• Ik weet niet of deze hier goed staat en of dat dit eigenlijk wel mag ;x

    Maar ik zou heel graag nog eens deelnemen aan een schrijfwedstrijd, maar steeds als ik eentje op het forum zie verschijnen, heb ik geen tijd, zit het al vol, of is deze al volop bezig. En nu het vakantie is heb ik wel tijd, maar starten er volgens mij geen meer?
    Dus als jij een schrijfwedstrijd mag beginnen, zou je me dan kunnen waarschuwen? ;x

    (Als dit topic niet mag, sluiten dan (: )

    [ bericht aangepast op 26 juli 2011 - 10:22 ]


    Stop being afraid of what could go wrong and start being positive about what could go right

    Ik weet wat je bedoeld. Stomme wedstrijden.


    I hope you drown in all the cum you fucking swallow, to get yourself to the top.

    Herkenbaar :'D


    Let it come and let it be

    Dat ken ikxD


    'Burning up a sun, just to say goodbye.'

    Woehoew, ben ik toch niet alleen :'D


    Stop being afraid of what could go wrong and start being positive about what could go right

    Misschiend e wedstrijd wachtlijst in de gaten houden? :)


    Welcome to Night Vale. All Hail the Glow Cloud. All Hail Perfect, Beautiful Carlos.

    Escritura schreef:
    Misschiend e wedstrijd wachtlijst in de gaten houden? :)

    Oh, waar kun je dat zien?


    Stop being afraid of what could go wrong and start being positive about what could go right

    Wedstrijden Wachtlijst

    There you go :) Alle wedstrijden die bezig zijn en die op de wachtlisjt staan, vind je hier


    Welcome to Night Vale. All Hail the Glow Cloud. All Hail Perfect, Beautiful Carlos.

    Escritura schreef:
    Wedstrijden Wachtlijst

    There you go :) Alle wedstrijden die bezig zijn en die op de wachtlisjt staan, vind je hier

    Danku! Het zijn er wel een hoop oO


    Stop being afraid of what could go wrong and start being positive about what could go right

    ik wil mee doen aan een cover wedstrijden dus herkenbaar :3


    Shoganai i ne~

    Tranquillity schreef:
    (...)
    Danku! Het zijn er wel een hoop oO


    Ja, zelf sta ik er 2 keer op XD ..


    Welcome to Night Vale. All Hail the Glow Cloud. All Hail Perfect, Beautiful Carlos.