• Gister had ik geen zin om in mijn kamer te slapen, dus ik dacht laat ik maar lekker op de grond bij mijn zus in de kamer slapen. Dus ik daar heel diep slapen. Me zus bleef wakker tot 3 uur 's nachts zo. Ze deed net der laptop uit om te gaan slapen, stond ik ineens op. Dus ik zo 'Mariam, heb je die koekjes al gegeten?' En me zus van WTF welke koekjes. En ik zo 'Ja, die koekjes die je hebt gebakken vandaag' Dus me zus echt gaan zoeken naar koekjes die ze gebakken heeft. Zij zo : 'HE WAAR IK ZIE GEEN KOEKJES' En ik ook zoeken en dan zo Ja ja poep poep ergens daar. En toen ging ik verder liggen. Werd ik weer wakker zei ik heel serieus : 'Owja morgen komt Justin Bieber in de woonkamer met Oma'

    Het grappige is, ik kan me er niks van herinneren. Totdat me zus het ging vertellen, ik kon me alleen herinneren dat ik zei ja poep poep ze liggen hier ergens.

    Hebben jullie ook zulke momenten?


    "Haters will say what they want, but their hate will never stop you from chasing your dream" — Justin Bieber

    Ik heb zoiets wel mee gemaakt, ik sliep 's avonds en toen liep ik zo naar beneden. En mijn ma was nog wakker op de laptop en vroeg zo, "Wat ga je doen?" en toen zij ik kennelijk "Taart bakken." En toen had ik hagelslag en kook spullen uit de kasten gehaald en neergelegd. En toen vroeg mijn ma, "moet je niet slapen?" - "Ohja." had ik toen gezegd en liep, weer naar mijn kamer toe en ging verder slapen.


    They fell in love, didn't they?

    Hm, ze zeggen dat ik altijd heel erg wild slaap, soms word ik wakker en ligt mijn kussen op de grond samen met al mijn knuffels =P


    It probably had more to do with the hurled bombs, thrown down by humans hiding in the clouds...

    Ik heb een keer gehad dat ik 's nachts m'n pyjama uit heb gedaan en m'n gewone kleren weer heb aangedaan. Daarna ben ik weer in bed gekropen en ben verder gaan slapen. Ik merkte toen ik wakker werd dat ik m'n kleren aan had en m'n shirt zat verkeerd om. Echt vaag.

    En m'n zus is een keer m'n kamer binnen komen lopen. 'Nicole, weet jij waar die dingen liggen?'
    Dus ik zo: 'Welke dingen?'
    Zus: 'Gewoon, die dingen.'
    Ik: 'Weet ik niet, ga maar aan mama vragen.'
    Zus: 'Oké' En toen ging ze weg. De volgende ochtend wist ze er niks meer van en ze is uiteindelijk niet bij m'n moeder geweest.

    Ben ik nou 1 van de weinigen die dus nooit slaapwandelt =x?

    Mijn vader riep me een keer om uit bed te komen voor school.Ik riep:'Nee ik ben vrij!'.Mijn weet dat ik dat gezet heb om 7 uur s'ochtends allen herinner ik me niks.

    Of de kat vind het leuk om op mijn bed te zitten.Ging ze bij mijn benen zitten had ik een nachtmerrie en had ik de kat geschopt :'X


    “You want weapons? We’re in a library! Books! The best weapons in the world!” ~The Doctor