• Members of the WAG-gang

    Atelophobia - Lynn - WAG van Xavi Hernández.
    Release - Reina - WAG van Jan Vertonghen & Sergio Ramos.
    Reduce - Elena - WAG van David Villa.
    Bailarina - Marjolien - WAG van Yoann Gourcuff.
    Chaperon - Anne - WAG van Aaron Ramsey & Jack Wilshere.
    Charmer - Malissa - WAG van Bojan Krkic.
    Discography - Esther - WAG van David Villa & Ibrahim Afellay.
    Grint - Amber - WAG van Lionel Messi.
    HazzaStyles - Nikki - WAG van Cesc Fabregas.

    [ bericht aangepast op 26 juli 2011 - 19:12 ]


    Best way not to get your heart broken, is to pretend you don't have one.

    HazzaStyles schreef:
    Hha; Wel ik vind dat nog geen slecht idde. Ik heb het gevoel dat Reflection slecht is.


    Vast niet. Hoe kan iets slecht zijn wat jij hebt geschreven?


    Best way not to get your heart broken, is to pretend you don't have one.

    ik wil even zeggen dat dit verhaal het BESTE verhaal is wat ik heb gelezen tot nu toe.

    Diit kreeg ik net bij Broken strings in een reactie. Hha. Nice. Broken strings is wel al maandan afgewerkt maar kom.


    Tears are words the heart can't say.

    En toch is er iets mis aan dat verhaal of duswel ligt het aan het feit dat ik er nogal veel van mezelf in heb liggen. Mits ik zelf doodsbang van vuur


    Tears are words the heart can't say.

    Ik heb nog een klein ideetje voor Save me erbij gekregen (:


    Best way not to get your heart broken, is to pretend you don't have one.

    Ik heb ook een verhaal geschreven met iets van mezelf, dat van Jasper Hale. Ik heb allemaal maar zitten janken met het schrijven ervan, daarom heb ik er een vluchtig einde aan gemaakt. Ik kon het toen nog niet en nu waarschijnlijk nog niet. Dus daar moet je heel erg mee oppassen.


    Best way not to get your heart broken, is to pretend you don't have one.

    Alohaaa


    No man is just a soldier. Every soldier is a hero.

    Reina! *O*


    Best way not to get your heart broken, is to pretend you don't have one.

    Reina ik heb een vraag. Hoe groot is die poster,w ant ik heb plaats gehouden. Hha. (:
    Haay btw (:


    Tears are words the heart can't say.

    Chaperon schreef:
    Ik heb ook een verhaal geschreven met iets van mezelf, dat van Jasper Hale. Ik heb allemaal maar zitten janken met het schrijven ervan, daarom heb ik er een vluchtig einde aan gemaakt. Ik kon het toen nog niet en nu waarschijnlijk nog niet. Dus daar moet je heel erg mee oppassen.

    Sinds die 2 brandjes, wij een schouwbrand en mijn grootouders ook een, heb ik doodsangsten voor vuur dat iets te groot is. Een kampvuur kan ik maar net aan heb ik op de sweet 16 gemerkt.


    Tears are words the heart can't say.

    HazzaStyles schreef:
    (...)
    Sinds die 2 brandjes, wij een schouwbrand en mijn grootouders ook een, heb ik doodsangsten voor vuur dat iets te groot is. Een kampvuur kan ik maar net aan heb ik op de sweet 16 gemerkt.


    Dan weet waar je aan begint. Het is verrekte moeilijk om je angsten onder ogen te komen. Het einde van Ourselves was voor mij een verschrikking door mijn clownfobie. Ik ben blij dat het erop zit. En dan schrijft echt niet lekker!


    Best way not to get your heart broken, is to pretend you don't have one.

    Reina, je bent niet meer de grootste stalker. Ik heb nu iemand die zeurt de hele dag om hoofdstukken in mijn GB, haha.


    Best way not to get your heart broken, is to pretend you don't have one.

    HazzaStyles schreef:
    Reina ik heb een vraag. Hoe groot is die poster,w ant ik heb plaats gehouden. Hha. (:
    Haay btw (:


    Ehm, volgens mij 1 a4tje (:


    No man is just a soldier. Every soldier is a hero.

    Release schreef:
    (...)

    Ehm, volgens mij 1 a4tje (:

    Ohja ok. (:
    Dan kan ik daarnaast nog meer posters hangen. Hha mijn murr lijk half behangen met mijn puzzel werk.


    Tears are words the heart can't say.

    Chaperon schreef:
    (...)

    Dan weet waar je aan begint. Het is verrekte moeilijk om je angsten onder ogen te komen. Het einde van Ourselves was voor mij een verschrikking door mijn clownfobie. Ik ben blij dat het erop zit. En dan schrijft echt niet lekker!

    Ik heb een clown staan en ik mag hem niet weggooien en ik ben er bang van... ooit begon hij te zingen in het midden van de nacht en ik kreeg hem niet stil, terwijl iedereen zei dat ze het niet gehoord hadden. Het is zo'n opwind clown met zo'n sleutel.


    Tears are words the heart can't say.

    Anne! Ik lees net bij je hoofdstuk dat Alix ziek is, wat is er dan? Ö


    No man is just a soldier. Every soldier is a hero.