet: Chocola, aardbei en pistache. (cat)


    Where there is a sea there are pirates...

    Captain schreef:
    (...)
    Haha, aww! Mijn favoriet: Chocola, aardbei en pistache. (cat)


    Wij hebben zoveel chocolade! Melk, puur, wit, maltheser, brownie, snickers, slagroomijs met chocolade, brownie met karamel, kersen met chocolade! Hahaha, ik heb het meer voor de vruchtjes! Maar weet je hoe moeilijk dat is, tussen zoveel ijs werken! Krijg er honger van!

    Ik heb niks leuks gedaan, er gebeurde vandaag alleen maar klotedingen :I
    Of nouja, het enige leuke is dat ik mijn tekening heb afgekregen xd.

    [ bericht aangepast op 27 juli 2011 - 1:51 ]


    Everyone wants happiness without any pain, but you can’t have a rainbow without a little rain.