• Ik zelf ben er helemaal gek van. Ik heb dan ook alle delen. Tot de classics tot aan Gta lost en dammed en the ballad of gay tony.

    En het is echt niet allemaal schiet-schiet-dood-dood. Want er zitten best mooie verhalen achter die ons allemaal kunnen gebeuren. Bevoorbeeld verraad door vrienden,gebroken liefdes,verslaving etc etc.

    Wat vinden juilie ervan?

    [ bericht aangepast op 26 juli 2011 - 8:59 ]

    Ik heb het zo lang niet meer gespeeld, maar het is mijn spel niet meer (Sims FTW)


    Today will be Girl's Day party with you~

    IK BEN ER GEK OP!*O*(banana)


    I´m nothing special.

    Celestial schreef:
    Ik heb er heel veel maar om eerlijk te zijn heb ik ze al een tijdje niet meer gespeeld. :')


    Soms ben ik het sterkste wijf ter wereld en soms ben ik een kwartelei.

    Apophis schreef:
    Ik heb het nog nooit gespeeld, alleen af en toe gekeken bij anderen die het speelden. (Tenminste, volgens mij was het GTA, maar ik weet het niet zeker)


    comfort in c h a o s

    I love it! Hebben we hier thuis ook -Vice City of zo?- voor de PlayStation 2. Ik doe 'm niet zo heel vaak, want het ligt aan mijn broertjes stemming of ik hem mag doen of niet, haha :3
    Maar ik vind 't wel geniaal :3


    Normaal is het gemiddelde van alle afwijkingen

    Mudblood schreef:
    Onwetend schepsel meldt zich.
    Wat is GTA? ;$


    To infinity and beyond •

    Celestial schreef:
    Ik heb er heel veel maar om eerlijk te zijn heb ik ze al een tijdje niet meer gespeeld. :')


    You've got to realize: you're the Devil as much as you're God.

    Aan mij heb je niks, de PS3 is ongeveer altijd in het gebruik van mijn broers die van die leuke spellen spelen zoals Call Of Duty Zombie Wars en Red Dead Redemption Undead Nightmare(huil)

    Neh, geef mij maar Assassins Creed of Uncharted ofzo.
    Ik hou niet zo van die Maffia games van Rockstar(game bedrijf die GTA heeft gemaakt, doh). Behalve Red Dead Redemption, die was wel awesum.
    Dus als je GTA nice vond, RDR ook halen. Hetzelfde gedoe alleen dan met coboys bbeh.

    Althou heeft mijn vader ze wel allemaal gedaan.

    [ bericht aangepast op 26 juli 2011 - 13:24 ]


    I live for the applause, you will die for it.

    Ik vind alleen San Andreas leuk, dat speel ik en dan ga ik altijd mensen neerschieten en wegrennen enzo, echt hele random dingen. Ik volg het verhaal niet maar vind het leuk om me af te reageren op die mensjes daar.

    geef mij toch maar Assassins creed.


    “It does not do to dwell on dreams and forget to live.”

    Raveleijn schreef:
    Ik vind alleen San Andreas leuk, dat speel ik en dan ga ik altijd mensen neerschieten en wegrennen enzo, echt hele random dingen. Ik volg het verhaal niet maar vind het leuk om me af te reageren op die mensjes daar.

    geef mij toch maar Assassins creed.
    AWWYEAH AC ftw.


    I live for the applause, you will die for it.

    Shockwave schreef:
    (...)AWWYEAH AC ftw.

    Ik heb er maar 1 spel van -helaas- plus ik kom niet verder :' ( AC directors cut ofzo, met Altaïr.


    “It does not do to dwell on dreams and forget to live.”

    Raveleijn schreef:
    (...)
    Ik heb er maar 1 spel van -helaas- plus ik kom niet verder :' ( AC directors cut ofzo, met Altaïr.
    GER_SRFS>/. fwse ,g
    deel 1 dus? D: WOW SHAME!
    Kijk anders op Youtube een walktrough om te zien hoe je verder kunt? Deel 4 komt al bijna uit he lol.
    Nja als je Brotherhood hebt gespeeld is het allereerste deel gewoon shit omdat je dan gewoon véél en véél meer kunt.


    I live for the applause, you will die for it.

    Shockwave schreef:
    (...)GER_SRFS>/. fwse ,g
    deel 1 dus? D: WOW SHAME!
    Kijk anders op Youtube een walktrough om te zien hoe je verder kunt? Deel 4 komt al bijna uit he lol.
    Nja als je Brotherhood hebt gespeeld is het allereerste deel gewoon shit omdat je dan gewoon véél en véél meer kunt.

    Nah, I don't care, ik speel toch niet veel computerspellen.
    En ik snap wel hoe, alleen ik moet of iemand gaan zakkenrollen of een assadinges doen waarbij ik 2 mensen moet vermoorden zonder gezien te worden, wat mij echt niet lukt.


    “It does not do to dwell on dreams and forget to live.”

    Shockwave schreef:
    Neh, geef mij maar Assassins Creed of Uncharted ofzo.
    Ik hou niet zo van die Maffia games van Rockstar(game bedrijf die GTA heeft gemaakt, doh). Behalve Red Dead Redemption, die was wel awesum.
    Dus als je GTA nice vond, RDR ook halen. Hetzelfde gedoe alleen dan met coboys bbeh.

    Althou heeft mijn vader ze wel allemaal gedaan.


    Gta gaat niet over de maffia.