• Soms kom ik mensen tegen waarvan ik gewoon geen woorden heb.
    zoals mensen die tokio hotel "HAAT"
    Dat vind ik zoó stom hé!
    Je hoeft dan nog geen fan te zijn, maar om ze gelijk te háten! Ze kennen ze niet eens persoonlijk! Ik zeg toch ook niet dat ik Marco Borsato haat!? Ik heb dan niks met zijn muziek, maar ik haat hem niet!
    Of mensen die th fans in elkaar slaan en pesten! Kom op mensen waar gaat deze wereld heen? Het is toch niet normaal dat je niet eens ergen fan van kan zijn!?
    Waarom doen ze dat? Omdat ze th haten? Omdat het Duitsers zijn? Omdat ze er anders uitzien dan andere? Waarom moet je daarbij geweld gebruiken? Slaat volkomen nergens op! Je hoeft dan geen fan te zijn, maar laat de fans gewoon met rust!! damn echt ik wordt hier zooó chagrijnig van!
    Hoe denken jullie erover?


    Ive Life Is Just A Joke, Then Why Am I Dead? x]

    ik vind dat je de "HATERS" moet laten voor wat het is, ik ben fan: klaar! maar met in elkaar slaan dat gaat te ver idd

    Ich bin Tokio Hotel-fan und scheiß auf Eure meinung! :D


    Een tomaat is rood. Daah.

    Even mijn mening'

    Tokio Hotel is nou eenmaal hartstikke goed kunnen ze niks aan doen. Maar het punt is dat zegt iedereen over de band waar hij/zij fan van is. Ik bedoel maar ik kan accepteren dat er TH-HATERS zijn ik bedoel maar niet iedereen heeft dezelfde smaak. Maar waarom kunnen zij niet gewoon accepteren dat er ook TH-LIEFHEBBERS zijn?

    Hier komt een verhaal over een meisje die TH-Fan was! Ga ervan uit dat het niet echt gebeurt is maar het is de moeite waard om telezen!;

    Ik werd wakker en realiseerde me dat het maandag was.
    Fijn. Weer naar die Kut school… Elke dag word ik uitgescholden, geschopt en geslagen..en waarom? Alleen omdat ik Tokio Hotel fan ben…
    Met tegenzin kom ik uit bed.
    Ik pak van mn stoel me Tokio Hotel trui & m'n zwarte spijkerbroek en trek mn Tokio Hotel schoenen aan.
    Ik weet dat als ik dat aandoe mn dag een hel word alleen dat kan me niet schelen.
    Voor Tokio Hotel kan ik alles aan.
    Op weg naar school word ik bijna omver gereden door een paar VWO-ers die denken dat ze grappig zijn. 'KUT MOF KIJK 'NS WAAR JE FIETST! '
    Ik negeer ze en kom aan bij school.
    Ik sleep mn tas mee naar binnen en plof ergens achterin de aula neer.
    Hopelijk laten ze me vandaag verder met rust..
    Maar te laat me grootste fans komen al op me af. 'HEEEE ! WEET JE HET AL? BILL IS GAY HE! GISTER HEEFT DIE ZN BROER IN ZN KONT GEPAKT..'
    De Jongens lachen zichzelf dood.
    Ik word boos maar besluit niets terug te zeggen…Geen goede beslissing.
    De jongens pakken mn Tokio hotel tas en lopen dr mee naar de wc.
    Ik ren ze achterna ' NEE NIET ME TAS!!' maar het is al te laat. Ze hebben hem al in de Wc-pot gegooid. 'LOSERS LAAT ME GEWOON MET RUST!' schreeuw ik kwaad en ik geef een van de jongens een duw.
    'BLIJF MET JE VIEZE POTEN VAN ME AF,HOER!' de jongen duwt me op de grond en begint op me in te rammen. Ik voel langzaam iets warms langs mn gezicht druppelen. Ik heb een bloedneus. Ik zet mn nagels in het gezicht van de jongen maar hij is te sterk. Zn vrienden komen hem helpen en ze beginnen tegen me aan te schoppen. Dan opeens komt een van die jongens met een mes op me af.. 'NEEE..!!!' schreeuw ik. Maar het is al te laat. Ik voel het mes in mn hart steken en een scheut van pijn gaat door heel me lichaam. Met m'n laatste adem zeg ik: 'Wir sterben niemals aus…' :|
    [/b]

    NOG EEN KEER VOOR DE DUIDELIJKHEID; WAARSCHIJNLIJK IS DIT VERHAAL NIET WAAR GEBEURT!!

    xxX Renee(nerd)<33


    I do not hook up.

    Ja, dat verhaal heb ik ook gelezen, was zo eng. :(
    Ik weet ook niet wat mensen tegen Tokio Hotel hebben, maar eigenlijk maakt het me niet zo heel veel uit als ze ons maar met rust laten.
    Ik ben fan en ik blijf fan, en daar veranderen een paar idioten, die TH niet moeten, niks aan. :P
    Lekker puh!
    Maar ik leef wel heel erg mee met de mensjes die daarom gepest worden enzo.
    Veel sterkte! (flower)
    xx's


    Träume sind wirklich!!

    Jaa...Ik bedoel; ik vind veele groepen slecht, maar om er dan haatsites over te gaan maken, de fans gaan uit te schelden, en nog zo vn die domme acties te verzinnen...Da vind ik er echt wel overgaan!
    Als ge iemand slecht vind dan moeit ge u er ni mee en laat ge die doen.
    Da vind ik er nu is van se xD
    Xx


    everybody needs a song.

    IDD:O...ook he: hij: WIE IS FAN VAN TH?! ik: ME ME ME!!..ik(A) hij: ik haat jou...officieel-_- ik: BullShit! aleen om dat ik TOKIO HOTEL FAN BEN...hij: ja...hun zij echt zielig...verander nog snel van menig voordat ik je echt haat(A) ik: veranderen van mening....VOOR JOU!! WAAAH! XD lijk wel gek als ik dat doe.....oke jij haat me...en nu x]..Bang zijn>?:O..voor jou x]-_-' Waaah!..echt dit is zoo kapot grappig he...ik zal je is wat vertelen IK HOU VAN TO-KI-O HO-TEL EN DAAR BEN IK HEEEEL...TROT OP!!...zo wat wou je nu doen? x] hij:..-_-..jou haten..ik: k haate jou tog al...hebben we 1 ding gemeen x]...Get a life...levenloos kind x]....
    Had ik hem tog weer ff goed gedist he x]


    don't Worry...Be gay.

    Sommige jongens zijn gewoon jaloers dat de tokiohotel-jongens veel aandacht krijgen van meisjes en hun niet x)

    Sommige jongens zijn gewoon jaloers dat de tokiohotel-jongens veel aandacht krijgen van meisjes en hun niet x)

    jup(A)

    uhu, krijg ik het ook van! x__X
    ik was bijvoorbeeld laatst naar een fanmeeting gegaan, werden we opeens bekogeld met KOGELS door haters o.O onze meeting naar de klote, en de politie moest er bij komen! maar de haters, die waren al weg natuurlk...

    ik ben dat zo beu!
    ik heb er op mn netlog enkele blogs opgesgreven, en meteen stonden er meer dan 300 (!) haters klaar om me uit te maken voor zielig en blablabla... *like I care*

    haters zijn zielig, ik zeg altijd:

    haters make TH famous,
    fans make the loved.!
    Well done.

    Ja.. ik weet er zijn haters, maar dat ze dan zo dom gaan doen ..
    ik liep laatst in de stad.. en ik werd echt aangekeken alsof ik stront was, omdat mevrouw ik met een th vest liep..


    Ive Life Is Just A Joke, Then Why Am I Dead? x]

    Meid je hebt helemaal gelijk!

    Weetje e haters die dit lezen moeten er eens bij nadenken hoeveel verdriet ze anders soms doen.
    Ze zetten gewoon mensen voor schut.
    Denk eens na!
    Ik kan heus wel begrijpen dat er mensen zijn die TH gewoon geen muziek vind of hun uiterlijk appart is, DAT BERGIJP IK!
    Maar als je ermee gaat pesten schelden en andere mensen verdrietig maakt dat vnd ik TÉ ver gaan!
    HOU ER MEE OP!

    xPunk!

    ik krijg zo vaak te horen dat ze gay zijn, maar het doet me echt niks. als ik maar weet dat ze geweldig zijn.


    You'd took my breath but I'll survive.

    Ik zeg altijd:

    Ga Bill een brief schrijven en vertel hem zelf dat ie een wijf is of een gay-lord wat moet ik daar nou mee?!

    en dan zijn ze gedist :D


    I do not hook up.

    het zieligste is nog de mensen die zeggen dat ze haters zijn en dan van die anti TH sites oprichten ik bedoel als je het niet leuk vind waarom zou je er dan aandacht aan besteden :S

    gelukkig heb ik niemand in de buurt die zo doet de jongens bij mij uit de klas hebben allemaal de muziek gehoord die ze maken en zeggen ook wel dat ze gay zijn maar voor de rest laten ze me met rust..


    ~Sometimes the right path is not the easiest one~

    Uhuh... Net op paardrij hoorde ik van zo'n slut ook de heletijd; Kút TH...
    Echt zo zwak. Gelukkig is ze van der paard afgetieft, en kon ik der heel hard uitlachen ;3