• Members of the WAG-gang

    Atelophobia - Lynn - WAG van Xavi Hernández.
    Release - Reina - WAG van Jan Vertonghen & Sergio Ramos.
    Reduce - Elena - WAG van David Villa.
    Bailarina - Marjolien - WAG van Yoann Gourcuff.
    Chaperon - Anne - WAG van Aaron Ramsey & Jack Wilshere.
    Charmer - Malissa - WAG van Bojan Krkic.
    Discography - Esther - WAG van David Villa & Ibrahim Afellay.
    Grint - Amber - WAG van Lionel Messi.
    HazzaStyles - Nikki - WAG van Cesc Fabregas.

    [ bericht aangepast op 26 juli 2011 - 19:12 ]


    Best way not to get your heart broken, is to pretend you don't have one.

    HazzaStyles schreef:
    Oke. Als ik tgen morgen Black Veil Brides goed vind ga ik mee met een paar vriendinnen in oktober naar hun. (:


    Hahaha, en wat vind je er op dit moment van?


    No man is just a soldier. Every soldier is a hero.

    Oke iemand. HELP.
    Weet iemand hoe ik van Samir af kom? Of nou ja, mijn gevoel voor hem. (no_chears)


    No man is just a soldier. Every soldier is a hero.

    Release schreef:
    (...)

    Hahaha, en wat vind je er op dit moment van?

    Voorlopig vind ik ze goed. Hha. Maar het is maar 20 euro dus dan wil ik het wel niet laten gaan. En heel mijn groepje gaat en da's dan weer zo iets waarop ik er zo uitvallen. Kga morgen nog opzoeken en dan beslissen. Tis ook in een week die mij heel moeilijk licht mentaal. 2 dagen erna is mijn pepe 9 jaar dood en dat licht mij nogal zwaar. Soms wel elke dag eens. Want dan gaat mijn omda die dood wouw eeer van die dingen uitkramen


    Tears are words the heart can't say.

    Leuke dingen doen met vriendinnen. Ash heeft toen een lijst gemaakt met alles wat kut of lelijk aan hem was, en dan was een groot succes.


    Best way not to get your heart broken, is to pretend you don't have one.

    Release schreef:
    Oke iemand. HELP.
    Weet iemand hoe ik van Samir af kom? Of nou ja, mijn gevoel voor hem. (no_chears)

    Sorry maar ik ben 1 grote ramp op dat vlak; Verhaal was duidelijk genoeg denk ik. (:


    Tears are words the heart can't say.

    HazzaStyles schreef:
    (...)
    Voorlopig vind ik ze goed. Hha. Maar het is maar 20 euro dus dan wil ik het wel niet laten gaan. En heel mijn groepje gaat en da's dan weer zo iets waarop ik er zo uitvallen. Kga morgen nog opzoeken en dan beslissen. Tis ook in een week die mij heel moeilijk licht mentaal. 2 dagen erna is mijn pepe 9 jaar dood en dat licht mij nogal zwaar. Soms wel elke dag eens. Want dan gaat mijn omda die dood wouw eeer van die dingen uitkramen


    Hmm, wel klote dat het dan in dezelfde week valt. ):
    Maar misschien is het ook juist wel goed? Dan heb je iets om naar uit te kijken, iets wat misschien voor wat afleiding zorgt?


    No man is just a soldier. Every soldier is a hero.

    Ik ga een glas cola halen en even schrijven en dan slapen. Goodnight my dearest <3


    Best way not to get your heart broken, is to pretend you don't have one.

    Chaperon schreef:
    Leuke dingen doen met vriendinnen. Ash heeft toen een lijst gemaakt met alles wat kut of lelijk aan hem was, en dan was een groot succes.


    Maar dat is zo moeilijk. Hij was gisteravond echt lief, en hij had sorry gezegd omdat hij me vrijdag voor lul had gezet. Nou ja, ik vond dat hij me voor lul zette, en had hem dat later via hyves verteld of hij dat de volgende keer niet wou doen want ik schaamde me dood. En toen kwam hij dus gister naar me toe om hoi te zeggen, en later ging hij sorry enzo zeggen.

    *Zucht*


    No man is just a soldier. Every soldier is a hero.

    Release schreef:
    (...)

    Hmm, wel klote dat het dan in dezelfde week valt. ):
    Maar misschien is het ook juist wel goed? Dan heb je iets om naar uit te kijken, iets wat misschien voor wat afleiding zorgt?

    Idk, ik ben bang dat ik er migraine ga krijgen. Want dat is wel nog iets anders dan Th en daar stond ik wel op het randje van migraine. En dit gaat vats luider zijn.


    Tears are words the heart can't say.

    HazzaStyles schreef:
    (...)
    Sorry maar ik ben 1 grote ramp op dat vlak; Verhaal was duidelijk genoeg denk ik. (:


    Haha ik dus ook. And jaa, die was wel duidelijk haha. Nou ja niet haha eigenlijk.


    No man is just a soldier. Every soldier is a hero.

    Chaperon schreef:
    Ik ga een glas cola halen en even schrijven en dan slapen. Goodnight my dearest <3


    Goodnight Annee<3


    No man is just a soldier. Every soldier is a hero.

    TROUWENS ANNE! GA GEEN COLA DRINKEN VOOR HET SLAPEN GAAN.
    Dat is slecht.
    Of nou ja, jij bent je koffie wel gewend denk ik.


    No man is just a soldier. Every soldier is a hero.

    Release schreef:
    (...)

    Haha ik dus ook. And jaa, die was wel duidelijk haha. Nou ja niet haha eigenlijk.

    oke I don't get it.


    Tears are words the heart can't say.

    HazzaStyles schreef:
    (...)
    Idk, ik ben bang dat ik er migraine ga krijgen. Want dat is wel nog iets anders dan Th en daar stond ik wel op het randje van migraine. En dit gaat vats luider zijn.


    Ik ken die muziek niet, dus ik ewet niet zo goed wat het is. Maar, dat is dan wel kut ):

    Ik luister de laatste tijd allemaal van dit soort muziek:


    No man is just a soldier. Every soldier is a hero.

    HazzaStyles schreef:
    (...)
    oke I don't get it.


    Nou ja, ik zei dat je verhaal duidelijk was. En toen zei ik haha, maar je verhaal was niet echt om te lachen. Vandaar dus geen haha.
    Snapt u?


    No man is just a soldier. Every soldier is a hero.